uz davnejsie som kupil cerveni filter pre cb fotografiu lebo som chcel kontrastnejsie čb fotografie no ked fotim digitalom (canon eos 400d) vobec to nerobi kontrastnejsie fotki dokonca este vzikne mierni zavoj nechapem preco to tak je
...a teraz vážne :-) čo je to za filter? Aké má parametre? Lebo sú rôzne červené filtre. A v akom režime bolo fotené? Do RAWu? Alebo JGP s nejakým indiánskym samovylepšovacím nastavením?
Pouzitie farebnych filtrov je v dig. fotografii zbytocne. Prevod farieb do CB skaly je omnoho jednoduchsi vo fotoeditore, naviac si to mozes odladit presne podla seba. Vo fotoskole je o tom moj clanok.
Pouzitie farebnych filtrov je v dig. fotografii zbytocne. Prevod farieb do CB skaly je omnoho jednoduchsi vo fotoeditore, naviac si to mozes odladit presne podla seba. Vo fotoskole je o tom moj clanok.
No neviem či si chalan nestriela....možno Bališ dva v utajení....
Agent WC 40 v akcii...:)
Chcel by som pocut vas nazor na B+W Redhancer filter z tzv. didymioveho skla na zvyraznenie cerveneho farebneho tonu ... sice nesuvisi s CB fotografiou, ale podla mna ma opodstatnenie.
Chcel by som pocut vas nazor na B+W Redhancer filter z tzv. didymioveho skla na zvyraznenie cerveneho farebneho tonu ... sice nesuvisi s CB fotografiou, ale podla mna ma opodstatnenie.
Skusal som ho, pretoze som ho chcel. Vysledky ma ale neuspokojili, rodiel nebol prilis viditelny. Na filme sa to asi sprava inak.
Na filme ano! Zlákaný Karbusckého článkami v PhotoLife som ho kúpil. Ale pre digitál sa mi to zdá byť zbytočné...
Možno je poliak alebo rumun so slovenským sentimentom. Sakra ja som z Pétržky ale driape mi too oči. Ono keď je i a y na nesprávnom mieste tak to blbo vypadá...
Na filme ano! Zlákaný Karbusckého článkami v PhotoLife som ho kúpil. Ale pre digitál sa mi to zdá byť zbytočné...