Fórum » O TECHNIKE

Zariadenia pre Canon

Myrtille
2010-07-24 09:10:12+02
Som nováčik vo fotografii. Kúpil som si Canon, a predávajúci mi povedal, že je profesionálne zariadenie pre Canon. je ako tento: http://www.tinydeal.com/R004/vbr5708-p-5122.html To môže zdvojnásobiť kapacitu batérie môj fotoaparát, a fotografie môžu byť jasnejší. pravda? Je to užitočné? Chcem svoje nápady, ďakujem

bear
- moderator
2010-07-24 09:16:52+02
Vola sa to battery grip:
http://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-skola/zaciname-s-fotografovanim/battery-grip/
Vydrz baterie to predlzi (ak do toho das dve baterie), moze zlepsit drzanie fotoaparatu, ale to je tak vsetko.

conan7
2010-07-24 09:18:37+02
hej. odrbal ťa jak hada :))))))))))))
čo je profi na jednom gripe? a hej zdvojnásobí to kapacitu :) lebo tam môžeš dať 2 kusy :))))))))

ale vidno že si v obraze :))))))))))

conan7
2010-07-24 09:19:11+02
nabudúci povedz že píšeš :)))))))))

javelin
2010-07-24 09:37:53+02
príspevok od: conan7
nabudúci povedz že píšeš :)))))))))
Mne to zaraidenie robí krajšie fotky.....napríklad sa s ním dajú robiť aj čiernobiele...

conan7
2010-07-24 10:00:30+02
príspevok od: javelin
Mne to zaraidenie robí krajšie fotky.....napríklad sa s ním dajú robiť aj čiernobiele...
a s fish-eye prepínačom to nemáš náhodou? vieš ked zapnem tak skresluje ako fisheye, ked vypnem tak fotí normálne?

Guybrush Threepwood
2010-07-24 15:02:34+02
To už aby sa človek nič nespýtal. Mám niekedy pocit, všetci čo sú tu, sa narodili s foťákom v ruke a samozrejme so všetkými vedomosťami o fotení. Je hlúpe smiať sa z niekoho kto nevie a chce sa dozvedieť... Každý predsa nejak začínal.

Granko
2010-07-24 15:14:09+02
príspevok od: Guybrush Threepwood
To už aby sa človek nič nespýtal. Mám niekedy pocit, všetci čo sú tu, sa narodili s foťákom v ruke a samozrejme so všetkými vedomosťami o fotení. Je hlúpe smiať sa z niekoho kto nevie a chce sa dozvedieť... Každý predsa nejak začínal.