Fórum » O TECHNIKE

Aký 3-cestný statív na kompakt ?

AReYco
AReYco 2010-08-11 13:24:14+02
Ahoj chcel by som fotiť aj so statívom, veď inak to nema význam. Som študent a tak nepotrebujem ten najkvalitnejší a najlepší statív. Stačí mi niečo lacné. Vybral som si napríklad tento: http://www.alza.sk/hama-star-61-3-d44931.htm Nepotrebujem si nič dokupovať? žiadne tie platničky pod fotoaparát ? Budem môcť naň pripevniť kompakt Lumix fz38 bez dalších investícií ? Mám 185cm - myslím, že výška statívu 153 cm stačí, alebo pozrieť niečo vyššie?

Palso
2010-08-11 14:06:44+02
výška ti stačí, bežne sa robí do 160cm so statívom, aj u ľudí, ktorý majú cez 180cm... len by som porozmýšľal, či investovať do statívu, ktorý sa o dva roky samorozpadne alebo ti minimálne neudrží stabilne zrkadlovku ak si ju raz kúpiš... resp. ak máš peniaze, choď do niečoho kvalitnejšieho, ak nie, tak to zober len ako doplnok ku kompaktu s vedomím, že ak ťa fotenie chytí, raz budeš kupovať ešte iný statív

AReYco
2010-08-11 14:19:50+02
príspevok od: Palso
výška ti stačí, bežne sa robí do 160cm so statívom, aj u ľudí, ktorý majú cez 180cm... len by som porozmýšľal, či investovať do statívu, ktorý sa o dva roky samorozpadne alebo ti minimálne neudrží stabilne zrkadlovku ak si ju raz kúpiš... resp. ak máš peniaze, choď do niečoho kvalitnejšieho, ak nie, tak to zober len ako doplnok ku kompaktu s vedomím, že ak ťa fotenie chytí, raz budeš kupovať ešte iný statív
dakujem za rady... brigádujem, takže dovoliť by som si mohol aj drahší = kvalitnejší. len otázkou je či sa nenaučiť najskôr na kompakte a tomto hore uvedenom statíve a keď príde čas na zrkadlovku zadovažiť si ju už aj s poriadným príslušenstvom. Ale to som skôr tak nahlas premýšlal, musím sa rozhodnúť sám

Marcel Rebro
2010-08-11 14:22:29+02
príspevok od: AReYco