Jednoducha otazka, Aky je rozdiel medzi original cokin filtrami a cinskymi napodobneninami? Videl som nezainteresovane fotografie z tychto cinskych emulacii a vyzeralo to velmi dobre!!!, fotil to chlapik z UK ktory si nieco podobne zakupil, fotky vsak neboli v 1:1 velkosti ale cca 50 zmenseniny. Skuste prosim vysvetlit ale uplne objektivne bez predsudkov v com je rozdiel, najme z pohladu vyslednej kvality obrazu ak s tym mate skusenosti. Original cokin su totiz dost drahe pre hobby vyuzitie na jednoduchu krajinarsku fotografiu.
Vazne uvazujem o tychto cinskych napodobneninach. Dakujem za odpovede
Jednoducha otazka, Aky je rozdiel medzi original cokin filtrami a cinskymi napodobneninami? Videl som nezainteresovane fotografie z tychto cinskych emulacii a vyzeralo to velmi dobre!!!, fotil to chlapik z UK ktory si nieco podobne zakupil, fotky vsak neboli v 1:1 velkosti ale cca 50 zmenseniny. Skuste prosim vysvetlit ale uplne objektivne bez predsudkov v com je rozdiel, najme z pohladu vyslednej kvality obrazu ak s tym mate skusenosti. Original cokin su totiz dost drahe pre hobby vyuzitie na jednoduchu krajinarsku fotografiu. Vazne uvazujem o tychto cinskych napodobneninach. Dakujem za odpovede
tu je link napriklad http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Gradual-Gray-Plexiglas-Filter-replaces-Cokin-P-F4F_W0QQitemZ370362377705QQcmdZViewItemQQptZUK_CamerasPhoto_CameraAccessories_CameraLensesFilters_JN?hash=item563b5165e9
Originál Cokin som nemal, ale túto čínu hej. Strašne to ťahalo oblohu do fialova, niekedy to neišlo opraviť ani ručným vyvážením bielej alebo v RAW-e, tak som sa to ho zbavil a kúpil Hitech fitre (ale tie su este drahšie). Ale na nenáročnú krajinu by to stačiť mohlo.
OK a co britske filtre KOOD ? tie su za lepsiu cenu a vraj v rovnakej alebo mozno aj lepsej kvaliten z Cokin?? Cokin ND Grad vraj farby mierne do cervena/ruzova zatial co tieto nie je to na skodu ci naopak ?
Cinsky Cokin, oplati sa??
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
- moj profil