Nazdar. Nasiel som na eBay lacne polarizacne a ine filtre znacky Green-L. V zivote som o takej znacke nepocul, tak sa chcem spytat, ci s nimi nemate niekto skusenosti.
Nie som ziadny profi fotograf, len sporadicky fotiaci amater, tak sa chcem opytat, ci je uplna blbost to kupovat, lebo mi to spravi viac skody ako uzitku, alebo je to predsalen lepsie ako nic. Nieco som nasiel napriklad aj tu: http://aukcie.zoznam.sk/item595656271-cpl-cirkularni-polarizacny-filter-green-l-67mm.html
Vdaka.
No to,ze niesi profi-fotograf mi je jasne :-))) ,ale teraz vazne,ja by som to nekupoval...14 eur ti dava zaruku,ze je to blbost,ci ti to spravi skodu neviem ,ale ked porovnas taky HOYA tak vysledok bude viditelny!Ja osobne ti odporucam hoya,je drahsi,ale budes spokojny!
hoya standard (zelena krabicka) tiez nie su nic moc (ziadne antireflexne upravy), ak treba setrit, tak kup minimalne hama htmc. Kupovat filtre bez antireflexnych uprav je vyhadzovanie penazi, najma na lepsich objektivoch.
hoya standard (zelena krabicka) tiez nie su nic moc (ziadne antireflexne upravy), ak treba setrit, tak kup minimalne hama htmc. Kupovat filtre bez antireflexnych uprav je vyhadzovanie penazi, najma na lepsich objektivoch.
Ahoj, tak ako pozerám hoya HD a iné sú riadne drahé. Chcem dať na tvoj typ a našiel som si na 52 tento hama je cirkulárny len neviem, je to htmc? http://www.edigital.sk/Polar_filter/Polar_cirkular_filter_52mm_Hama-p17239.html?bid=&partner=20008
Ahoj, tak ako pozerám hoya HD a iné sú riadne drahé. Chcem dať na tvoj typ a našiel som si na 52 tento hama je cirkulárny len neviem, je to htmc? http://www.edigital.sk/Polar_filter/Polar_cirkular_filter_52mm_Hama-p17239.html?bid=&partner=20008
Diky
nie, toto je nizsia rada v nazve musi byt HTMC. myslim ze su zhruba 2x take drahe ako tieto s jednovrstvove.