Fórum » O TECHNIKE

Mac vs. PC

SalvadorD
SalvadorD 2009-06-12 18:28:56+02
Co na uparvu fotografii,kompatibilita lepsia rychlejsia praca.Ekonomickejsie Financne nenarocnejsie.

dodo_bb
2009-06-13 08:52:22+02
Nemám to tak technicky vymakané, ale keď som to riešil s odborníkmi pre nasadenie počítačov do našej firmy, vždy sme narazili na hlavný problém ´alternatívnych riešení´ (Apple a LINUX). A to je fakt, že všetky profesionálne programy na svete sa píšu pre platformu WINDOWS a len niektoré z nich sa dostanú aj na inú platformu, aj to niekedy len nejakým pomocným riešením. Voľbou alternatívneho riešenia sme si vždy odrezali množstvo aplikácií, ktoré bežali len na oknách. Inak pokiaľ by sme porovnávali alternatívne riešenia, tak PC s LINUX asi vyjde s toho ešte výraznejšie lepšie ako s oknami, navyše spústa LINUX aplikácií je zdarma. A poznámka, vo všetkých kalkuláciách tu chýba cena PS :-))))

Ultra TXF
2009-06-13 08:59:17+02
NO a je to v prdeli...Hossa má zase h.vno.Myslím,že ua chvíľu bude mať povesť,že to mužstvo, v ktorom hrá on nikdy nezíska Stanley Cup :)

atik
2009-06-13 09:13:15+02
Ja som celkom rad, ze Satan ziskal SC. Za viac ako 1ooo zapasov v nhl si to zasluzil. Hossa ma este par sezon pred sebou, Satan uz tazko.

K vlaknu, ja plne suhlasim s Afkaa.i-om (tazko sa to sklonuje). Za cenu macov si vyskladam taky desktop, ze sa tie biele sexihracky mozu skovat

Ultra TXF
2009-06-13 09:28:32+02
Najsmutnejšie na tom je ,že obaja hrali h.vno....šatan celý rok a hossa vo finále.

K vláknu...máš pravdu,ja som si z Alzy vyskladal komp,takmer rovnaký ako ten naj čo písal afkaa.i,ešte trochu lepší :) a mac by ma vyšiel podstatne viac v tej konfigurácii...ale oni ho v takej ani nerobia.
Ale to je len hardvér....je fakt,že macy sú prefektne zladené,vytunené,super obal a hlavne super soft,za čo síce pekne zacvakáš,ale prečo nie keď na to niekto má.Je známa ,od veky vekov omieľaná vec,že ´okná´ nie sú bohviečo,možno nové Windows 7.Uvidíme.