Ahojte, som úplný amatér fotograf a chcel by som si kúpiť zrkadlovku.len pre vlastnú potrebu.Chcel by som fotiť prírodu,zver možno nejaké tie rodinné foto.uvítal by som lepší zoom kvôli tej prírode.vôbec sa nevyznám vo veciach okolo objektívu ,ISO...atď.tak vás prosím o radu akú tú zrkadlovku kúpiť. cena do 500 eur .
Ahojte, som úplný amatér fotograf a chcel by som si kúpiť zrkadlovku.len pre vlastnú potrebu.Chcel by som fotiť prírodu,zver možno nejaké tie rodinné foto.uvítal by som lepší zoom kvôli tej prírode.vôbec sa nevyznám vo veciach okolo objektívu ,ISO...atď.tak vás prosím o radu akú tú zrkadlovku kúpiť. cena do 500 eur .
Obavam sa ze ti tych 500 eur na toto vsetko co chces fotit stacit nebude.najlacnejsie tela sa pohybuju okolo 350 eur..potrebujes dva objektivy 18-55 is a 75-300 alebo 55-250..(vybral som to najlacnejsie).telo + 18-55IS kupis za cca 430ecok+hocijaky telezoom na fotenie zvery zhruba za 220eur..takze sa dostanes na realnejsich 650 eur..a to je minimum pokial by si chcel kupit tieto skla v bazari,tak tam sa mozes do tejto sumy priblizne zmestit
Idú Vianoce, témy čo mám kúpiť začínajú. Ja by som podľa vlastných skúsenosti odporučil najprv knihu, alebo naštudovať niečo o tom, lebo ako tak čítam, nevieš sám čo chceš... lepšie kúpiš ak budeš vedieť čo kupuješ, a ak nemáš o to nejaký extra záujem a ani plné vačky peňazí, tak si môžeš kúpiť nejaký ultrazoom markato1 ti napísal lacnejšie riešenia, ale tak do 500 € máš len nejaké telo príapdne + seťák, kvalitnejšie objektívy sa pohybujú v stovkách €. Napr. novšie nikon d3100, canon 1100 prípadne predchodza sa niekde dá ešte kúpiť 1000D so seťákom do 500 € by si to aj +- mal. Ktomu však budeš potrebovať napr. len jednoduchú pam. kartu, tá nieje zadarmo, batoh / brašňu.. ďalšie výdavky