Hore

CEWE darčekové predmety

Doteraz sme testovali knihy, kalendáre, veľkoformátovú tlač. Teraz sme načreli do kategórie darčekových predmetov, na ktoré môžete aplikovať vlastnú fotografiu alebo obrázok. Všetky testované produkty sú vytvorené a objednané online, cez internetovú aplikáciu.

Obliečka na vankúš s fotkou

Obliečku som objednával online cez webový prehliadač. Ešte žiadna objednávka nebola pre mňa taká jednoduchá a rýchla. Aj s prípravou fotografie v Photoshope som mal objednávku odoslanú do 15-tich minút. Podľa doporučenia som si nastavil presnú veľkosť fotografie 27x18 cm pri hustote 300DPI. Odporúčané rozlíšenie v bodoch je 2126x1417. Ja som použil o niečo vyššie rozlíšenie. Fotografiu som uložil do formátu JPG (sRGB) v najvyššej kvalite.



Obrázok som si pripravil vo fotoeditore v presných rozmeroch a rozlíšení 300 DPI.


K dispozícii je veľké množstvo rámikov a doplnkovej grafiky.
Tentokrát by som si vybral aj ja, aj keď ako bývalý grafik mám vyššie nároky ako bežný zákaznik.
Ja som si grafiku napokon vyrobil sám a preto som zvolil možnosť “vytvoriť bez dizajnu”.



Fotografiu som nahral cez webové rozhranie a metódou “potiahni a pusť” umiestnil na obliečku.
Na obliečku môžete umiestniť aj text.


Súčasťou dodávky je len samostatná obliečka pre lepšiu prezentáciu kvality som ju navliekol
na vankúš, ktorý nie je v cene.

Samotná obliečka je čisto biela, povedal by som úplne obyčajná, žiaden luxus nečakajte. Biele plátno vyrobené z bavlny. Zapínateľná je na zips. Spracovaniu nie je čo vytknúť, žiadne nitky netrčia. Len ju treba vyžehliť, príde vám poskladaná v tvrdej kartónovej obálke. Obyčajné plátno, z ktorého je obliečka vyrobená sa ukazuje ako ideálne pre potlač. Tá je veľmi kvalitná s výbornými detailmi, bez viditeľného tlačového rastra. Za tlač udeľujem plný počet bodov. Umeleckejšie nadaní si môžu svoj vankúšik dotvoriť farbami na textil alebo aplikáciou strapcov, trblietok a pod.

Informácie o produkte

  • Rozmer potlače: 27 x 18 cm
  • Odporúčané rozlíšenie: 2126 x 1417 Pixelov (3189 x 2126)
  • V zátvorkach je mnou odporúčané rozlíšenie pri využití celej plochy pre potlač.
  • Materiál: 100% Bavlna
  • Farba: Biela
  • Veľkosť: 40 x 40 cm

http://fotosluzba.fotolab.sk/geschenke/textil/obliecka-na-vankus.html

Vankúš s fotografiou

Aj u vankúša som si fotografiu vopred pripravil v editore. Zvolil som strednú veľkosť 40 x 40 cm pri hustote 250DPI. Odporúčané rozlíšenie sa mi zdalo veľmi malé. Formát JPG (sRGB) v najvyššej kvalite som opäť nahral cez webovú aplikáciu. Na rozdiel od obliečky sa fotografia umiestni na celú plochu bez pridanej dekoratívnej grafiky. Vložiť môžete len text.


Aj u vankúša som podklady radšej pripravil v editore na presnú veľkosť.



Priamo v aplikácii sa vám zobrazuje simulácia vankúša, aby ste videli, ktoré časti budu
orezané, či horšie viditeľné.


Vybrať si môžete z troch veľkosti: 30 x 30, 40 x 40 a 50 x 50 cm. Pri výbere fotografie počítajte nielen s orezom krajov, ale aj s tvarovaním vankúša.





Vankúš prišiel vakuovo zabalený. Očakával som, že potlač bude len na jednej strane. Potlačené sú obidve. Príjemné prekvapenie. Tlač je výborná a mikrovlákno, z ktorého je vyhotovená obliečka je príjemné na dotyk. Oproti samostatnej obliečke predstavenej vyššie pôsobí vankúš luxusnejšie. Obliečka je snímateľná a tak ju môžete samostatne prať.

Informácie o produkte

  • Rozmery: 30 x 30 cm, 40 x 40 cm, 50 x 50 cm
  • Materiál: Obliečka: 100 % Polyester – mikrovlákno
  • Výplň: 100% polyester
  • Odporúčané rozlíšenie:
  • 30 x 30 cm: 600 x 300 Pixelov (2362 x 2362)
  • 40 x 40 cm: 800 x 400 Pixelov (3150 x 3150)
  • 50 x 50 cm: 1000 x 500 Pixelov (3937 x 3937)

V zátvorkách je mnou odporúčané rozlíšenie ak budete aplikovať obrázok na celú plochu.

http://fotosluzba.fotolab.sk/fotodarceky/novinky/vankus-s-fotografiou.html

Obal na iPhone 4/4s

Na podlhovastý tvar obalu som vybral fotografiu, ktorú sme s Izzinom nafotili v rámci Príbehu fotografie. A priamo z článku som fotografiu stiahol a použil v objednávke. Druhý vzor som vytvoril v Photoshope už na presné rozmery s rozlíšením 300 DPI. Návrh obalu je jednoduchý a na výber máte obal s predpripraveným dizajnom alebo bez neho, len s vlastnou fotografiou/obrázkom. Ja som v obidvoch prípadoch zvolil návrh bez dizajnu.



K modernému telefónu patria moderné šablóny.



Navrhovanie obalu je jednoduché a prakticky nemáte čo pokaziť.
Smajlík signalizuje, či ste použili obrázok v dostatočnom rozlíšení.

Obal je vyrobený z pružného čierneho plastu s gumovou obrubou. Kvalitou je porovnateľný z ázijskou produkciou dostupnou napr. cez eBay. Nejedná sa o nekvalitný výrobok, len neočakávajte luxusné spracovanie ako u značkových obalov za 30 až 50 €. Vlastná potlač mu dáva punc jedinečnosti. Tlač je digitálna, podľa všetkého inkjetová, na hliníkovom podklade. Obal sme nemali možnosť dlhodobejšie odskúšať a tak neviem, koľko obal a tlač na ňom vydrží.

Tlač fotografie “Izzino vo vani” bola mierne neostrejšia (nekvalitnejšia fotografia), zato motív “ePhoto” vyšiel výborne.







Informácie o produkte

  • Oblasť tlače: Hliník, 57 x 113 mm
  • Obal: Plast
  • Obruba: Guma
  • Odporúčané rozlíšenie: 950 x 400 Pixelov (673 x 1335)


V zátvorkách je mnou odporúčané rozlíšenie ak budete aplikovať obrázok na celú plochu.

http://fotosluzba.fotolab.sk/geschenke/schreibwaren/iphone-4-obal.html

Obal na iPad 2 a 3

Rovnako ako si vytvoríte návrh obalu na iPhone, vytvoríte si ho aj na iPad druhej a tretej generácie. Ja som využil rovnaký motív ako u obalu na telefón. Osobne mám starší iPhone a iPad a tak som obaly vyrobil na mieru kamarátovi Izzinovi, ktorý je vyzbrojený modernejšie.



Na tvorbe návrhu pre tablet som si dal záležať, skladal sa z množstva vrstiev.



Šablóny rôznych žánrov sú k dispozícii aj pre obal na tablet.



Rozhranie návrhu obalu.




Obal je vyhotovený z tvrdého matného plastu. Povrch plastu má zamatový povrch a je príjemný na dotyk. Po stranách sú výrezy pre ovládacie prvky a konektory. Nechýba aj výrez pre fotoaparát. Nič teda nebráni plnohodnotnému využívaniu tabletu. Plocha pre potlač je vyrobená z hliníku a vďaka veľkým rozmerom dá vyniknúť fotografii, či obrázku. Tlač je kvalitná a ferebne zhodná s obalom na iPhone.

Obal je tenký a hrúbku tabletu zväčší len minimálne. Vyrobený je presne a na tablete drží výborne.





Informácie o produkte

  • Materiál:
    • obal: čierny plast, matný
    • oblasť tlače: hliník
  • Rozmery:
    • dlžka: 243 mm
    • šírka: 189 mm
    • hrúbka: 10 mm

Rozmer potlače: 213 x 158 mm

    • Váha: 102 g
       

Odporúčané rozlíšenie: 950 x 400 Pixel (2516 x 1866)

V zátvorkách je mnou odporúčané rozlíšenie ak budete aplikovať obrázok na celú plochu.

http://fotosluzba.fotolab.sk/geschenke/schreibwaren/ipad-obal.html

Záver

Online objednávka obliečky aj vankúša prebehla rýchlo a bezproblémovo. Jednoduchšie to ani asi nejde.
V prípade obliečky si môžete fotografiu prikrášliť rámčekom či grafikou. Na rozdiel od kníh a kalendárov som tam našiel aj motívy, ktoré znesú vyššie estetické kritéria. Rovnako tomu bolo aj u obalov na iPhone a iPad. Vytvárajú sa skutočne jednoducho. V ponuke je aj obal na Samsung Galaxy SIII. Keďže sme v redakcii mohli vyskúšať len obaly na produkty Apple (nikto z nás nemá Samsung), puzdro na tento model som neskúšal. Predpokladám, že kvalita bude rovnaká ako u nami testovaných obalov.



Zhrniem dojem z týchto štyroch produktov. Obliečka na vankúš pôsobí obyčajne, čo je dané obyčajným bavlneným plátnom. Kvalita tlače je ale vynikajúca. O triedu luxusnejšie pôsobí vankúš s potlačou. Je príjemnejší na dotyk, naviac potlačený z obidvoch strán po celej ploche.

Obaly na iPhone a iPad splnili to, čo som od nich očakával. Slušné vyhotovenie, veľmi dobrá tlač. Výborne riešenie ako sa odlíšiť od ostatných majiteľov iPhonov a iPadov.


Uvedené parametre produktov sú prevzaté zo stránok www.fotolab.sk. U obalov sa mi zdajú odporúčané rozlíšenia malé, neurobíte chybu ak použijete obrázky s vyšším rozlíšením. Do zátvoriek som uviedol mnou odporúčané rozlíšenie.

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
pampúch
2012-12-14 07:39:18
ephoto obal na telefón to by som chcel
 
sachmo
2012-12-14 08:29:44
Dalsi lacny clanok z kategorie PR...
 
Martin P
2012-12-14 08:58:17
vymyvanie mozgov spotrebitelom a dalsia zbytocnost co zapadne prachom po case a vybledne ako letne lasky v puberte (osucha sa prepoti sa vypere sa zabuden sa strati sa)
to uz len na taketo sprostosti mame minat cas a peniaze? neblaznite.
reklama musi byt ale odtial potial
sa divim redakcii ze ich s takymto napadom rovno do pecka neposlali toto je na urovni 12 az 15 rocnych predpubertalnych deti krore nemaju odhad co je a co nieje ok a vkus sa im prave tvori.
ak to chcete rozdavat ako firemne reklamne predmety zadarmo dobrym zakaznikom dobre aj tak to dopadne ako som vyssie napisal ale platit za to no ste sa uz nacisto s konom zrazili? velmi gycovite.
spamatajte sa cele cewe alebo wece.
 
tomasko33
2012-12-14 09:50:01
reklamné predmety
 
Paulie
2012-12-14 11:49:54
Niekto zrejme nepochopil o čo v tejto recenzii išlo.
 
Martin P
2012-12-14 12:24:02
príspevok od: Paulie
Niekto zrejme nepochopil o čo v tejto recenzii išlo.
jasne vsetci su blbi len ty si lietadlo
samozrejme ze sme tu pochopili o co ide len tebe to asi nedocvakava a fungujes na takychto somarinach a zbytocnostiach - darcekovych predmetoch
zarad sa a uzivaj si
toto je fotograficky portal o fotografickej tvorbe a technike a veciach okolo toho a toto medzi to sice okrajovo patri ale takymto sposobom podsuvat odbornej verejnosti stupidity tohto rangu je podcenovanie iq citatela a navstevnika tohoto portalu
taketo reklamy na blbosti tohto druhu sa mozu ujat na pokeci alebo tam kde je cielova skupina menej rozumovo vyvinutych a nedospelych
tu su v drvivej vacsine odbornici a normalni realisticky uvazujuci ludia az na vynimky ale to sa casom tiez podda.
takze neobhajuj vytahovanie penazi z vreciek ludi ktori toto k zivotu urcite nepotrebuju a ak ano tak si to sami dohladaju na tom mieste kde treba a nie to tu zahlcovat blbostami a minat cas redaktorov pracovnikov ephota a navstevnikov portalu
neverim ze toto vyslo z hlavy pana Srnca ako ho poznam tak ma na viac a cewe si mysli ze ked to prezenie cez redakcny clanok a nezada to ako standardnu reklamu tak im to tu vsetci zozeru aj s navijakom
takto hazardovat s dobrym menom redaktorov a redakcie a aj firmy je dost povazlive
a az sa nabuduce zrodi takyto genialny napad v nejakej marketingovej nedospelej kotrbe tak odporucam studeny kupel my tu totiz niesme padnuti na hlavu.
jasne?

 
gammaray
2012-12-14 13:25:58
príspevok od: Martin P
jasne vsetci su blbi len ty si lietadlo
samozrejme ze sme tu pochopili o co ide len tebe to asi nedocvakava a fungujes na takychto somarinach a zbytocnostiach - darcekovych predmetoch
zarad sa a uzivaj si
toto je fotograficky portal o fotografickej tvorbe a technike a veciach okolo toho a toto medzi to sice okrajovo patri ale takymto sposobom podsuvat odbornej verejnosti stupidity tohto rangu je podcenovanie iq citatela a navstevnika tohoto portalu
taketo reklamy na blbosti tohto druhu sa mozu ujat na pokeci alebo tam kde je cielova skupina menej rozumovo vyvinutych a nedospelych
tu su v drvivej vacsine odbornici a normalni realisticky uvazujuci ludia az na vynimky ale to sa casom tiez podda.
takze neobhajuj vytahovanie penazi z vreciek ludi ktori toto k zivotu urcite nepotrebuju a ak ano tak si to sami dohladaju na tom mieste kde treba a nie to tu zahlcovat blbostami a minat cas redaktorov pracovnikov ephota a navstevnikov portalu
neverim ze toto vyslo z hlavy pana Srnca ako ho poznam tak ma na viac a cewe si mysli ze ked to prezenie cez redakcny clanok a nezada to ako standardnu reklamu tak im to tu vsetci zozeru aj s navijakom
takto hazardovat s dobrym menom redaktorov a redakcie a aj firmy je dost povazlive
a az sa nabuduce zrodi takyto genialny napad v nejakej marketingovej nedospelej kotrbe tak odporucam studeny kupel my tu totiz niesme padnuti na hlavu.
jasne?

Teba to voľaako vzalo, človeče.
Čo tak keby si si ten studený kúpeľ dal ty?
 
peterzm
2012-12-14 13:29:48
hodil by sa koment, ktori tu pouzivaju mnohi.......dalsie zbytocne vlakon
 
peterzm
2012-12-14 13:30:06
*vlakno
 
Marcel Rebro
2012-12-14 13:43:07
príspevok od: Martin P
jasne vsetci su blbi len ty si lietadlo
samozrejme ze sme tu pochopili o co ide len tebe to asi nedocvakava a fungujes na takychto somarinach a zbytocnostiach - darcekovych predmetoch
zarad sa a uzivaj si
toto je fotograficky portal o fotografickej tvorbe a technike a veciach okolo toho a toto medzi to sice okrajovo patri ale takymto sposobom podsuvat odbornej verejnosti stupidity tohto rangu je podcenovanie iq citatela a navstevnika tohoto portalu
taketo reklamy na blbosti tohto druhu sa mozu ujat na pokeci alebo tam kde je cielova skupina menej rozumovo vyvinutych a nedospelych
tu su v drvivej vacsine odbornici a normalni realisticky uvazujuci ludia az na vynimky ale to sa casom tiez podda.
takze neobhajuj vytahovanie penazi z vreciek ludi ktori toto k zivotu urcite nepotrebuju a ak ano tak si to sami dohladaju na tom mieste kde treba a nie to tu zahlcovat blbostami a minat cas redaktorov pracovnikov ephota a navstevnikov portalu
neverim ze toto vyslo z hlavy pana Srnca ako ho poznam tak ma na viac a cewe si mysli ze ked to prezenie cez redakcny clanok a nezada to ako standardnu reklamu tak im to tu vsetci zozeru aj s navijakom
takto hazardovat s dobrym menom redaktorov a redakcie a aj firmy je dost povazlive
a az sa nabuduce zrodi takyto genialny napad v nejakej marketingovej nedospelej kotrbe tak odporucam studeny kupel my tu totiz niesme padnuti na hlavu.
jasne?

PR článok nie je v kategórii "povinné čítanie", takže úplne nechápem prečo sa rozčuľuješ ... keď dávajú v telke program čo ma nezaujíma, prepnem na iný kanál ...
 
Martin P
2012-12-14 13:57:12
príspevok od: Marcel Rebro
PR článok nie je v kategórii "povinné čítanie", takže úplne nechápem prečo sa rozčuľuješ ... keď dávajú v telke program čo ma nezaujíma, prepnem na iný kanál ...
ja som sa nerozculoval ale reagoval som na pana ktory spochybnil pochopenie problematiky tu pritomnymi citatelmi alebo mojim
na rozculovanie mam ine temy a aj to az po hodnej chvili
 
Martin P
2012-12-14 13:59:44
príspevok od: gammaray
Teba to voľaako vzalo, človeče.
Čo tak keby si si ten studený kúpeľ dal ty?
ja studeny kupel urcite nepotrebujem a ked mas pocit ze sa rozculujem a ze ma to vzalo tak by som ti zelal zazit priamy prenos alebo zoci voci ked sa skutocne rozculim a to mi chvilu trva a to by si potom povedal ze toto bolo lehke poctenicko na dobrou noc pro deti predskolniho veku
 
Martin P
2012-12-14 14:01:11
príspevok od: peterzm
hodil by sa koment, ktori tu pouzivaju mnohi.......dalsie zbytocne vlakon
myslim ze vlakno ani tak nie ako clanok ktory umoznil vznik tohoto vlakna
 
Martin P
2012-12-14 14:07:58
príspevok od: Marcel Rebro
PR článok nie je v kategórii "povinné čítanie", takže úplne nechápem prečo sa rozčuľuješ ... keď dávajú v telke program čo ma nezaujíma, prepnem na iný kanál ...
a este jedna reakcia
ak by sme sa tu viaceri neozvali tak by nas za chvilu zahltili chytraci z marketingu podobnymi skvostami a potom by tu fakt uz nebolo co citat a na rozculovanie by uz bolo neskoro
tak ako v tv kde su reklamy prerusovane nejakymi blbostami ako su spravy alebo pocasie popripade filmy
preto ani uz tv nepozeram a nerad by som sa dozil ze aj tu by to po case nebolo pozeratelne lebo reklama sa da urobit na vsetko ale citatel nieje na vela az moc reklamy zvedavy a ja si nerad dam kakat na hlavu aj ked je to navonane az stipu oci
a stale podotykam ze niesom rozculeny len ma to hneva ked si niekto mysli ze si moze robit co chce a ze mu to vsetci zozeru aj ked je na vlastnom portali a vo vlastnom priestore
 
sachmo
2012-12-14 14:10:34
príspevok od: Marcel Rebro
PR článok nie je v kategórii "povinné čítanie", takže úplne nechápem prečo sa rozčuľuješ ... keď dávajú v telke program čo ma nezaujíma, prepnem na iný kanál ...
Ked budu v potravinach predavat pneumatiky, tiez si ich nemusim kupit, ale da sa predpokladat, ze budem mat na to negativny nazor.
 
grundika
2012-12-14 15:43:19
príspevok od: Martin P
vymyvanie mozgov spotrebitelom a dalsia zbytocnost co zapadne prachom po case a vybledne ako letne lasky v puberte (osucha sa prepoti sa vypere sa zabuden sa strati sa)
to uz len na taketo sprostosti mame minat cas a peniaze? neblaznite.
reklama musi byt ale odtial potial
sa divim redakcii ze ich s takymto napadom rovno do pecka neposlali toto je na urovni 12 az 15 rocnych predpubertalnych deti krore nemaju odhad co je a co nieje ok a vkus sa im prave tvori.
ak to chcete rozdavat ako firemne reklamne predmety zadarmo dobrym zakaznikom dobre aj tak to dopadne ako som vyssie napisal ale platit za to no ste sa uz nacisto s konom zrazili? velmi gycovite.
spamatajte sa cele cewe alebo wece.
Martin a vies, ze ides sam proti sebe ?
 
Martin P
2012-12-14 18:48:23
príspevok od: grundika
Martin a vies, ze ides sam proti sebe ?
neviem ale aj to sa moze v zivote stat
ak idem proti sebe tak sa sam sebe ospravedlnujem a aj svojmu okoliu
ale na hlavu si kalat nenecham
nabuduce si dam pozor a takymto temam sa vyhnem aby som si karmu a ostatne nepokazil

 
admin
redakcia ephoto.sk 2012-12-14 21:36:09
príspevok od: Martin P
jasne vsetci su blbi len ty si lietadlo
samozrejme ze sme tu pochopili o co ide len tebe to asi nedocvakava a fungujes na takychto somarinach a zbytocnostiach - darcekovych predmetoch
zarad sa a uzivaj si
toto je fotograficky portal o fotografickej tvorbe a technike a veciach okolo toho a toto medzi to sice okrajovo patri ale takymto sposobom podsuvat odbornej verejnosti stupidity tohto rangu je podcenovanie iq citatela a navstevnika tohoto portalu
taketo reklamy na blbosti tohto druhu sa mozu ujat na pokeci alebo tam kde je cielova skupina menej rozumovo vyvinutych a nedospelych
tu su v drvivej vacsine odbornici a normalni realisticky uvazujuci ludia az na vynimky ale to sa casom tiez podda.
takze neobhajuj vytahovanie penazi z vreciek ludi ktori toto k zivotu urcite nepotrebuju a ak ano tak si to sami dohladaju na tom mieste kde treba a nie to tu zahlcovat blbostami a minat cas redaktorov pracovnikov ephota a navstevnikov portalu
neverim ze toto vyslo z hlavy pana Srnca ako ho poznam tak ma na viac a cewe si mysli ze ked to prezenie cez redakcny clanok a nezada to ako standardnu reklamu tak im to tu vsetci zozeru aj s navijakom
takto hazardovat s dobrym menom redaktorov a redakcie a aj firmy je dost povazlive
a az sa nabuduce zrodi takyto genialny napad v nejakej marketingovej nedospelej kotrbe tak odporucam studeny kupel my tu totiz niesme padnuti na hlavu.
jasne?

nikto vas nenuti citat to ani si nic nemusite objednat. Je obycajny clanok, vyskusali sme produkty, napisali svoje skusenosti. To je vsetko. A budeme skusat aj ine veci, kazdy si v obsahu najde nieco pre seba. Ak sa vam osobne produkty nepacia je to vas nazor, na ktory mate pravo. Predpokladam, ze portal navstevuju poväcsinou dospeli ludia, takze sa vedia rozhodnut ci sa im produkt paci alebo nie a vedia kedy su ochotni za produkt zaplatit (a reklama resp. akykolvek clanok vnímany ako reklama ma pre nich teda len informativnu ulohu).
 
admin
redakcia ephoto.sk 2012-12-14 22:59:21
príspevok od: pampúch
ephoto obal na telefón to by som chcel
budeme to mat aj v nasom estyle shope.
 
admin
redakcia ephoto.sk 2012-12-14 23:11:59
príspevok od: sachmo
Dalsi lacny clanok z kategorie PR...
Priatelia, taketo veci si ludia v pohodicke objednavaju. Necakajte , ze vsetko bude mat trvanlivost ako za "socka", kde ked ste si kupili obliecky tak ich drali este deti vasich deti. Ma to svoju zivostnost a sluzi to predovsetkym pre radost (nie je to zlata tehla, ktora sa ma casom zhodnocovat, preto sa do nej oplati investovat).
Je to segment, v ktorom su produkty pre ludi, ktori sa chcu odlisovat. Maju svoj vlastny vkus alebo predstavy a tie prezentuju na podobnych produktoch. Obal na iPad? Dostat ho v roznych farbach, ale ja chcem mat svoj - originalny. Tak preco nie, ked je to mozne? Casy sedej uniformity su prec a preto prichadzaju na trh taketo produkty. Tak, ako si mnohi z vas nekupuju kalendare v papiernictve ako kedysi a potom na vsetkych stoloch ste videli max. dva typy. Originálny kalendar je Vas s vasimi fotkami. Na trh neustale prichadzaju nove produkty a sluzby a pokial bude dost zákazníkov produkty budu fungovat, aj ked sa to niekomu nepaci. My prinasame informacie, to je nasa uloha. Ci vas ten produkt oslovi alebo nie, to je uz na vas.
 
Paulie
2012-12-14 23:35:53
príspevok od: Martin P
jasne vsetci su blbi len ty si lietadlo
samozrejme ze sme tu pochopili o co ide len tebe to asi nedocvakava a fungujes na takychto somarinach a zbytocnostiach - darcekovych predmetoch
zarad sa a uzivaj si
toto je fotograficky portal o fotografickej tvorbe a technike a veciach okolo toho a toto medzi to sice okrajovo patri ale takymto sposobom podsuvat odbornej verejnosti stupidity tohto rangu je podcenovanie iq citatela a navstevnika tohoto portalu
taketo reklamy na blbosti tohto druhu sa mozu ujat na pokeci alebo tam kde je cielova skupina menej rozumovo vyvinutych a nedospelych
tu su v drvivej vacsine odbornici a normalni realisticky uvazujuci ludia az na vynimky ale to sa casom tiez podda.
takze neobhajuj vytahovanie penazi z vreciek ludi ktori toto k zivotu urcite nepotrebuju a ak ano tak si to sami dohladaju na tom mieste kde treba a nie to tu zahlcovat blbostami a minat cas redaktorov pracovnikov ephota a navstevnikov portalu
neverim ze toto vyslo z hlavy pana Srnca ako ho poznam tak ma na viac a cewe si mysli ze ked to prezenie cez redakcny clanok a nezada to ako standardnu reklamu tak im to tu vsetci zozeru aj s navijakom
takto hazardovat s dobrym menom redaktorov a redakcie a aj firmy je dost povazlive
a az sa nabuduce zrodi takyto genialny napad v nejakej marketingovej nedospelej kotrbe tak odporucam studeny kupel my tu totiz niesme padnuti na hlavu.
jasne?

Skús obmedziť svoju dennú dávku kofeinu.
 
Martin P
2012-12-15 03:49:37
príspevok od: Paulie
Skús obmedziť svoju dennú dávku kofeinu.
nepouzivam a nepozivam ziadne kofeinove a ani ine povzbudzujuce podporne tekutiny ani prostriedky a ani tabakove a poprosim zdrz sa osobnych ivektiv
nevyrastali sme spolu a neplanujem s tebou komunikovat na tuto temu zjavne mame malo spolocnych stycnych bodov
s tebou so sa vybavil v prvom odseku
ostatne bolo smerovane na redakciu
tam treba hladat problem ktory aj tak nevidia
 
Martin P
2012-12-15 03:54:11
príspevok od: admin
nikto vas nenuti citat to ani si nic nemusite objednat. Je obycajny clanok, vyskusali sme produkty, napisali svoje skusenosti. To je vsetko. A budeme skusat aj ine veci, kazdy si v obsahu najde nieco pre seba. Ak sa vam osobne produkty nepacia je to vas nazor, na ktory mate pravo. Predpokladam, ze portal navstevuju poväcsinou dospeli ludia, takze sa vedia rozhodnut ci sa im produkt paci alebo nie a vedia kedy su ochotni za produkt zaplatit (a reklama resp. akykolvek clanok vnímany ako reklama ma pre nich teda len informativnu ulohu).
ano ja som sa rozhodol ze sa mi tento druh produktu a sluzby nepaci a nekupim si ho dovolil som si vyjadrit svoj nazor
a nabuduce to oznacte ako reklamny clanok a nie redakcny aby sme sa vyhli takymto komunikacnym lapsusom
za vsetkym co som napisal si stojim
a je na vas ako sa budete nadalej profilovat
a dovolte aby som si myslel o tom svoje
 
Martin P
2012-12-15 04:03:24
príspevok od: admin
Priatelia, taketo veci si ludia v pohodicke objednavaju. Necakajte , ze vsetko bude mat trvanlivost ako za "socka", kde ked ste si kupili obliecky tak ich drali este deti vasich deti. Ma to svoju zivostnost a sluzi to predovsetkym pre radost (nie je to zlata tehla, ktora sa ma casom zhodnocovat, preto sa do nej oplati investovat).
Je to segment, v ktorom su produkty pre ludi, ktori sa chcu odlisovat. Maju svoj vlastny vkus alebo predstavy a tie prezentuju na podobnych produktoch. Obal na iPad? Dostat ho v roznych farbach, ale ja chcem mat svoj - originalny. Tak preco nie, ked je to mozne? Casy sedej uniformity su prec a preto prichadzaju na trh taketo produkty. Tak, ako si mnohi z vas nekupuju kalendare v papiernictve ako kedysi a potom na vsetkych stoloch ste videli max. dva typy. Originálny kalendar je Vas s vasimi fotkami. Na trh neustale prichadzaju nove produkty a sluzby a pokial bude dost zákazníkov produkty budu fungovat, aj ked sa to niekomu nepaci. My prinasame informacie, to je nasa uloha. Ci vas ten produkt oslovi alebo nie, to je uz na vas.
obhajujete neobhajitelne
konzumnu spolocnost a stadovitost
skryvate to za pozlatko falosnej originality a vynimocnosti
je mi z vas zle
premenili ste to tu na kseftovanie s blbostami a nepotrebnymi harmocnymi cingrlatkami
reklama musi byt v dnesnej dobe ale toto je uz moc
nebudem tu slubovat ze sem uz nepridem a nebudem to tu navstevovat
to by vam mozno vyhovovalo aby ste mali klud vo vasom nahanani prnazi z vrecak nebohych citatelov ktori pravdepodobne masirovani denne masmediami nedokazu rozoznat co im treba a co je uz zbytocne
tak hor sa do zarabania a holenia zakaznikov a vynyvania ich uz aj tak dost vymytych mozgov
asi o to vam ide
 
admin
redakcia ephoto.sk 2012-12-15 10:07:43
príspevok od: Martin P
obhajujete neobhajitelne
konzumnu spolocnost a stadovitost
skryvate to za pozlatko falosnej originality a vynimocnosti
je mi z vas zle
premenili ste to tu na kseftovanie s blbostami a nepotrebnymi harmocnymi cingrlatkami
reklama musi byt v dnesnej dobe ale toto je uz moc
nebudem tu slubovat ze sem uz nepridem a nebudem to tu navstevovat
to by vam mozno vyhovovalo aby ste mali klud vo vasom nahanani prnazi z vrecak nebohych citatelov ktori pravdepodobne masirovani denne masmediami nedokazu rozoznat co im treba a co je uz zbytocne
tak hor sa do zarabania a holenia zakaznikov a vynyvania ich uz aj tak dost vymytych mozgov
asi o to vam ide
ja nic neobhajujem, diskutujem zijete v konzumnej spolocnosti, ale ta tu bola vzdy len nebola pomenovana. Clovek odjakziva vymieňal, hromadil, kupoval aj veci pre radost... Priniest informaciu je ulohou medii, a uverejnovat reklamu je jeden z prostriedkov na prezitie v tejto dobe. Ale ako si vsimam, skor je uspesne masirovanie mozgov, ze reklama obera "chudakov" o peniaze, ze ludia maju vymyte mozgy a pod. Vy v podstate dehonestujete našich čiateľov, ked trvdite ze tu chodia ludia s vymytymi mozgami My sme si vyźdy mysleli, ze k nam chodia ludia rozumni, ktori sa vedia sami rozhodnut co chcu a reklama je pre nich len informaciou, ze taky produkt existuje. Tieto produkty my nepredavame ani na nich nezarabame, ale ak by som to chcel zhrnut vseobecne, z lasky sa zit neda a predpokladam, ze aj vy niekde pracujete a nezijete s lasky, takze doprajte aj ostatnym snahu prezit (aj prostrednictvom reklamy).
 
admin
redakcia ephoto.sk 2012-12-15 10:46:10
príspevok od: Martin P
ano ja som sa rozhodol ze sa mi tento druh produktu a sluzby nepaci a nekupim si ho dovolil som si vyjadrit svoj nazor
a nabuduce to oznacte ako reklamny clanok a nie redakcny aby sme sa vyhli takymto komunikacnym lapsusom
za vsetkym co som napisal si stojim
a je na vas ako sa budete nadalej profilovat
a dovolte aby som si myslel o tom svoje
berieme to ako nazor, na ktory mate samozrejme pravo. Reklama je pre nas momentalne dolezita, aby sme mohli existovat a prinasat informacie pre vas. Pripravujeme niekolko zmien, ktore upravia oznacovanie textov a dufame, ze aj vyriesia niektore ine problemy. S reklamou a reklamnymi clankami sa budete musiet zatial zmierit. Nasou ulohou je prinasat informacie, vy mate pravo napisat pod clanok, ze je to stupidita. Nakoniec vas nazor a nazor ostatnych je dobra spätna väzba pre predajcu a tiez informacie pre tych, ktori nad tym uvazuju. Tu je na to vytvoreny priestor kedze po bannerom svoj nazor vyhadrit nemozete, tak to berte takto
 
Martin P
2012-12-15 13:15:35
príspevok od: admin
ja nic neobhajujem, diskutujem zijete v konzumnej spolocnosti, ale ta tu bola vzdy len nebola pomenovana. Clovek odjakziva vymieňal, hromadil, kupoval aj veci pre radost... Priniest informaciu je ulohou medii, a uverejnovat reklamu je jeden z prostriedkov na prezitie v tejto dobe. Ale ako si vsimam, skor je uspesne masirovanie mozgov, ze reklama obera "chudakov" o peniaze, ze ludia maju vymyte mozgy a pod. Vy v podstate dehonestujete našich čiateľov, ked trvdite ze tu chodia ludia s vymytymi mozgami My sme si vyźdy mysleli, ze k nam chodia ludia rozumni, ktori sa vedia sami rozhodnut co chcu a reklama je pre nich len informaciou, ze taky produkt existuje. Tieto produkty my nepredavame ani na nich nezarabame, ale ak by som to chcel zhrnut vseobecne, z lasky sa zit neda a predpokladam, ze aj vy niekde pracujete a nezijete s lasky, takze doprajte aj ostatnym snahu prezit (aj prostrednictvom reklamy).
zjavne ste necitali vsetky moje vstupy alebo nie velmi pozorne
zite si hromadte zarabajte snazte sa
nebudem vam stat v ceste ale nazor si hadam este povedat mozem aj ked je to na vasej pode
a o tych navstevnikoch portalu ste to povedali vy nie ja
lepsie povedane pripustil som ze ak sa tu taki vyskytnu tak ich treba usmernit a vy ich usmernujete smerom reklamy k minaniu penazi za hovadiny proti comu ja zasadne bojujem cely zivot tak ako proti inym zavislostiam a radost sa da robit aj inym sposobom len na to treba dospiet a mat rozhlad
pardon za vyraz hovadiny ale inak to nazvat nemozem ked sa dospeli ludia zabavaju takymito infantilnostami
toto je tak na urovni teenagerov...
ale mozno vam ublizujem a sami ste teenageri alebo tesne po tom a narazam na vas zivotny styl a nazory
tak potom sa nase nazorove cesty pretnu len nahodou a v ramci slusnosti bez invektiv si nebudeme liezt vzajomne do kapusty
a ak dovolite cakam vas o niekolko mozno desiatok rokov na nasej strane barikady
to vsetko su len roky odzite a prezite v konzumnej spolocnosti kde sa otvoria oci kazdemu premyslajucemu cloveku a ak nie boh snim a s jeho dusou a penazenkou.
 
Martin P
2012-12-15 13:29:03
príspevok od: admin
berieme to ako nazor, na ktory mate samozrejme pravo. Reklama je pre nas momentalne dolezita, aby sme mohli existovat a prinasat informacie pre vas. Pripravujeme niekolko zmien, ktore upravia oznacovanie textov a dufame, ze aj vyriesia niektore ine problemy. S reklamou a reklamnymi clankami sa budete musiet zatial zmierit. Nasou ulohou je prinasat informacie, vy mate pravo napisat pod clanok, ze je to stupidita. Nakoniec vas nazor a nazor ostatnych je dobra spätna väzba pre predajcu a tiez informacie pre tych, ktori nad tym uvazuju. Tu je na to vytvoreny priestor kedze po bannerom svoj nazor vyhadrit nemozete, tak to berte takto
bingo paci sa mi tento posun
a spoplatnenie vasho portalu by vam uvolnilo ruky a neboli by ste nuteni vasimi zakaznikmi robit veci ktore su proti vasmu presvedceniu vnutornemu a ktori vas tlacia svojimi nezmyselnymi marketingovymi vyplodmi do takychto cinov cim ohrozuju vase dobre meno ktore ste si dlhe roky budovali a vybudovali
uz na zaciatku som spomenul ze neverim ze takato ... vysla z hlavy redaktora a redakcie a ak ano tak viem ze ste boli prave trhom a peniazmi ktore chybaju vsade donuteni ponukat navonanu mrtvolu v reklame na tuto ... ...
pozdravujem a drzim palce do dalsej prace zatial som sem chodil rad az na male vynimky mi tu nic nevadilo
dokonca by sa dalo povedat ze toto je moja oblubena stranka a ked mam nieco rad tak chcem aby to bolo dokonale alebo aspon aby som sa nemusel vnutorne hanbit za svoju priazen k niecomu co smrdi ...
 
yves998
2012-12-15 15:00:11
príspevok od: admin
nikto vas nenuti citat to ani si nic nemusite objednat. Je obycajny clanok, vyskusali sme produkty, napisali svoje skusenosti. To je vsetko. A budeme skusat aj ine veci, kazdy si v obsahu najde nieco pre seba. Ak sa vam osobne produkty nepacia je to vas nazor, na ktory mate pravo. Predpokladam, ze portal navstevuju poväcsinou dospeli ludia, takze sa vedia rozhodnut ci sa im produkt paci alebo nie a vedia kedy su ochotni za produkt zaplatit (a reklama resp. akykolvek clanok vnímany ako reklama ma pre nich teda len informativnu ulohu).
hoi,zmazte komenty narusenych ludi,k slobode prejavu patri aj sloboda Vasa,tzn ze nemusia byt na Vasich strankach )

 
admin
redakcia ephoto.sk 2012-12-15 15:49:53
príspevok od: yves998
hoi,zmazte komenty narusenych ludi,k slobode prejavu patri aj sloboda Vasa,tzn ze nemusia byt na Vasich strankach )

presne tak. Uvidime ci nam to tie volne ruky prinesie, ja osobne by som bol najstastnejsí. Zalezi to vsak od nasich citatelov.
 
Martin P
2012-12-15 16:09:08
príspevok od: admin
presne tak. Uvidime co to prinesie ci nam to tie volne ruky prinesie ja osobne by som bol uplne najradsej.
ako mi skusenosti hovoria tak spoplatnenie a clenske a klubove pravidla prinasaju profit aj financny aj moralny a aj neotravuju nahodni kverulanti co nic ine nerobia iba kritizuju a rozvracaju kolektiv bez stipky konstruktivneho konania a navrhov
potom sa daju vydavat knihy casopis pdf alebo aj tlaceny alebo ine aktivity spojene s klubovou cinnostou napr zajazdy a workshopy o vystavach nehovorim lebo tam uz fungujete
prilis vela verejnosti a prilis vela demokracie a volnosti sa vacsinou zvrhne na anarchiu ked si potom kazdy dovoli pindat do cinnosti portalu
ale ak si niekto zaplati clenske klubovne tak eventualne si moze povedat aj svoje vyhrady a to este nehovorim o vstupe kapitalu a akcionaroch kde moze vzniknut nejaka kulturno spolocenska ustanovizen neziskova co si dokonca moze zaziadat aj o europsky grant a tak dalej
moznosti je vela len sa netreba drzat pri zemi a netreba sa poddavat tlaku reklamy a zakaznikov a zaujemcov o reklamny priestor
ich nezaujima vasa cinnost ale navstevnost portalu a kliky na reklamy popripade reklamne redakcne clanky a ich profit z toho a vy idete s kozou na trh a potom z toho vznika obrana citatelov ktori niektori pri slove reklama na zbytocnosti dostavaju vyrazky
osveta sa da robit aj uvedomele aj s inteligentnou ponukou zmysluplnych produktov a tovaru a mam mam pocit ze kazdy potrebuje neustale vychovavat aj mladi a aj stari nikto nie je vo vsetkom dokolnale zbehly a ucime sa stale vo vsetkom a aj v spanku len si to treba uvedomit a pustit do podvedomia
a vysledky pridu
pozdravujem
mp
 
sachmo
2012-12-17 08:52:30
príspevok od: admin
Priatelia, taketo veci si ludia v pohodicke objednavaju. Necakajte , ze vsetko bude mat trvanlivost ako za "socka", kde ked ste si kupili obliecky tak ich drali este deti vasich deti. Ma to svoju zivostnost a sluzi to predovsetkym pre radost (nie je to zlata tehla, ktora sa ma casom zhodnocovat, preto sa do nej oplati investovat).
Je to segment, v ktorom su produkty pre ludi, ktori sa chcu odlisovat. Maju svoj vlastny vkus alebo predstavy a tie prezentuju na podobnych produktoch. Obal na iPad? Dostat ho v roznych farbach, ale ja chcem mat svoj - originalny. Tak preco nie, ked je to mozne? Casy sedej uniformity su prec a preto prichadzaju na trh taketo produkty. Tak, ako si mnohi z vas nekupuju kalendare v papiernictve ako kedysi a potom na vsetkych stoloch ste videli max. dva typy. Originálny kalendar je Vas s vasimi fotkami. Na trh neustale prichadzaju nove produkty a sluzby a pokial bude dost zákazníkov produkty budu fungovat, aj ked sa to niekomu nepaci. My prinasame informacie, to je nasa uloha. Ci vas ten produkt oslovi alebo nie, to je uz na vas.
Kolko ste za tuto reklamu dostali?
Ak sa tu budu castejsie objavovat clanky o ultra-extra cewe produktoch ako napr recenzie a testy fototechniky, tak cely portal pojde ta tam. A ak vam tu p[ar vernych potlapkava plece, tak si len spomente na deti a na cisarove nove saty.
 
sachmo
2012-12-17 09:13:43
príspevok od: yves998
hoi,zmazte komenty narusenych ludi,k slobode prejavu patri aj sloboda Vasa,tzn ze nemusia byt na Vasich strankach )

Nemusia, len by ma potom celkom zaujimali vystupy statistik navstevnosti stranok. Zijeme v dobe, kedy diskriminacia hocakej skupiny ludi nie je tolerovana.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-12-17 09:23:28
príspevok od: sachmo
Kolko ste za tuto reklamu dostali?
Ak sa tu budu castejsie objavovat clanky o ultra-extra cewe produktoch ako napr recenzie a testy fototechniky, tak cely portal pojde ta tam. A ak vam tu p[ar vernych potlapkava plece, tak si len spomente na deti a na cisarove nove saty.
Parkrat do roka sa objavi recenzia produktov CEWE alebo Happy Foto a tym padom je cely portal v kybli. Ini uzivatelia ale ich produkty bezne pouzivaju. Za to, ze ty a Martin P nie, neznamena, ze o nich nebudeme pisat. Portal je pre siroku skupinu uzivatelov.
 
sachmo
2012-12-17 09:44:11
príspevok od: Karol Srnec
Parkrat do roka sa objavi recenzia produktov CEWE alebo Happy Foto a tym padom je cely portal v kybli. Ini uzivatelia ale ich produkty bezne pouzivaju. Za to, ze ty a Martin P nie, neznamena, ze o nich nebudeme pisat. Portal je pre siroku skupinu uzivatelov.
Chod na hlavnu stranku a pozri si aktualne clanky - zo siestich su tri reklamneho charakteru (a mozes ich nazyvat recenziami, testami, predstavenim, reportazami,...). Tu spravu o sutazi som do reklamenho obsahu nepocital.
A ked hovoris, ze parkrat do roka, tak si len vyhladaj vyraz 'cewe' - za posledne styri mesiace bolo zverejnenych 5 clankov o cewe. To uz stoji za zamyslenie.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-12-17 10:16:55
príspevok od: sachmo
Chod na hlavnu stranku a pozri si aktualne clanky - zo siestich su tri reklamneho charakteru (a mozes ich nazyvat recenziami, testami, predstavenim, reportazami,...). Tu spravu o sutazi som do reklamenho obsahu nepocital.
A ked hovoris, ze parkrat do roka, tak si len vyhladaj vyraz 'cewe' - za posledne styri mesiace bolo zverejnenych 5 clankov o cewe. To uz stoji za zamyslenie.
Tak to je doslova omracujuce cislo
 
sachmo
2012-12-17 10:20:56
príspevok od: Karol Srnec
Tak to je doslova omracujuce cislo
5 reklam pocas jedneho filmu je tiez "doslova omracujuce cislo".
Menite sa na lacny reklamny portal, ak to tebe ako 'sefredaktorovi' nevadi, tak mne uz vobec nie. To ale neznamena, ze to nemozem nahlas povedat.
 
Tomáš Muška
2012-12-17 10:23:11
príspevok od: sachmo
Chod na hlavnu stranku a pozri si aktualne clanky - zo siestich su tri reklamneho charakteru (a mozes ich nazyvat recenziami, testami, predstavenim, reportazami,...). Tu spravu o sutazi som do reklamenho obsahu nepocital.
A ked hovoris, ze parkrat do roka, tak si len vyhladaj vyraz 'cewe' - za posledne styri mesiace bolo zverejnenych 5 clankov o cewe. To uz stoji za zamyslenie.
okay sachmo milý, nebudeme zverejňovať tlačové správy o novinkách - naši čitatelia nebudú o ničom vedieť
nebudeme testovať žiadne produkty - nebudeme mať skúsenosti na to aby sme mohli NEzverejňovať recenzie - naši čitatelia nebudú vedieť či ten produkt stojí za to... vrátime sa do doby temna, kedy o niečom vedelo iba pár vyvolených, zazvoníme na zvonec a dáme ePhotu koniec... ok?
 
Martin P
2012-12-17 10:36:44
poklepkavaci a minuskovaci hura do toho guru sa ozval tak nech ma aspon 300 plusiek za hodinu
pan Srnec je odbornik na fotografiu a aj na grafiku neraz mi to aj osobne v davnoveku dokazal a ukazal a ako takeho ho bez problemu a vyhrad uznavam ale teraz je z neho pan neomylny a vsetko co povie a urobi je minimalne zboznovania hodne (vo fotografii na 99,9 percenta je to pravda to uznavam)
ale v tomto pripade sa redakcia nechala za peniaze dotlacit marketingovymi diletantami do clanku ktory sice hovori o senza produktoch ale aj o mentalnej urovni spolocnosti a o vyspelosti navstevnikov tohto portalu a o ich bezhlavom a stadovitom podporovani somariny ktoru ich idol spoluvytvoril a nikde nieje napisane ze vacsina ma vzdy pravdu historia potvrdzuje na vela prikladoch
toto mi nikto nezoberie a minuskovat mozete kolko chcete
peniaze nesmrdia ale cest a pokoj v dusi si za ne nikto nekupi
a dobra povest ktoru doteraz mate sa moze lahko stratit
uz som myslel ze po poslednej odpovedi admina sa to nejako utrasie ale evidentne tu chyba jednotna obchodna a nazorova zhoda medzi redakcnymi pracovnikmi
odporucam preto zvolit jedneho hovorcu aby v buducnosti ako sme uz mali moznost viackrat citat nevznikla nezrovnalost ze prava ruka nevie co robi lava a potom sa treba ospravedlnovat za vyslovene napisane ze on to tak nemyslel on to myslel inak len to napisal tak ako sme to nemysleli my
a prosim nereagujte na tento moj prispevok ktory vonkoncom nebol mysleny negativne a nebol mysleny ako osocovanie konkretnych osob a portalu vnimajte ho ako prispevok konstruktivny k zlepseniu nalady a urovne tohoto portalu ktory si myslim patri medzi najlepsie v nasom okoli aj co sa tyka naplne aj co sa tyka vzhladu a co sa tyka urovne odbornej prispievatelov a citatelov
a pan Srnec je ci chceme alebo nie velka hviezda slovenskej amaterskej fotografie a fotografickej teorie vela som sa od neho a tu na portali naucil za to patri velka vdaka a nikdy to nepopriem aj ked mi date 500 minusiek toto mi takisto nikto nezoberie a je mi to jedno
len viem ze v z vysky sa pada na zem dost tvrdo a preto radim trosku zvolnit a zist na zem
medzi smrtelnikov a nemysliet si o sebe ze vsetko co urobim mi zozerie kazdy aj s navijakom
tento portal a vobec internet ma tu vyhodu ze mozeme vystupovat anonymne a nemusime za svoje nazory byt osobne perzekvovani ale samozrejme je to aj o cloveku ako sa v takejto anonymnej situacii vysporiada s moralkou a nenapadanim invektivami osobnymi jemu tiez neznamych ale aj znamych ludi
vacsine ludi som tu neznamy a ani neplanujem byt nejako znamy ale niektori ma poznaju aj osobne a nikdy som s nimi nemal najmensi problem aj ked oni so mnou mozno ano ale to mame asi vsetci ze s kazdym sa na sto percent neda vyjst
rad si odborne s kazdym vymenim poznatky poviem co viem a rad sa aj dozviem co to nove a preto sem aj chodim
ale veta ked sa ti nelubi je to tvoj problem lebo vacsine sa lubi je cesta do pekla lebo misky vah sa mozu raz preklopit na opacnu stranu a potom bude neskoro nariekat nad rozliatym mliekom
firma ktoru za prachy propagujete je plna anonymnych ludi ktorych nikto nikdy nespozna a aj sa raz za cas vymenia a ide im len o to aby zarobili chechtaky
ale vy a vas portal ste tu stale a idete s kozou na trh a diktat penazi je cesta do pekla tak by ste sa nemali poddavat tomuto trendu ktory uz mnohym zlomil vaz.
pozdravujem a zelam vela sil do dalsej zmysluplnej praci.
mp

 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-12-17 10:53:42
príspevok od: Martin P
poklepkavaci a minuskovaci hura do toho guru sa ozval tak nech ma aspon 300 plusiek za hodinu
pan Srnec je odbornik na fotografiu a aj na grafiku neraz mi to aj osobne v davnoveku dokazal a ukazal a ako takeho ho bez problemu a vyhrad uznavam ale teraz je z neho pan neomylny a vsetko co povie a urobi je minimalne zboznovania hodne (vo fotografii na 99,9 percenta je to pravda to uznavam)
ale v tomto pripade sa redakcia nechala za peniaze dotlacit marketingovymi diletantami do clanku ktory sice hovori o senza produktoch ale aj o mentalnej urovni spolocnosti a o vyspelosti navstevnikov tohto portalu a o ich bezhlavom a stadovitom podporovani somariny ktoru ich idol spoluvytvoril a nikde nieje napisane ze vacsina ma vzdy pravdu historia potvrdzuje na vela prikladoch
toto mi nikto nezoberie a minuskovat mozete kolko chcete
peniaze nesmrdia ale cest a pokoj v dusi si za ne nikto nekupi
a dobra povest ktoru doteraz mate sa moze lahko stratit
uz som myslel ze po poslednej odpovedi admina sa to nejako utrasie ale evidentne tu chyba jednotna obchodna a nazorova zhoda medzi redakcnymi pracovnikmi
odporucam preto zvolit jedneho hovorcu aby v buducnosti ako sme uz mali moznost viackrat citat nevznikla nezrovnalost ze prava ruka nevie co robi lava a potom sa treba ospravedlnovat za vyslovene napisane ze on to tak nemyslel on to myslel inak len to napisal tak ako sme to nemysleli my
a prosim nereagujte na tento moj prispevok ktory vonkoncom nebol mysleny negativne a nebol mysleny ako osocovanie konkretnych osob a portalu vnimajte ho ako prispevok konstruktivny k zlepseniu nalady a urovne tohoto portalu ktory si myslim patri medzi najlepsie v nasom okoli aj co sa tyka naplne aj co sa tyka vzhladu a co sa tyka urovne odbornej prispievatelov a citatelov
a pan Srnec je ci chceme alebo nie velka hviezda slovenskej amaterskej fotografie a fotografickej teorie vela som sa od neho a tu na portali naucil za to patri velka vdaka a nikdy to nepopriem aj ked mi date 500 minusiek toto mi takisto nikto nezoberie a je mi to jedno
len viem ze v z vysky sa pada na zem dost tvrdo a preto radim trosku zvolnit a zist na zem
medzi smrtelnikov a nemysliet si o sebe ze vsetko co urobim mi zozerie kazdy aj s navijakom
tento portal a vobec internet ma tu vyhodu ze mozeme vystupovat anonymne a nemusime za svoje nazory byt osobne perzekvovani ale samozrejme je to aj o cloveku ako sa v takejto anonymnej situacii vysporiada s moralkou a nenapadanim invektivami osobnymi jemu tiez neznamych ale aj znamych ludi
vacsine ludi som tu neznamy a ani neplanujem byt nejako znamy ale niektori ma poznaju aj osobne a nikdy som s nimi nemal najmensi problem aj ked oni so mnou mozno ano ale to mame asi vsetci ze s kazdym sa na sto percent neda vyjst
rad si odborne s kazdym vymenim poznatky poviem co viem a rad sa aj dozviem co to nove a preto sem aj chodim
ale veta ked sa ti nelubi je to tvoj problem lebo vacsine sa lubi je cesta do pekla lebo misky vah sa mozu raz preklopit na opacnu stranu a potom bude neskoro nariekat nad rozliatym mliekom
firma ktoru za prachy propagujete je plna anonymnych ludi ktorych nikto nikdy nespozna a aj sa raz za cas vymenia a ide im len o to aby zarobili chechtaky
ale vy a vas portal ste tu stale a idete s kozou na trh a diktat penazi je cesta do pekla tak by ste sa nemali poddavat tomuto trendu ktory uz mnohym zlomil vaz.
pozdravujem a zelam vela sil do dalsej zmysluplnej praci.
mp

Vyjadrim sa len k tymto produktom, kedze tento clanok je o nich. Na Slovensku je niekolko firiem zaoberajucich sa tlacou a vyrobou reklamnych predmetov suvisiacich s fotografiou. Niektore su mensie, niektore su vacsie. CEWE a Happy Foto patria k najvacsim a zakzanici maju k ich sluzbam najblizsie. Tieto firmy maju produkty zamerane na porocilejsich fotografov, amaterov ale aj laicku verejnost.
Myslim, ze je uzitocne, ak redakcia preveri kvalitu ponukanych produktov vsetkych kategorii.
Tieto spolocnosti vedia, ze ePhoto je prvou strankou fotografie na slovensku a ze jej citatelia su potencionalni zakaznici. Preto u nas inzeruju a davaju nam moznost odskusat ich produkty.
Nesuhlasim, ze tu recenzovane prosukty su infantilne a urcene pre "vymozgovanych" reklamozrutov. Aj keby som s tymto nazorom suhlasil, ako redaktor si to necham pre seba a pokusim sa co najlepsie produkty zrecenzovat a vcitit sa do cielovej skupiny.
Mne sa ale niektore z testovanych produktov pacia. Kludne by som si dal obal s logom ePhota alebo s mojou strankou www.roebuck.sk na tablet. Ludia su vsimavi a slovko ePhoto otvara mnohe dvere. Ludia nas portal poznaju a ked vidia nase logo, su ustretovejsi. Dokazuju nam to na mnohych akciach, kde su potom ochotnejsi pozovat (vid nase fotoreporty).
Nevidim nic "konzumnoreklamneho" na tom, keby som svojej neteri urobil vankusik s fotkou jej oblubeneho psika, aby ho aj v spanku mala pri sebe.
Pamatam sa, ako sme za sociku a kratko po nom zhanali chcmikalie, aby sme si mohli urobit fotku na tricko. Teraz uz nemusime, mame to omnoho sirsiu a dostupnejsiu ponuku.
Je na kazdom, ci z tychto produktov urobi zmysluplny predmet s pridanou hodnotou, alebo gycovity nezmysel.
 
Martin P
2012-12-17 11:17:33
"nesuhalsim s vami vo vsetkom, ale budem vas podporovat vo vasom snazeni"
toto som nepovedal ja ale victor hugo na sude ked obvinili alexandra dumasa z deliktu a pozval si ho tam zalobca ako to dopadlo je druha vec ale zjavne sa to minulo ucinkom
mne tu nejde o to aby sme zasievali semeno svaru ale aby sa mohla prejavit a povedat si svoje aj nesuhlasiaca mensina a aby sa na nu nevrhla smecka talibancov ziadajucich hlavu dopredu odsudeneho
nic viac nic menej
ale asi to bude podmienene tym ze som uz stary na taketo serepeticky a vnimam svet uplne inak ako mlady clovek ktory ma vacsiu cast zivota pred sebou

 
lu_boss
2012-12-17 11:32:24
... ja som stastny clovek, mne chuti vsetko, moja zena neznasa hriby a ryby, takze na svedskych stoloch ich necha tak, ale zeby kvoli tomu nenavidela svedske stoly, tak to zase nie...
Vesele sviatky, stastny novy rok, peknu velku noc a lovu zdar !

 
sachmo
2012-12-17 12:29:49
príspevok od: Tomáš Muška
okay sachmo milý, nebudeme zverejňovať tlačové správy o novinkách - naši čitatelia nebudú o ničom vedieť
nebudeme testovať žiadne produkty - nebudeme mať skúsenosti na to aby sme mohli NEzverejňovať recenzie - naši čitatelia nebudú vedieť či ten produkt stojí za to... vrátime sa do doby temna, kedy o niečom vedelo iba pár vyvolených, zazvoníme na zvonec a dáme ePhotu koniec... ok?
Toto je asi taka recenzia ako je recenziou relacia teleshoping, kde si mozes objednat skvely kosmodisk, superkrajace a uzasne mopy. Ak chcete rovnaku uroven, len tak dalej.
 
sachmo
2012-12-17 12:32:06
príspevok od: lu_boss
... ja som stastny clovek, mne chuti vsetko, moja zena neznasa hriby a ryby, takze na svedskych stoloch ich necha tak, ale zeby kvoli tomu nenavidela svedske stoly, tak to zase nie...
Vesele sviatky, stastny novy rok, peknu velku noc a lovu zdar !

ale ak by si bol na akcii a boli by tam svedske stoly, kde by boli ryby, hriby a paradajky, tvoja zena by sa asi velmi nenajedla a asi by sa jej to nepacilo.
 
lu_boss
2012-12-17 13:34:00
príspevok od: sachmo
ale ak by si bol na akcii a boli by tam svedske stoly, kde by boli ryby, hriby a paradajky, tvoja zena by sa asi velmi nenajedla a asi by sa jej to nepacilo.
... ak by bol kazdy svedsky stol prestrety tak stedro ako je clankami ovesane ephoto, urcite by bola spokojna...
 
b.a.f.o.a.r.t.
2012-12-17 13:41:13
príspevok od: lu_boss
... ak by bol kazdy svedsky stol prestrety tak stedro ako je clankami ovesane ephoto, urcite by bola spokojna...
si zabil
 
sachmo
2012-12-17 14:43:32
príspevok od: lu_boss
... ak by bol kazdy svedsky stol prestrety tak stedro ako je clankami ovesane ephoto, urcite by bola spokojna...
vypadlo ti tam jedno slovko: ... ak by bol kazdy svedsky stol prestrety tak stedro ako je reklamnymi clankami ovesane ephoto, urcite by bola spokojna...
 
lu_boss
2012-12-17 16:25:02
príspevok od: sachmo
vypadlo ti tam jedno slovko: ... ak by bol kazdy svedsky stol prestrety tak stedro ako je reklamnymi clankami ovesane ephoto, urcite by bola spokojna...
Nic mi nevypadlo. Ak mas pochybnosti, zober si ceruzku, cisty papier, urob si na nom kolonky "technicky clanok", "fotoreport", "rozhovor", "tip na upravu foto", "udalost na fotoscene", "fejton, zabava", "reklamny clanok", prejdi vsetky clanky a za kazdy clanok urob do spravnej kolonky ciarku. Potom to zrataj a povedz mi, ci stale trvas na tom, ze to tu prekypuje reklamou.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-12-17 16:38:20
príspevok od: lu_boss
Nic mi nevypadlo. Ak mas pochybnosti, zober si ceruzku, cisty papier, urob si na nom kolonky "technicky clanok", "fotoreport", "rozhovor", "tip na upravu foto", "udalost na fotoscene", "fejton, zabava", "reklamny clanok", prejdi vsetky clanky a za kazdy clanok urob do spravnej kolonky ciarku. Potom to zrataj a povedz mi, ci stale trvas na tom, ze to tu prekypuje reklamou.
Myslis, ze by zaujal clanok "Farmar kupuje fotoaparat", alebo "Farmar hlada modelku"?
 
fotonko
2012-12-17 16:54:46
príspevok od: Karol Srnec
Myslis, ze by zaujal clanok "Farmar kupuje fotoaparat", alebo "Farmar hlada modelku"?
Modelka hlada farmara urcite !
 
Timotej Jančár
2012-12-17 17:05:02
Sachmo /b] Pochybujem, že je to lacný článok z kategórie PR. Lacný by bol, pokiaľ by jeho prvotným cieľom bol predaj, čo nie je. Prvotný cieľ je informovať o kvalite služby a produktu, takže je to veľmi dobre porovnateľné s akýmkoľvek iným produktom z oblasti fotoslužieb a fototechniky. Pokiaľ chceš byť veľmi zásadový a nekonzumný mali by Ti vadiť aj recenzie fotoaparátov a inej techniky. Patriť by sem potom mali IBA a LEN články z oblasti konceptuálnej ART fotografie a reporty z akcií, kde by museli byť vyretušované všetky značky a logá. Nechceme byť predsa konzumný no nie? Tvoj negatívny názor Ti samozrejme nikto neberie, dokonca je vítané ke´d ho prezentuješ. Ale ísť hlavou proti múru a presviedčať ostatných o správnosti svojich argumentov skutočne scestnými tvrdeniami je mierne pod úroveň a Tvoje názory sa potom pre všetkých ostatných stávajú len vďačným objektom pobavenia. Citujem: "za posledne styri mesiace bolo zverejnenych 5 clankov o cewe. To uz stoji za zamyslenie." Áno. To je skutočne na zamyslenie. Ktorému si ty evidentne čas nevenoval. Mesačne tu je asi 50 článkov. Za posledné 4 mesiace tu bolo až hrôzostrašných 5 článkov o CEWE. Skúšal si sa nad tým zamyslieť takto? A Tvoje porovnanie s piatimi reklamami počas filmu...To si myslel ako žart však? Teda pokiaľ si nepozeral film s trvaním dva mesiace. Iba ryby, hriby a paradajky? Skutočne? Máš pocit že o ničom ako o reklamných predmetoch tu nepíšeme? A ešte jedna zvláštnosť, priam až anomália - článok o CEWE fotoknihe lesklej - od Teba žiadna reakcia. Nástenný kalendár od CEWE - Tvoja reakcia: "Celkom slusne PR." nič viac. Článok nová verzia softvéru CEWE: Od Teba žiadna reakcia. Článok CEWE fotokniha s lesklým povrchom - Tvoja reakcia opäť chýba..... Povedz čím to je, že Ti takéto články tak [b]zrazu vadia?
 
b.a.f.o.a.r.t.
2012-12-17 18:26:17
príspevok od: Timotej Jančár
Sachmo /b] Pochybujem, že je to lacný článok z kategórie PR. Lacný by bol, pokiaľ by jeho prvotným cieľom bol predaj, čo nie je. Prvotný cieľ je informovať o kvalite služby a produktu, takže je to veľmi dobre porovnateľné s akýmkoľvek iným produktom z oblasti fotoslužieb a fototechniky. Pokiaľ chceš byť veľmi zásadový a nekonzumný mali by Ti vadiť aj recenzie fotoaparátov a inej techniky. Patriť by sem potom mali IBA a LEN články z oblasti konceptuálnej ART fotografie a reporty z akcií, kde by museli byť vyretušované všetky značky a logá. Nechceme byť predsa konzumný no nie? Tvoj negatívny názor Ti samozrejme nikto neberie, dokonca je vítané ke´d ho prezentuješ. Ale ísť hlavou proti múru a presviedčať ostatných o správnosti svojich argumentov skutočne scestnými tvrdeniami je mierne pod úroveň a Tvoje názory sa potom pre všetkých ostatných stávajú len vďačným objektom pobavenia. Citujem: "za posledne styri mesiace bolo zverejnenych 5 clankov o cewe. To uz stoji za zamyslenie." Áno. To je skutočne na zamyslenie. Ktorému si ty evidentne čas nevenoval. Mesačne tu je asi 50 článkov. Za posledné 4 mesiace tu bolo až hrôzostrašných 5 článkov o CEWE. Skúšal si sa nad tým zamyslieť takto? A Tvoje porovnanie s piatimi reklamami počas filmu...To si myslel ako žart však? Teda pokiaľ si nepozeral film s trvaním dva mesiace. Iba ryby, hriby a paradajky? Skutočne? Máš pocit že o ničom ako o reklamných predmetoch tu nepíšeme? A ešte jedna zvláštnosť, priam až anomália - článok o CEWE fotoknihe lesklej - od Teba žiadna reakcia. Nástenný kalendár od CEWE - Tvoja reakcia: "Celkom slusne PR." nič viac. Článok nová verzia softvéru CEWE: Od Teba žiadna reakcia. Článok CEWE fotokniha s lesklým povrchom - Tvoja reakcia opäť chýba..... Povedz čím to je, že Ti takéto články tak [b]zrazu vadia?
mozno je majitelom ineho labu a cewe je konkurencia
 
sachmo
2012-12-18 08:29:33
príspevok od: Timotej Jančár
Sachmo /b] Pochybujem, že je to lacný článok z kategórie PR. Lacný by bol, pokiaľ by jeho prvotným cieľom bol predaj, čo nie je. Prvotný cieľ je informovať o kvalite služby a produktu, takže je to veľmi dobre porovnateľné s akýmkoľvek iným produktom z oblasti fotoslužieb a fototechniky. Pokiaľ chceš byť veľmi zásadový a nekonzumný mali by Ti vadiť aj recenzie fotoaparátov a inej techniky. Patriť by sem potom mali IBA a LEN články z oblasti konceptuálnej ART fotografie a reporty z akcií, kde by museli byť vyretušované všetky značky a logá. Nechceme byť predsa konzumný no nie? Tvoj negatívny názor Ti samozrejme nikto neberie, dokonca je vítané ke´d ho prezentuješ. Ale ísť hlavou proti múru a presviedčať ostatných o správnosti svojich argumentov skutočne scestnými tvrdeniami je mierne pod úroveň a Tvoje názory sa potom pre všetkých ostatných stávajú len vďačným objektom pobavenia. Citujem: "za posledne styri mesiace bolo zverejnenych 5 clankov o cewe. To uz stoji za zamyslenie." Áno. To je skutočne na zamyslenie. Ktorému si ty evidentne čas nevenoval. Mesačne tu je asi 50 článkov. Za posledné 4 mesiace tu bolo až hrôzostrašných 5 článkov o CEWE. Skúšal si sa nad tým zamyslieť takto? A Tvoje porovnanie s piatimi reklamami počas filmu...To si myslel ako žart však? Teda pokiaľ si nepozeral film s trvaním dva mesiace. Iba ryby, hriby a paradajky? Skutočne? Máš pocit že o ničom ako o reklamných predmetoch tu nepíšeme? A ešte jedna zvláštnosť, priam až anomália - článok o CEWE fotoknihe lesklej - od Teba žiadna reakcia. Nástenný kalendár od CEWE - Tvoja reakcia: "Celkom slusne PR." nič viac. Článok nová verzia softvéru CEWE: Od Teba žiadna reakcia. Článok CEWE fotokniha s lesklým povrchom - Tvoja reakcia opäť chýba..... Povedz čím to je, že Ti takéto články tak [b]zrazu vadia?
A teraz by sa niekto z redakcie mohol vyjadrit a povedat, ze z takychto clankov nemate ziadne financne ani nefinancne benefity. Lebo ak mate, tak je to obycajna lacna reklama.
Povedz mi, cim to je, ze polovicke redakcie a casti vernych ochrancov redakcnych nazorov tak vehementne vadi moj osobny nazor, ze takyto clanok je len lacne PR?
 
sachmo
2012-12-18 08:31:08
príspevok od: Karol Srnec
Myslis, ze by zaujal clanok "Farmar kupuje fotoaparat", alebo "Farmar hlada modelku"?
Mna by zaujalo pokracovanie Rebroveho clanku o karate s tak uzasnymi fotkami. Snad to dostane ako vianocny darcek
 
sachmo
2012-12-18 08:36:36
príspevok od: lu_boss
Nic mi nevypadlo. Ak mas pochybnosti, zober si ceruzku, cisty papier, urob si na nom kolonky "technicky clanok", "fotoreport", "rozhovor", "tip na upravu foto", "udalost na fotoscene", "fejton, zabava", "reklamny clanok", prejdi vsetky clanky a za kazdy clanok urob do spravnej kolonky ciarku. Potom to zrataj a povedz mi, ci stale trvas na tom, ze to tu prekypuje reklamou.
Vyskrtaj vsetky tie tipy na vikendove akcie, mraky clankov o foto slovakia, regionalnych fotosutaziach, pozvankach na workshopy,..., potom este aj redakcne blogy typu "giboni v hmle", fotenie listov na okne,... a zostane ti co? Par relevantnych clankov za dlhe obdobie.
 
lu_boss
2012-12-18 08:51:44
príspevok od: sachmo
Vyskrtaj vsetky tie tipy na vikendove akcie, mraky clankov o foto slovakia, regionalnych fotosutaziach, pozvankach na workshopy,..., potom este aj redakcne blogy typu "giboni v hmle", fotenie listov na okne,... a zostane ti co? Par relevantnych clankov za dlhe obdobie.
Vedecka metoda analyza nestaci... Oukej, tak skusme este jednu vedecku metodu a tou je porovnanie. Ukaz, na porovnanie, kde je stranka, ktora ti ponuka tolko co ephoto bez nutnosti platit.

A ked uz sme pri tom, bud chlap, chod prikladom a makaj pre inych. Zadarmo.
 
sachmo
2012-12-18 08:59:12
príspevok od: lu_boss
Vedecka metoda analyza nestaci... Oukej, tak skusme este jednu vedecku metodu a tou je porovnanie. Ukaz, na porovnanie, kde je stranka, ktora ti ponuka tolko co ephoto bez nutnosti platit.

A ked uz sme pri tom, bud chlap, chod prikladom a makaj pre inych. Zadarmo.
Makam pre inych a nie zadarmo. Ale na rozdiel od inych sa netvarim, ze makam zadarmo. tam bude schovany rozdiel.
 
lu_boss
2012-12-18 09:18:30
príspevok od: sachmo
Makam pre inych a nie zadarmo. Ale na rozdiel od inych sa netvarim, ze makam zadarmo. tam bude schovany rozdiel.
 
Timotej Jančár
2012-12-18 09:48:01
príspevok od: sachmo
A teraz by sa niekto z redakcie mohol vyjadrit a povedat, ze z takychto clankov nemate ziadne financne ani nefinancne benefity. Lebo ak mate, tak je to obycajna lacna reklama.
Povedz mi, cim to je, ze polovicke redakcie a casti vernych ochrancov redakcnych nazorov tak vehementne vadi moj osobny nazor, ze takyto clanok je len lacne PR?
Mne Tvoj osobný názor nevadí. Vadí mi štýl, akým ho prezentuješ a flame, ktorý vyvolávaš. A ako je u Teba zvykom opäť si si z môjho príspevku vybral iba to, čo Ti vyhovuje a nereagoval na všetko. Nakoľko Ti to je zrejme nepríjemné, alebo si si uvedomil, že Tvoje tvrdenia sú mýlne, no nepriznáš si to. Čo sa týka prvej časti Tvojej otázky - je to interná otázka portálu a Teba to trápiť nemusí. No ak si inteligentný tak vieš, ako fungujú médiá. S tvojím prístupom predpokladám, že píšeš aj do všetkých televízií v Slovenskej Republike, ako nehorázne Ti vadia reklamy...
 
admin
redakcia ephoto.sk 2012-12-18 09:53:34
príspevok od: sachmo
Vyskrtaj vsetky tie tipy na vikendove akcie, mraky clankov o foto slovakia, regionalnych fotosutaziach, pozvankach na workshopy,..., potom este aj redakcne blogy typu "giboni v hmle", fotenie listov na okne,... a zostane ti co? Par relevantnych clankov za dlhe obdobie.
o com to tu tocite? tipy robime pre citatelov (1x za tyzden), fotoslovakia je raz za rok, ake mraky clankov ??? Ak vas nezaujimaju WS neznamena, ze ini o ne nemaju zaujem a redakcne blogy? Pozrite si citanost. Fotoškola je plna clankov. Nie sme strankou pre jedneho cloveka, preto ta rozmanitost.
 
Tomáš Muška
2012-12-18 09:56:07
príspevok od: sachmo
Vyskrtaj vsetky tie tipy na vikendove akcie, mraky clankov o foto slovakia, regionalnych fotosutaziach, pozvankach na workshopy,..., potom este aj redakcne blogy typu "giboni v hmle", fotenie listov na okne,... a zostane ti co? Par relevantnych clankov za dlhe obdobie.
gibon 1 príjem, gibon 1 príjem...

čo sú relevantné články? okrem toho ok... vyhodíme redakčný blog, tipy a podobné "kraviny" a budeme dávať 2 články za týždeň - to sa bude vašemu veličenstvu páčiť viac? sme v redakcii momentálne DVAJA... s tým, že ja redaktor rozhodne nie som... tak mi povedz ako máme písať dostatok relevantných článkov? okrem toho si pozri čítanosti tých "kravín" - ľudí to baví, inšpiruje ich to, zrelaxuje... vieš aké je to nanič keď makáš 2 týždne na recenzii a potom dostane 2 komenty a 500 čítaní? nie nevieš...

sachmo príď k nám do redakcie makať, my sa iba potešíme... karol nebude mať rozpísaných naraz 12 článkov, ja 5...

jo a áno, toto bola platená recenzia.. => CEWE zaplatilo, aby sme ich produkt ohodnotili... nie je to platený PR článok... recenzia mohla byť kľudne "je to nahovno" a CEWE by muselo byť spokojné... tak si prestaň mýliť pojmy s dojmami...
 
sachmo
2012-12-18 09:57:56
príspevok od: Timotej Jančár
Mne Tvoj osobný názor nevadí. Vadí mi štýl, akým ho prezentuješ a flame, ktorý vyvolávaš. A ako je u Teba zvykom opäť si si z môjho príspevku vybral iba to, čo Ti vyhovuje a nereagoval na všetko. Nakoľko Ti to je zrejme nepríjemné, alebo si si uvedomil, že Tvoje tvrdenia sú mýlne, no nepriznáš si to. Čo sa týka prvej časti Tvojej otázky - je to interná otázka portálu a Teba to trápiť nemusí. No ak si inteligentný tak vieš, ako fungujú médiá. S tvojím prístupom predpokladám, že píšeš aj do všetkých televízií v Slovenskej Republike, ako nehorázne Ti vadia reklamy...
V telke je ale reklama jednoznacne oznacena ako reklama, tu je reklama oznacena ako recenzia a to mi vadi. Pomenuvajme veci pravymi menami.
A ak tu niekto vyvolava flame, tak je to paradoxne redakcia, ktora ma potrebu reagovat na moje osobne nazory. Ako uz len vyvovalm flame obycajnym konstatovanim, ze je to dalsi lacny PR clanok?
 
sachmo
2012-12-18 10:08:22
príspevok od: Tomáš Muška
gibon 1 príjem, gibon 1 príjem...

čo sú relevantné články? okrem toho ok... vyhodíme redakčný blog, tipy a podobné "kraviny" a budeme dávať 2 články za týždeň - to sa bude vašemu veličenstvu páčiť viac? sme v redakcii momentálne DVAJA... s tým, že ja redaktor rozhodne nie som... tak mi povedz ako máme písať dostatok relevantných článkov? okrem toho si pozri čítanosti tých "kravín" - ľudí to baví, inšpiruje ich to, zrelaxuje... vieš aké je to nanič keď makáš 2 týždne na recenzii a potom dostane 2 komenty a 500 čítaní? nie nevieš...

sachmo príď k nám do redakcie makať, my sa iba potešíme... karol nebude mať rozpísaných naraz 12 článkov, ja 5...

jo a áno, toto bola platená recenzia.. => CEWE zaplatilo, aby sme ich produkt ohodnotili... nie je to platený PR článok... recenzia mohla byť kľudne "je to nahovno" a CEWE by muselo byť spokojné... tak si prestaň mýliť pojmy s dojmami...
Nie, recenzia nemohla byt "je to nahovno", lebo neuhryznes ruku, ktora ta krmi, alebo cuius enim panem manduco, carmina canto.
Kludne si piste taketo reklamne clanky, ale oznacujte ich ako reklamne clanky.
 
Timotej Jančár
2012-12-18 10:23:37
príspevok od: sachmo
Nie, recenzia nemohla byt "je to nahovno", lebo neuhryznes ruku, ktora ta krmi, alebo cuius enim panem manduco, carmina canto.
Kludne si piste taketo reklamne clanky, ale oznacujte ich ako reklamne clanky.
Nie. Skrátka je to recenzia produktu. Alebo máme podľa Teba označovať všetky recenzie ako PR články? Ty zrejme totiž nepoznáš rozdiel medzi čistým PR článkom, objektívnym PR článkom a recenziou, takže sa oháňaš pojmamy, ktorých význam nepoznáš. Hlavne však, že vieš po latinsky...
 
sachmo
2012-12-18 10:28:28
príspevok od: Timotej Jančár
Nie. Skrátka je to recenzia produktu. Alebo máme podľa Teba označovať všetky recenzie ako PR články? Ty zrejme totiž nepoznáš rozdiel medzi čistým PR článkom, objektívnym PR článkom a recenziou, takže sa oháňaš pojmamy, ktorých význam nepoznáš. Hlavne však, že vieš po latinsky...
Ak je to platene, je to reklama. Ak spolocnost pozicia produkt na testovanie, to moze byt recenzia alebo test. Jednoduche ako Kolumbovo vajce.
 
b.a.f.o.a.r.t.
2012-12-18 10:30:17
príspevok od: Timotej Jančár
Nie. Skrátka je to recenzia produktu. Alebo máme podľa Teba označovať všetky recenzie ako PR články? Ty zrejme totiž nepoznáš rozdiel medzi čistým PR článkom, objektívnym PR článkom a recenziou, takže sa oháňaš pojmamy, ktorých význam nepoznáš. Hlavne však, že vieš po latinsky...
nevie len to dal do prekladača
 
admin
redakcia ephoto.sk 2012-12-18 10:50:24
príspevok od: sachmo
Ak je to platene, je to reklama. Ak spolocnost pozicia produkt na testovanie, to moze byt recenzia alebo test. Jednoduche ako Kolumbovo vajce.
nevidite do kuchyne a vsetko su to len vase dojmy a vyplody fantazie. Ak aj robime platenu recenziu, napiseme to tak ako to naozaj je. Nikdy nenapiseme nieco s cim nesuhlasime. Ak klient nie je spokojny ponukneme mu PR, ktory si moze napisat ako chce. Ak nesuhlasi, recenzia sa neuverejni. Nie vsetky recezie su platene. Niektore produkty si vyberame sami a hodnotime sami. Mozete tomu verit, alebo aj nie, ale je to nase interne pravidlo. Ako poznam Karola, nikdy by sa nepodpisal pod nieco s cim nesuhlasi. A mozete o tom diskutovat kolko chcete.
 
sachmo
2012-12-18 10:56:01
príspevok od: admin
nevidite do kuchyne a vsetko su to len vase dojmy a vyplody fantazie. Ak aj robime platenu recenziu, napiseme to tak ako to naozaj je. Nikdy nenapiseme nieco s cim nesuhlasime. Ak klient nie je spokojny ponukneme mu PR, ktory si moze napisat ako chce. Ak nesuhlasi, recenzia sa neuverejni. Nie vsetky recezie su platene. Niektore produkty si vyberame sami a hodnotime sami. Mozete tomu verit, alebo aj nie, ale je to nase interne pravidlo. Ako poznam Karola, nikdy by sa nepodpisal pod nieco s cim nesuhlasi. A mozete o tom diskutovat kolko chcete.
Preco ma potom o tom vsetci z redakcie tak vehementne presviedcate?
 
LukiK
2012-12-18 11:06:43
ja osobne s tymto typom clankov nemam problem, lebo ako fotografa ma zaujima, ako postupila kvalita danych produktov, co dane firmy ponukaju... Ja nemam cas a ani financie navyse aby som skusal kade-tade stylom pokus-omyl napr. fotoknihy.
Som rad ked niekto spravi recenziu, otestuje produkt a podeli sa o tom s nami.
Keby tieto clanky boli iba reklamou a nie aj recenziami, tak by boli pisane iba stylom sama chvala. Co si cenim je, ze redaktori e-phota napisu aj kritiku, svoje dojmy a postrehy co sa im konkretne nepaci, alebo co by bolo dobre vylepsit.
 
admin
redakcia ephoto.sk 2012-12-18 11:09:21
príspevok od: sachmo
Preco ma potom o tom vsetci z redakcie tak vehementne presviedcate?
nechapem, kto vas presviedca? Zvyknete si casto fandit? Tu nejde o vas.
 
sachmo
2012-12-18 11:20:29
príspevok od: admin
nechapem, kto vas presviedca? Zvyknete si casto fandit? Tu nejde o vas.
admin, jancartimotej, Tomas Muska
 
admin
redakcia ephoto.sk 2012-12-18 11:37:28
príspevok od: sachmo
admin, jancartimotej, Tomas Muska
opakujem. nikto vas nepresviedca, to nebol ciel diskusie. bud niecomu verite, alebo nie.
evidentne to nechapete, takze tuto neplodnu diskusiu koncime.
 
sachmo
2012-12-18 11:48:26
príspevok od: admin
opakujem. nikto vas nepresviedca, to nebol ciel diskusie. bud niecomu verite, alebo nie.
evidentne to nechapete, takze tuto neplodnu diskusiu koncime.
Chapem to presne tak, ako to je.
 
lu_boss
2012-12-18 11:51:29
príspevok od: sachmo
Chapem to presne tak, ako to je.
Ide pani po ulici a somre si: " Hovoria, ze nie som dama... Hovada !"
 
Marcel Rebro
2012-12-18 12:41:57
príspevok od: sachmo
Mna by zaujalo pokracovanie Rebroveho clanku o karate s tak uzasnymi fotkami. Snad to dostane ako vianocny darcek
Keď som bol malý opľula ma v ZOO opica. Chcel som jej to vrátiť a opľuť ju tiež. Zastavila ma moja mama so slovami "Macko, uvedom si že je to len hlúpe zvieratko. Neznižuj sa na jeho úroveň a správaj sa ako človek - povznes sa nad to a venuj sa dôležitejším veciam ..."
 
Marcel Rebro
2012-12-18 12:54:35
Čo sa týka článku / recenzie / PR ... hlásim sa do "cielovej skupiny menej rozumovo vyvinutych a nedospelych" ... vankúš som si síce neobjednal, ale synovca iPad s fotkou s karaťáckym motívom pod stromčekom určite poteší ...
 
b.a.f.o.a.r.t.
2012-12-18 13:06:03
príspevok od: Marcel Rebro
Keď som bol malý opľula ma v ZOO opica. Chcel som jej to vrátiť a opľuť ju tiež. Zastavila ma moja mama so slovami "Macko, uvedom si že je to len hlúpe zvieratko. Neznižuj sa na jeho úroveň a správaj sa ako človek - povznes sa nad to a venuj sa dôležitejším veciam ..."
a teraz sa prevazas v audi ale niekomu staci plut na opice
 
Marcel Rebro
2012-12-18 13:29:17
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
a teraz sa prevazas v audi ale niekomu staci plut na opice
... nuž ale za to naozaj nemôže mama. Má to na svedomí môj brat ... ten má na starosti firemný aj rodinný vozový park
 
b.a.f.o.a.r.t.
2012-12-18 13:35:33
príspevok od: Marcel Rebro
... nuž ale za to naozaj nemôže mama. Má to na svedomí môj brat ... ten má na starosti firemný aj rodinný vozový park
ja viem mame len sem tam ukradnes bicykel
 
sachmo
2012-12-18 13:50:41
príspevok od: Marcel Rebro
Keď som bol malý opľula ma v ZOO opica. Chcel som jej to vrátiť a opľuť ju tiež. Zastavila ma moja mama so slovami "Macko, uvedom si že je to len hlúpe zvieratko. Neznižuj sa na jeho úroveň a správaj sa ako človek - povznes sa nad to a venuj sa dôležitejším veciam ..."
Napr. pisaniu clankov s tak uzasnymi fotkami.
 
sachmo
2012-12-18 13:52:48
príspevok od: Marcel Rebro
Čo sa týka článku / recenzie / PR ... hlásim sa do "cielovej skupiny menej rozumovo vyvinutych a nedospelych" ... vankúš som si síce neobjednal, ale synovca iPad s fotkou s karaťáckym motívom pod stromčekom určite poteší ...
iPad si necha a ten nevkusny obal hodi niekam do suflika, nebude sa predsa strapnovat s nejakym bruceleeovskym obrazkom
 
LukiK
2012-12-18 14:03:38
príspevok od: sachmo
iPad si necha a ten nevkusny obal hodi niekam do suflika, nebude sa predsa strapnovat s nejakym bruceleeovskym obrazkom
prosim ta, prestan sa tu konecne odbavovat. Ci sa tu taketo clanky budu alebo nebudu publikovat, to nie je tvojou vecou. Ty o tom nerozhodujes a ani to nezmenis.
K clanku by som cakal serioznejsiu diskusiu, ale toto je dost ubode. Co sme na pokeci? Radsej vybehni von s fotakom a pridaj si fotku do svojho albumu.
 
arpi
2012-12-18 14:10:02
príspevok od: sachmo
Makam pre inych a nie zadarmo. Ale na rozdiel od inych sa netvarim, ze makam zadarmo. tam bude schovany rozdiel.
Podla mna sa len tvaris ze makas. Namiesto toho si v pracovnej dobe riesis komplexy na internetovych forach.
 
sachmo
2012-12-18 14:37:49
príspevok od: LukiK
prosim ta, prestan sa tu konecne odbavovat. Ci sa tu taketo clanky budu alebo nebudu publikovat, to nie je tvojou vecou. Ty o tom nerozhodujes a ani to nezmenis.
K clanku by som cakal serioznejsiu diskusiu, ale toto je dost ubode. Co sme na pokeci? Radsej vybehni von s fotakom a pridaj si fotku do svojho albumu.
Vrat sa na zaciatok a pozri sa na moju reakciu na clanok, potom si pozri tie dalsie reakcie a potom rob usudky.
 
quaq
2012-12-18 16:42:18
príspevok od: Martin P
jasne vsetci su blbi len ty si lietadlo
samozrejme ze sme tu pochopili o co ide len tebe to asi nedocvakava a fungujes na takychto somarinach a zbytocnostiach - darcekovych predmetoch
zarad sa a uzivaj si
toto je fotograficky portal o fotografickej tvorbe a technike a veciach okolo toho a toto medzi to sice okrajovo patri ale takymto sposobom podsuvat odbornej verejnosti stupidity tohto rangu je podcenovanie iq citatela a navstevnika tohoto portalu
taketo reklamy na blbosti tohto druhu sa mozu ujat na pokeci alebo tam kde je cielova skupina menej rozumovo vyvinutych a nedospelych
tu su v drvivej vacsine odbornici a normalni realisticky uvazujuci ludia az na vynimky ale to sa casom tiez podda.
takze neobhajuj vytahovanie penazi z vreciek ludi ktori toto k zivotu urcite nepotrebuju a ak ano tak si to sami dohladaju na tom mieste kde treba a nie to tu zahlcovat blbostami a minat cas redaktorov pracovnikov ephota a navstevnikov portalu
neverim ze toto vyslo z hlavy pana Srnca ako ho poznam tak ma na viac a cewe si mysli ze ked to prezenie cez redakcny clanok a nezada to ako standardnu reklamu tak im to tu vsetci zozeru aj s navijakom
takto hazardovat s dobrym menom redaktorov a redakcie a aj firmy je dost povazlive
a az sa nabuduce zrodi takyto genialny napad v nejakej marketingovej nedospelej kotrbe tak odporucam studeny kupel my tu totiz niesme padnuti na hlavu.
jasne?

" tu su v drvivej vacsine odbornici a normalni realisticky uvazujuci ludia " ?? are you sure?
 
Martin P
2012-12-18 20:22:35
príspevok od: quaq
" tu su v drvivej vacsine odbornici a normalni realisticky uvazujuci ludia " ?? are you sure?
no po precitani niektorych komentov ani moc nie ale nadej umiera posledna a dufam ze sa to casom utrasie a obidve strany zakopu vojnovu sekeru a zacnu sa venovat fotografovaniu a editovaniu fotografii popripade vymienaniu si odbornych rad bez invektiv
toto cele povazujem aj zo svojej strany za pomylene extempore a dufam ze nabuduce sa mi to nestane dam si pozor
s pozdravom mp

 
Paladin25
2012-12-19 10:36:22
Som sa tu dlho nepovil tak dobre na nejakej diskusii Redakcii by som asi poradil na niektoré príspevky (resp. užívateľov) radšej nereagovať aj tak to nemá veľký význam.

Môj názor na vec je jednoduchý. Táto stránka nie je platená, tým pádom nezasahujem a ani nekomentujem výber článkov. Je to na uvážení redakcie a ich rozhodnutiach. Neskôr sa ukáže podľa návštevnosti stránky či boli správne alebo nie.

Môj názor na článok. Veľmi ma potešil a niektoré veci hneď zaujali. Dokonca som si už aj niečo objednal

Čo už s tou konzumnou spoločnosťou nič nespravíme a konzumná spoločnosť tu bola vždy! Len sa konzumovali iné statky.
 
Matisek55
2012-12-19 11:29:36
Chcel by som sa spytat, ci fotky predtym ako sa daju na vankus, hrncek, obal 4s, magnetku.... netreba zosvetlit trochu doma v PC. Totiz stretol som sa uz s tym, ze foto vyzerala dobre na monitore a na hrnceku/vankusi bola tmava presaturovana... dakujem
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-12-19 11:53:04
príspevok od: Matisek55
Chcel by som sa spytat, ci fotky predtym ako sa daju na vankus, hrncek, obal 4s, magnetku.... netreba zosvetlit trochu doma v PC. Totiz stretol som sa uz s tym, ze foto vyzerala dobre na monitore a na hrnceku/vankusi bola tmava presaturovana... dakujem
V tomto pripade som nerobil nejake zosvetlovacky. Hlavne je nepozerat a neupravovat fotky na monitore s maximalnym jasom a naviac vecer potme. Toto je casta chyba. Jas by mal byt okolo 100 cd/m2. To je vacsinou cca 50% jasu.
Treba si uvedomit, ze monitor svetlo vyzaruje a preto bude obraz ziarivejsi ako na nejakom predmete, co svetlo len odraza.
 
mirosz
2013-12-16 16:05:30
Ludkovia, neviete o nejakej stranke/firme, kde s daju objednat kruhove foto magnetky? Idealne z Bratislavy pripadne okolie. Mam zatial celkom pozitivne skusenosti s www.reddog.sk kde mam momentalne aj objednavku. Bohuzial mi ale prave napisali, ze sa im pokazil stroj na vyrobu magnetov...a kedze to mal byt darcek na Vianoce tak by som potreboval to nejak narychlo poriesit inde. Ide o okruhle foto magnetky, priemer 37mm. Vacsina ostatnych stranok ponuka magnetky 4-uholnikove.
Nasiel som este http://www.hiraxshop.sk a magnetka.sk ale nemam s nimi skusenosti.
 
mirosz
2013-12-25 20:59:33
príspevok od: mirosz
Ludkovia, neviete o nejakej stranke/firme, kde s daju objednat kruhove foto magnetky? Idealne z Bratislavy pripadne okolie. Mam zatial celkom pozitivne skusenosti s www.reddog.sk kde mam momentalne aj objednavku. Bohuzial mi ale prave napisali, ze sa im pokazil stroj na vyrobu magnetov...a kedze to mal byt darcek na Vianoce tak by som potreboval to nejak narychlo poriesit inde. Ide o okruhle foto magnetky, priemer 37mm. Vacsina ostatnych stranok ponuka magnetky 4-uholnikove.
Nasiel som este http://www.hiraxshop.sk a magnetka.sk ale nemam s nimi skusenosti.
Odpoviem si sam
Vyskusal som stranku www.magnetka.sk a vrcholna spokojnost. Dal som spravit asi 20 okruhlych fotomagnetov s priemerom 37mm. Fotky na magnetoch sa mi zdaju trochu tmave, co moze byt foliou ktorou su v konecnom dosledku pokryte. Inac absolutna spokojnost a hlavne so samotnym e-shopom. Vyborna komunikacia, urychlene spracovanie. Na stranke som zadal objednavku utorok pred vianocami 17.12., telefonoval som im ze by som to rad stihol do vianoc a piatok 20.12. uz som to bol na poste vyzdvihnut. Cize to stihli vyrobit a poslat z Presova do Trnavy, a ako bonus este pridali aj 1 magnet vacsieho priemeru a zrkadielko ako darcek.
Magnety sa mi zdaju aj kvalitnejsie ako z reddog.sk.
Takze magnetka.sk jednoznacne odporucam. Ponukaju vsak aj ine vyrobky, nielen magnety.
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia