zdá sa mi že značka sony je u fotografickej verejnosti zaznávaná, je to len zdanie alebo jej produkty sú naozaj tak strašne podradné, že človek pomaly nenájde recenziu v ktorej by dopadli dobre??
fotil som aj so Sony ale treba povedat, ze Sony vo fotakoch profi len zacina. Profici s nou nefotia, nakolko je problem s dostupnostou prislusenstva a malo objektivov a specialnych skiel. Z druhej strany je fakt, ze naozaj si myslim, ze Canon aj Nikon je o triedu lepsie, ale toto samozrejme neplati v kamerach kde je Sony absolutne c.1.
Osobne voci Sony nic nemam, ale fotak by som uz nekupoval. Technika je to sice spickova, ale potrva este dlho kym sa dokaze presadit a urcite by muselo Sony aj nastavit ine ceny ako ma dnes. Tiez absencia objektivov je dost velky problem a to je podla mojho nazoru hlavna pricina preco ju profesionaly moc neuznavaju. Ja som obycajny amater fotograf a je mi jedno s com fotim ked mi to vyhovuje a toto je moj sukromny nazor, jeden z mnohych. Hoci ak by som mal kupovat videokameru tak len Sony, je proste najlepsia, hoci obchodne praktiky Sony su dost divne a preto mi to ani nie je sympaticke.
ja som toho nazoru, ze Sony nie zacina ale pokracuje v profi triede po Minolte, ktora mala aj profi tela aj profi skla. V podstate co sa tyka specialnych skiel, to co Sony nema su asi len Tilt/Shift objektivy, inac mi nic ine v ponuke nechyba.. jedine peniaze na to, co by som chcel este vlastnit :)))
Nuz a profikov, ktori fotia zo Sony nieje vela ale najdu sa... dokonca velakrat citam uznanie profikov fotiacich inymi znackami po vyskusani profi veci od Sony.
Neviem s akou DSLR a akymi objektivmi od Sony si fotil ty, ale skus si vyskusat taku A900 + Carl Zeiss 24-70/2.8 a porovnaj so svojim Nikonom :)