Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Sony A200 alebo A300?

Bpali
2008-07-23 15:59:24+02
ahojte,premyslam o kupe zrkadlovky. Citam,ze tu kazdy radi len znacky Canon, Pentax, Nikon pre zaciatocnika... Co poviete na Sony? Myslite,ze LiveView je dobra vec,alebo sa na to vykaslat? premyslam hlavne nad kupou "SONY DSLR-A300X 10.2-Megapixel Digital SLR Camera & 55-200mm Telephoto & 18-70mm Lenses", co poviete?
 
Ferdo
2008-07-23 16:13:40+02
Rozdiel medzi A200 a A300 je prakticky len v moznosti LiveView pri modeli A300 vdaka ktoremu ma dost maly hladacik. Na druhej strane je LiveView pouzitelne a hlavne rychle (vdaka principu na akom pracuje) na rozdiel od konkurencie. Prakticke vyuzite LiveView je diskutabilne..skor marketingovy tah na prilakanie uzivatelov kompaktov, mne osobne na zrkadlovke nechyba :)) Neviem si predstavovat ako by som fotografoval napr. s pevnym 105mm objektivom s predpazenymi rukami :D

Najlepsie bude ked si precitas par recenzii, dobra je tu:
http://www.fotoaparat.cz/article/10636/1
http://www.fotoaparat.cz/article/10650/1

ale aj na dpreview: http://www.dpreview.com/reviews/sonydslra200/

A hlavne, chod si to pozriet nazivo a chytit do ruk niekde v predajni
 
bear
- moderator
2008-07-23 16:23:10+02
LiveView na Sony je fajn ak chces zo zrkadlovkou fotit ako s kompaktom, co ale nema vyznam (prichadzas o stabilitu a opticky hladacik). Jedine na co je to pouzitelne je fotenie ponad hlavy, ale na take fotenie je asi lepsie pouzit kompakt. Pri Canon/Nikon LiveView sice nemas taky rychly AF, ale si schopny zaostrit na chlp presne, kedze to LiveView pouziva hlavny senzor.

Vyhody Sony:
- Rychly AF bez straty obrazu na LCD
- neprehrieva sa hlavny senzor

Vyhony Canon/Nikon:
- Nedegraduje hladacik
- moznost presneho manualneho zaostrenia (pripadne Contrast detect AF)
- 100% rovnaka kompozicia ako na vyslednej fotke
 
Bpali
2008-07-23 21:16:09+02