Ahojte,
stala sa mi taka vec: vybral som sa dnes rano fotografovat, ale po zapnuti aparatu (Canon EOS450D) som dostal len hlasku NO CARD. Karta (Sandisk Extreme III) bola tam, nebola zablokovana, niekolko krat som ju vybral a vlozil, restartoval aparat (asi to nefunguje ako s Windowsom :)) ale nic nepomohlo. Vcera bola karta este OK. Naposledy som z nej kopiroval fotky do pocitaca a to asi nejak sposobilo aj chybu.
Neviete poradit co sa da este robit? Nemoze byt chyba v aparate? (zatial som neskusal vlozit inu kartu)
Vdaka za pomoc.
ja sa pridam, mam podobny problem s Canon 400D. Raz som omylom vtlacil kartu opacne a ohol som asi 4 piny. Ked som ich vyrovnal tak tiez mi vypisuje NO CARD. Skusal som vyformatovat, aj som skusal inu kartu a nepomohlo ... uz iba servis? Dakujem.
jak povedal karol.. pokial mas balonik, tak prefukni piny a pamatovku.... este sa ti moze stat to co sa stalo mne, ze sa mi domrdala karta a vyskratovala mi cely fotak..nastastie 3 dni pred koncom zaruky fotaku :-D skus to precistit alebo vyskusat kartu od kamosa... pokial ti pojde kamosova karta, tak svoju vyhod... nova 8GB stoji 15 eur
ja sa pridam, mam podobny problem s Canon 400D. Raz som omylom vtlacil kartu opacne a ohol som asi 4 piny. Ked som ich vyrovnal tak tiez mi vypisuje NO CARD. Skusal som vyformatovat, aj som skusal inu kartu a nepomohlo ... uz iba servis? Dakujem.
nechapem ako sa ti podarilo dat opacne kartu,ved to nijak inak dnu nejde..?
pozri si este tuto diskusiu, www.flickr.com/groups/canondslr/discuss/72157610623275648/
okrem precistenia je tam na konci nejake netradicne riesenie s vlozenim zamknutej karty... a este by som skusil aj vybrat sekundarnu datumovu baterku.. potom uz smer servis...
vdaka za rady... dnes to uz nabehlo. Dal som tam novu kartu, zo zaciatku ani tu nevidel, ale potom to zacalo blbnut a vypisovat vseliake chybove hlasenia a asi na piaty raz po vypnuti to naskocilo. Potom to uz slo celkom dobre...
No Card !?
2. pozri do slotu, ci nemas ohnute piny