Som tu nový a som začiatočník. Potreboval by som poradiť pri výbere statívu. Pre začiatok chcem niečo lacné. Celkom sa mi pozdávajú tie statívy hama. Viem, že to nie sú žiadne extra kvalitné statívy, ale sú za priatelnú cenu a na začiatok si myslím, že by mi to stačilo.
Rozhodujem sa medzi hama Star 62 a 63. Aký je v nich rozdiel? Lebo v cene skoro žiaden, akurát vo výške.
Som tu nový a som začiatočník. Potreboval by som poradiť pri výbere statívu. Pre začiatok chcem niečo lacné. Celkom sa mi pozdávajú tie statívy hama. Viem, že to nie sú žiadne extra kvalitné statívy, ale sú za priatelnú cenu a na začiatok si myslím, že by mi to stačilo.
Rozhodujem sa medzi hama Star 62 a 63. Aký je v nich rozdiel? Lebo v cene skoro žiaden, akurát vo výške.
Ak to 550D v nicku je aj model fotoaparatu, s ktorym ten stativ chces pouzivat - rovno na tieto pareurove hama repliky stativov zabudni. Ozaj si radsej priplat cosi. Kvalita stativu nesuvisi s tym, ci si zaciatocnik, alebo profesional, ci ho chces vyuzivat raz za rok, alebo kazdy den. Kvalita suvisi s jeho pouzitelnostou. Tieto stativy su pouzitelne tak na lahky kompakt, aj to len so zasunutymi spodnymi nohami, ktore maju v priemere snad pol centimetra a trasu sa uz pred pohladom okoloiducich, preto ucel pre ktory stativ kupujes, nesplna.
vieš čo...tiež na začiatku som bol sprostý a kúpil, a bojím sa tam dať aj foťák lebo fakt jak povedal KoCi že sa trasú pred pohľadom okoloidúceho, je to tak, a teraz ho už využívam na blesk keď potrebujem dať do nerovného terénu
ked tu riesite stativ, ja hladam nejaky ktory sa da znizit na povedzme 2cm od zeme (telo bude asi 10 cm od zeme?) jednoducho co najnizsie, zaroven aby sa dal nastavit do vysky mojich oci (194cm som celkovo vysoky, takze oci 190cm ?) a zaroven aby uniesol 7kg resp 7D+500mm F4+grip+2baterky