Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Sony DSLR-A330L

janer
2010-05-23 22:41:29+02
Zdravím, chcel by som poradiť ci sa mi tento typ dig. zrkadlovky oplatí kúpiť. Totižto som začiatočník a chcel by som prejsť z kompaktu na dig. zrkadlovku. Mate niake skúsenosti s týmto konkrétnym typom, alebo niake rady ? Dakujem.
 
duroslav
2010-05-23 22:50:13+02
Oplatí? Neoplatí? Ach jaj.

Stádečko si aspoň nemusí sťažovať na nedostatok čerstvého vzduchu :-)
 
viking81
2010-05-23 23:40:44+02
nie neoplati....nech je cena akakolvek ma strasnu ergonomiu a myslim ze ccd snimac...poobzeraj sa po nikone d5000 pripadne nejakom canone....500d napr
 
tomis.ales
2010-05-24 08:47:12+02
Nevymyslaj a kup Nikon alebo Canon. Ten Sony ma vyhodu iba v rychlejsom LiveView ostreni. Inac je po vsetkych oblastiach pozadu.
 
jake
2010-05-24 08:57:08+02
ked kupujes zrkadlovku, pozri si tieto veci:

1. Uprednostni CMOS snimac pred CCD, su uz davno prekonane
2. Urcite si to vezmi do ruky ako to sadne a prvy dojem co to prinesie
3. Neries znacku, ale spocitaj si ci chces do toho investovat alebo nie a co vlastne chces fotit. Ak nie si rozhodnuty, tak vyberaj podla pocitu co Ta ukludni
4. Najdolezitejsie je dobre ostrenie a spolahlivost FA, potom ide vykon pri ISO a zvysok,
5. Objektiv spravi 60% a viac kvality! na to nezabudaj, so setakom toho vela nenafotis.
 
majster333
2010-05-24 10:26:42+02
CCD je už dávno prekonané?? kedy nastal ten prelom že som o tom nepočul a ani výrobcovia strednoformátových zrkadloviek? CMOS je lacnejší to áno, môžeš mať LiveView ( netreba dva senzory) ale prečo je lepší to mi ušlo. Sony tie dva senzory má a LiveView bude asi o hodne lepšie...
 
viking81
2010-05-24 11:16:19+02
príspevok od: majster333
CCD je už dávno prekonané?? kedy nastal ten prelom že som o tom nepočul a ani výrobcovia strednoformátových zrkadloviek? CMOS je lacnejší to áno, môžeš mať LiveView ( netreba dva senzory) ale prečo je lepší to mi ušlo. Sony tie dva senzory má a LiveView bude asi o hodne lepšie...