Dobrý deň. Viem, že táto otázka vyznie možno až príliš laicky, no som prakticky začiatočník,a neviem, ako inak by som túto vec riešil. Rád by som sa opýtal, aký objektív je vhodný pre Canon EOS 50D...Zatiaľ som majiteľom jediného objektívu, a to EFS 18-200, ktorý jednoznačne nebol správnou voľbou. Rozhodol som sa pre kúpu ďalšieho (ďalších) objektívov. Môj finančný strop je asi 700€, čo je pre mňa ako študenta dosť vysoká čiastka a keď som sa ju rozhodol investovať takto, nerád by som urobil neuvážené rozhodnutie, keďže v tejto problematike ešte nemám jasno. Pravdepodobne je toto pre vačšinu fotografov len ďalšia otravná téma,ale čo narobím...:/
Veru, co narobis. Narobit si mohol to, ze by si si precital skoro na vlas rovnake dalsie vlakna. Za 700 eur sa da kupit svetelny zakladny zoom so stabilizatorom, zo dve celkom kvalitne pevne skla, jeden bazarovy L-kovy zaklad so stabilizatorom, jeden L kovy telkac, makrac + nieco, ef-s kovy sirokac. Takze aspon blizsie napis naco to chces, co budes zhruba stym fotit. Atd. atd.
heh, rozmyslal som, ci je vobec potrebne reagovat a zbytocne podporovat toto vlakno, ale budis...
1. ked o nico ziadas, tak sa aspon rozmysli o co vlastne ziadas lebo nazov tejto temy a jej obsah vobec sa da vystihnut otazkou rovnakeho druhu ´chcem, pomozte mi?!´...
2. Kedze vobec nemas predstavu co vlastne chces a mam pocit, ze nedokazes rozoznat ani to, ci vobec potrebujes nove sklo tak je zbytocne ziadat o radu lebo ti mozem poradit cokolvek a ty nebudes vediet o co sa jedna...
Takze si pekne precitaj clanky tu na ephote, prestuduj forum a pokus sa najst odpoved na tvoje buduce otazky. V pripade, ze neuspejes, tak zaloz novu temu a ziadaj o pomoc (ak dodrzis postup, tak predpokladam, ze to nebude potrebne)...
výber objektívu pre Canon 50D
1. ked o nico ziadas, tak sa aspon rozmysli o co vlastne ziadas lebo nazov tejto temy a jej obsah vobec sa da vystihnut otazkou rovnakeho druhu ´chcem, pomozte mi?!´...