Fórum » O TECHNIKE

Aky Ultrazoom?

Miracle
2010-04-11 12:18:35+02
Ahoj, som tu na fore novy a chcel by som vas poziadat o radu. Niesom ziadny fotograf, vystriedal som len par kompaktov. Celkom sa mi paci kategoria superzoomov resp. splna "moje" poziadavky na to co by som chcel fotit a t.j. nejake tie krajinky, makra, nejaky ten portret, ktory sa s tym da celkom slusne zvladnut. Chcem to fotit pre radost lebo ma to bavi a je to dobry relax a ultrazoomy sa mi celkom pozdavaju. Zrkadlovku este urcite nechcem, neplanujem sa nejako fotografii venovat naplno a hlavne nemam na kupovanie objektivov a veci okolo toho. Viem, ze pre vas co mate zrkadlovky je superzoom asi "odpad" :) ale mne urcite bude postacovat :) Konkretne som pozeral novy Nikon Coolpix p100, Sony DSC HX1, Canon Powershot SX20, Lumix FZ38. Cital som kvanta recenzii v podstate by mi urcite vyhovoval kazdy z nich, rozdiely su minimalne, urcite chcem aby mal aj manualne moznosti nastavovania kedze sa s tym rad pohram a casom urcite aj nieco naucim a snad aj s nejakymi vysledkami. Ide ale o to ktory, ten Nikon ma 26 nasobny zoom co je uz velmi slusne, otazne je ako sa prenesie taky zoom do praxe a aby to nebolo viac kontraproktivne. Sony ma ocenenie za naj superzoom ... Panasonic kazdy chvali a Canon ma tiez slusne recenzie. Neviem ci niekto tu na fore vlastni niektori z tych fotoaparatov ale keby ste mi poradili resp. ktory sa pozdava vam len a len mi to pomoze. Viem ze konecne rozhodovanie bude aj tak na mne a zavisiet od mojich sympatii k tomu a tomu. Rad by som si ale vypocul nazory ludi a nie len nejakych recenzentov a v anglictine ... Dakujem :)

scorpi
2010-04-11 12:29:54+02