Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Leica vs. Canon vs. Nikon vs. Sony (ex. Minolta) vs. Olympus vs. Pentax ... Canon?

netmouse
2009-02-17 21:39:00+01
Som majitel Minolty D5D a rad by som rozsiril svoj sortiment o nieco navyse ako zakladny set KM18-70 a KM75-300 a jeden Blesk Sigma 500 Super. Premyslal som aj nad Leica M8 alebo Digilux 3 aj nad Nikon D200 ci ostat pri Sony... Rad by som bol keby mi niekto vedel dat referencie klavne k Leicam. Som amatersky fotograf, ktory to nekobi pre business ale pre zabavu ... tak radte ... otvaram volnu diskuziu ohladom Stabilizator kvalita cena dostupnost prislusenstva ... Ideme mi o kvalitu ... a image :-)
 
javelin
2009-02-17 22:33:17+01
No určite by som nebral Leicu.....je to jednoducho luxus , a hlavne nerozum do takej vybavy investovat....ak maš peniaze zainvestuj do top modelov Canon , alebo Nikon......Leica je šperk pre toho kto sa na to cíti....samozrejme že by som ju chcel...na hranie...:))))
 
anton julény
2009-02-17 23:02:49+01
Ak ide o image, tak Leica, ale viď http://www.ephoto.sk/tip-dna/olepit-ci-neolepit. V niektorom z posledných čísel DigiFoto boli recenzie na spomínanú M8. Ale to je skok ako z trektora do limuzíny.
 
netmouse
2009-02-17 23:47:44+01
príspevok od: javelin
No určite by som nebral Leicu.....je to jednoducho luxus , a hlavne nerozum do takej vybavy investovat....ak maš peniaze zainvestuj do top modelov Canon , alebo Nikon......Leica je šperk pre toho kto sa na to cíti....samozrejme že by som ju chcel...na hranie...:))))
no az tak vela nemam ale naucil som sa radsej viac investovat aby sa mohol hrat ... ked zoberieme do uvahy len kvalitu obrazu
Momentalne sa nemozem stotoznit s politikou Sony ... kvalita obrazu na A900 a rad by som neskor presiem na tuto uroven
 
netmouse
2009-02-17 23:48:57+01
príspevok od: anton julény