Fórum » O TECHNIKE

domaci fotoatelier pre nadsenca

hatamrc
2010-11-26 12:19:10+01
Ahojte ,uvedomujem si ze mozno tu takychto tem bolo uz na kila ,no aj tak skusim .. Situacia je asi taka ,ze sa mi doma uvolnila jedna mala miestnost sirka asi 3m, vyska nieco cez 2 (uvedomujem si ze vyska je mala ,no zatial nemam inu moznost),dlzka asi 4m ..a tak ma napadlo ze by som si tam zriadil "nieco ako domaci atelier,alebo miesto kde by som mohol realizovat rozne svoje experimenty ,pripadne sa co to naucit, zdokonalit, odskusat si ) a tak ma napada ,otazka ..co by ste mi odporucili v atelieri mat? .kedze som student disponujem nizkym rozpoctom (tradicne),no o to vacsou chutou sa nieco naucit. K dispozicii mam momentalne telo ,nejake tie objektivy (tie v tejto teme riesit nebudem) ,jednu ex580 a dva halogeny 150 a 250w Moju otazku by som teda formuloval nasledovne,co spravit aby som mal dostatocne svetlo .Vie mi odporucit niekto ,co vsetko konkretne potrebujem ,na ake take nasvietenie tohto priestoru Jasne mi je ze s tym co mam nevystacim a tak preto sem smerujem svoju otazku Je mi jasne ze budem potrebovat aj produktovy stol ,ale ten si s trochou stastia vykonstruujem sam ,rad by som sa zameral na nejake tie portrety ,pripadne male predmety fotene na produktovom stole ,pripadne nejake experimenty a podobne A preto sa pytam na nejake lacnejsie riesenie na zaciatok ,co by mi mohlo postacovat ? Dakujem

Emilio
2010-11-26 13:57:42+01
pozri
http://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/forum/?action=showComments&id=5397

kecal
2010-11-26 14:02:45+01
tie halogény u fajn - na kúrenie .-)

lu_boss
2010-11-26 14:14:36+01
Holegeny maju len jednu jedinu vyhodu - vidis kam svietia :-)
Pouzivam ich aj ja (kupil som lacne stativy na inzerat, tie stare lampy mi pribalili ako bonus), zvycajne na nasvietenie pozadia.
Uz to tu niekde bolo rozoberane - nevyhody halogenov - elektriku zeru ako tank naftu, rozpalia sa do nepricetnosti a tazko sa korektne farebne vyvazuju.
Skor len ako nutne zlo.