Som ešte začiatočník a moc sa v tom nevyznám.. Chcel by som sa spýtať či na túto zrkadlovku (Olympus e-420) pasujú všetky objektívy Olympus ?!? ..napríklad by ma zaujímal konkrétne tento objektív, a váš názor naň ?: http://www.megafoto.sk/Olympus/zuiko-digital-ed-70-300mm-1:4.0-5.6
..a ešte taký dotaz, ten objektív by som potreboval na fotenie zvery vo voľnej prírode, takže objektív s dobrým zoom (približením).. prípadne či by nebolo lepšie si rovno kúpiť new fotoaparát /Nikon, Canon/ (?)
Pasuju tam vsetky objektivy Zuiko Digital uvedene na stranke Olympusu. Nepasuju objektivy M.Zuiko, ktore su pre Micro 4/3 system, cize aparaty PEN.
http://www.olympus.cz/consumer/198_6756.htm
Ako bonus pridavam katalog 2010 v PDF:
http://www.four-thirds.org/en/fourthirds/popup/lens_catalog/lens_catalog.html