Fórum » O TECHNIKE

Zoom na analóg???

tirob
2009-04-14 14:47:06+02
Zdravím. Práve začínam fotiť a chcel by som sa sústrediť na fotografovanie prírody a zvierat. Mám zatiaľ k dispozícií len analógovú zrkadlovku Pentax K1000. Chcel by som sa opýtať či sa na spomínaný fotoaparát dá pripojiť Zoom objektív , prípadne aký typ by pasoval. Za všetky rady ďakujem.

2009-04-14 15:24:19+02
zaujimava kombinacia - analog zrkadlovka+zaciatocnik+zver a priroda...je otazkou, ci sa oplati na takuto kombinaciu s perspektivou do buducnosti kupovat zoom, pokial existuje a vlastne za kolko...ci je to vhodne ekonomicke riesenie vzhladom na skusenosti, pouzity material ku kvalite vystupu...podla mna maju analogy ludia, ktori co-to uz pofotili, vedia a poznaju techniku fotenia a ta je podla mna u analogu zlozitejsia a namahavejsia ako u digitalu...ale to je len moj nazor na otazku autora tohto vlakna a nejaka uvaha, nic viac...

Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-04-14 15:39:03+02
Pasuju ti na to objektivy s Pentax K (K-A) bajonetom, dokonca aj vela AF objektivov z kinofilmovych Pentaxov. Zoomov je teda siroka ponuka.

peto94
2009-04-14 15:59:38+02
príspevok od:
zaujimava kombinacia - analog zrkadlovka+zaciatocnik+zver a priroda...je otazkou, ci sa oplati na takuto kombinaciu s perspektivou do buducnosti kupovat zoom, pokial existuje a vlastne za kolko...ci je to vhodne ekonomicke riesenie vzhladom na skusenosti, pouzity material ku kvalite vystupu...podla mna maju analogy ludia, ktori co-to uz pofotili, vedia a poznaju techniku fotenia a ta je podla mna u analogu zlozitejsia a namahavejsia ako u digitalu...ale to je len moj nazor na otazku autora tohto vlakna a nejaka uvaha, nic viac...
suhlasim...ja ked som este vobec nefotil tak som sa az bal urobiť fotku d ocovou Praktikou:)...ak vies zaklady fotenia tak sa to da...ale aj tak si myslim ze je to dost draha zaleziost (fotit na analog!)

2009-04-14 16:22:43+02
príspevok od: peto94