Fórum » O TECHNIKE

Joby Gorillapod

stokinger
stokinger 2009-09-27 11:44:59+02
Zdravím, som začínajúci fotograf, a premýšľam nad statívom, chcem ho používať hlavne na makro ale samozrejme aj na krajinky a na ostatné príležitosti, našiel som tohto drobca a vzhľadom na jeho rozmery a možnosti mi príde ako dobrá voľba...máte s ním niekto skúsenosti, je to dobrá voľba??? poprípade by som popsrosil o rady v tejto oblasti ďakujem moc krát, príjemnú nedeľu

2009-09-27 23:09:14+02
príspevok od: stokinger
zabúdate na to že chcem nieco na makro...cize nejaky mini statív, teda ak je to dobrá voľba... Velbom šerpa sa mi na makro zdá byť príliš veľký alebo sa milim??
chces fotit makro...no to neznamena, ze fotografovany objekt bude pri zemi resp. v malej vyske...

2009-09-27 23:11:56+02
a este jedna vec - pises, ze ho chces pouzivat aj na krajinky a ine veci...ak budes mat niekde krasnu luku, kde bude metrova trava, ako ju odfotis, ked budes mat maly stativ a ziadne vyvysene miesto?

stokinger
2009-09-28 00:00:10+02
zo statívom chcem fotit hmyz v lese...za slabsich svetelných podmienok...chrobáky a podobné veci, na lúke pri dosttku svetla statív nahradí krátky exp. čas...

IceDive1
2009-09-28 00:06:42+02
zo statívom chcem fotit hmyz v lese...za slabsich svetelných podmienok...chrobáky a podobné veci, na lúke pri dosttku svetla statív nahradí krátky exp. čas...
Len ci ti tam ten hmyz bude pozovat pocas toho dlhsieho casu. Nehovorim ze stativ netreba ale mozno by ti skor pomohol systemovy blesk s moznostou odpalenia mimo tela. Tam bude ale zase problem cenovy limit.

stokinger
2009-09-28 00:10:20+02
no chrobáky nezvykmú byť veľmi plaché, tie sa dajú celkom a občas pri pomalých pohyboch aj plachý hmyz pózuje a dá sa k nemu priblížiť...

Strhak
2009-09-28 00:13:36+02
no chrobáky nezvykmú byť veľmi plaché, tie sa dajú celkom a občas pri pomalých pohyboch aj plachý hmyz pózuje a dá sa k nemu priblížiť...