Ahoj som zaciatocnik ,potreboval by som ku canon 500d nejaky vsestranny objektyv do 200 euro mozno 250 .Som student a mam trochu obmedzenu penazenku .Dik za tipy
ef50 1.8 je paradny objektiv ked je malo svetla, alebo ked sa chce clovek vyhrat, ale keby som ho mal pouzivat ako standardny obj., asi by ma weblo. S ASP-C zrkadlovkou treba chodit strasne daleko od snimaneho objektu:D. Sigma 30 1.4EX bola uz lepsia a aj dost ´siroka´ na malej zrkadlovke ale bola aj o dost drahsia(mal som ju par hodin pozicanu:D). Ako standard by mohol byt este zaujimavy ef28mm f2.8. Stoji zhruba 2x tolko co 50 1.8, ale je uz celkom prijemne siroka aj na ASP-C. Inac ma niekto skusenosti s tym sklom?
neni problém zapamätaj si nás v blízkej dobe to aj tak chcem(e) predať kludne sa ozvy :D
treba pisat ze predame 17-40L a 70-200f2.8L .. a davat takto dole ceny a obiehat sa :-) chalani potom tak lacno nakupime ze dovi.. ludia nebudu chapat ze ceny klesli a predaju potom lacnejsie mehehe
sprav si 6 inzeratov ze predavas to co chces kupit..vsade daj ine meno, adresu, vymyslene cislo a vzdy nizsiu cenu... a ver ze dalsi inzerat co nebude tvoj bude ovela nizsia cena :-) tak sa daju aj auta fakeovat :-)
sprav si 6 inzeratov ze predavas to co chces kupit..vsade daj ine meno, adresu, vymyslene cislo a vzdy nizsiu cenu... a ver ze dalsi inzerat co nebude tvoj bude ovela nizsia cena :-) tak sa daju aj auta fakeovat :-)
jedno staré teraz neviem či čínske alebo japonske skrátka z taiwanu porekadlo že keď sa chceš mať v živote dobre musíš lacno kúpiť draho predať a neskoro platiť účty :)