mam 15 rokov a som vášnivý fotograf.Vlastním foťák Canon s5is chcel by som však prejsť na zrkadlovku...keďže moc peňazí nemám čo by ste mi odporučili?či mam ešte počkať s kúpou?neviem...:)(možno by som bral aj second hned)ĎAKUEM
V Evereste mozno neplatia leasing noveho digilabu. Ked prides a povies, ze chces 20x30 ja ti poviem, ze to bude za 80,-, ty nato ze ale ved v evereste maju za 37,- tak ti nato poviem chod do everstu a zaplat si cestu do BA :D. Proste mi je jedno kolko to stoji tam, nikto odtial nepojde kvoli par fotkam do everestu. Pokial u nas niekto da taku cenu, comu neverim tak aby mi neodisiel zakaznik dam mu to ja za 40,-.
V Evereste mozno neplatia leasing noveho digilabu. Ked prides a povies, ze chces 20x30 ja ti poviem, ze to bude za 80,-, ty nato ze ale ved v evereste maju za 37,- tak ti nato poviem chod do everstu a zaplat si cestu do BA :D. Proste mi je jedno kolko to stoji tam, nikto odtial nepojde kvoli par fotkam do everestu. Pokial u nas niekto da taku cenu, comu neverim tak aby mi neodisiel zakaznik dam mu to ja za 40,-.
Duny, checkni si ich cennik a zistis, ze nemusis chodit do BA. Staci, ak im fotky uploadnes na FTP a oni ti ich po zhotoveni zaslu domov. Ci platia leasing, to neviem, ale je to asi jediny lab v BA, kde je obsluha naozaj ´foto-sialena´ :-D :-D :-D (v dobrom zmysle slova) Tlacia fotky na velmi vela vystav, preto je kvalita ich labu overena.
Duny, checkni si ich cennik a zistis, ze nemusis chodit do BA. Staci, ak im fotky uploadnes na FTP a oni ti ich po zhotoveni zaslu domov. Ci platia leasing, to neviem, ale je to asi jediny lab v BA, kde je obsluha naozaj ´foto-sialena´ :-D :-D :-D (v dobrom zmysle slova) Tlacia fotky na velmi vela vystav, preto je kvalita ich labu overena.