cawte..mám jednu otázku.ked nepozeráme na fakt že by sme brali do uvahy ze canon robí zrkadlovky so systemom zrkadlo-matnica-hranol a ze panasonic vo svojej najvyššej triede teda aspon čo je mne známe robí dnes čoraz viacej oblubene foťáky vo formáte micro 4/3 formátu tak zbadal by som nejaký rozdiel v kvalite obrazu keby som si porovnal vysledne fotografie ja neviem napriklad z canon eos 7D a panasonicom GH1? samopzrejme záleží dosť aj od objektívu a skla to je mi jasné ale tak vo všeobecnosti by somsa chcel spytat..či by malo v buducnosti zmysel ísť vlastne do pravej zrkadlovky ked v podstate tento panasonic gh1 je to iste len nema tu konstrukciu zrkadlovky..inak softverovo je to vybavene ako zrkadlo a čas uzávierky 1/4000 s je pre mna čistý luxus a možno by som až taký krátyk čas ani nevyužil..taktiež ak berieme do uvahy nabeh aparátu tak by mi nevadilo žeby nabehol behom dvoch sekund.kdezto so zrkadlom je možne fotit okamzite po zapnuti..tie dve sekundy by ma nezabili..takzee chcem sa etda spytat nestacil by mi ten panasonic?
Nieje nic lahsie ako pozriet si sample a testy na dpreview.com Ale porovnavas neporovnatelne systemy. Ako vobec mozes uvazovat o tom, ci GF-1 alebo EOS 7D. To je akoby si sa nevedel rozhodnut medzi pickupom a kabrioletom. Odporucam, aby si si najprv sam ujasnil co vobec chces a potom zacal porovnavat fotaky, ale v ramci svojej triedy.
So oblasti, kde je praktickejsi mensi fotoaparat (cestovanie) a inde ma vyhody zrkadlovka (sport). Momentalne este pre m4/3 nie je taky vyber objektivov ako pre zrkadlovky (chybaju svetelne teleobjektivy, portretne objektivy ...). Ak by si mal svetelny portretny objektiv, 1/4000s by Ti casto nestacilo.