Prosím o radu a to aký objektív a výbavu kúpiť k telu canon 50D na fotenie psov na výstave v hale ale aj vonku. Už mam objednaný canon 50 f 1,4 ako základ , ale myslím si že ešte nejaký určite bude potrebný.Ďakujem vopred za radu som úplný laik ktorý potrebuje fotiť a túži mat pekne fotky.
hm na take podmienky so sony alphou 500 alebo 550 nemusi to byt ani full frame,,, 3200 pouzitelnych ,,aj 6400 sa da v pripade nudze . Ale kedze mas canona uz tak za tie peniaze len do pevne skla by som siel
canon 200 2,8 L je parádny objektív za 700E, akurát by si musel fotit hafanou z väcsej vzdialenosti ako 10 m. alebo mozno by ti stacilo aj sklo 100mm 2.8 za cca 500E, to si musis odskusat podla toho na aku vzdialenost ake zorne pole chces. inak uz asi len ten 70-200 2.8 ktory stojí raz tolko. ono ked to nerobís ako hobby, ale v rámci práce mohol by si si dovolit investovat, inak vies z ... bic neupleties
Ja si myslím, že pokiaľ nechceš fotiť záverečné súťaže(BIS) tak ako záklaďák je pre teba najlepšia voľba L-kový Canon 24-70...a keď máš niekoho v USA, tak po novom roku by sa to aj oplatilo kúpiť. Tiež mám pevnú 50 ale na fotenie výstav to nieje...iné je keď si chceš niečo cvaknúť doma. Neviem či už máš blesk, ale bez neho je to veľmi ťažké...hlavne v slovenských halách
ešte jedna vec ma napadla. keď takéto fotenie je pre teba nutnosť a potreba, prečo nezaplatíš/nezaplatíte nejakého šikovného amatérskeho fotografa s vhodnou výbavou a skúsenosťami, aby podobné akciá vám fotil. Za tie stovky a tisícky eur čo do toho vrazíš a ako čítam nejak s tým fotením výraznejšie skúsenosti nemáš, tak podla mna za ten peniaz by ste mohli niekomu radšej platiť...a máš vybavené...
napad je to dobry ale nerealizovatelny lebo to by musel stale so mnou ten človek chodit po vystavach a je vela vystav ked tam nie je nič zaujimave a to vopred nevieš...skratka to nejde ...chcem byt sebestačny