Fórum » O TECHNIKE

Ultrazoom alebo zrkadlo???

stokinger
2008-09-20 19:28:45+02
Som uplný laik vo svete fotografie a tak potrebujem radu. Chcem sa venovat fotografii najma fotit hmyz ale popritom aj ine co sa vyskytne, mam dilemu ci si zaobstarat ultrazoom alebo zrkadlo. Cena by mala byt okolo 10000 pripadne do 15000 v pripade zrkadla. Tak teda nový ultrazoom, alebo zrjadlo z z bazaru?? Poradte prosim, dik

stokinger
2008-09-20 19:37:45+02
a popripade by som poprosil aj nejake konkretne navrhy na kompakt alebo zrkadlo ako som povedal priorota je macrofotografia a poprotom aj ine veci, vsetrkym dakujem za radu...

2008-09-20 19:53:59+02
takze kup si napr canon 100macro sklo to mas podstate dva v jendom ( macro a portrety ) aj na koncertoch by si to vyuzil, a neake telo k tomu 400d 450 40.. ale to som napisal nad cenovy rozpocet ultrazoom nekupuj mas tam obmedzene moznosti ked kupis zrkadlovku tak si tam mozes dat hociaky objektiv, namacro aj daky blesk by sa ti hodil

cambo
2008-09-20 20:09:38+02
príspevok od: stokinger
a popripade by som poprosil aj nejake konkretne navrhy na kompakt alebo zrkadlo ako som povedal priorota je macrofotografia a poprotom aj ine veci, vsetrkym dakujem za radu...
nefotim dlho ale priklanam sa k svacovi.
kupil som pred dvoma mesiacmi canon 450d a teraz pred tyzdnom ku nemu canon 100 f2.8 macro usm. ucim sa s tym fotit nie je to take jednoduche. potrebujes na macro urcite stativ.
takze rozpocet len to co som napisal samozrejme kupovane na slovensku je okolo 35OOO,- tisic. takze rozmyslaj.

stokinger
2008-09-20 20:20:30+02
Ako student mam vyrazne obmedzeny rozpocet a nad 15lit. nemozem ist ja keby som neviem ako chcel preto sa pytam ci ultrazoom alebo zrkadlo v takejto cene keby mam viac financii neriesim ze ci ultrazoom ale rovno ze aku zrkadlovku ael dik za postreh

2008-09-20 20:26:29+02