Hore
Fórum » Kompakty a ultrazoomy
 

Kúpa Kompaktu

Janyduk
Janyduk 2011-01-02 13:49:23+01
Ahojte, Chcel by som kúpiť nejaký kompakt do tých 200 Euro by stačilo na začiatok. Som začiatočník vo fotení ale chcel by som sa tomu venovať.
http://www.fotolab.sk/produkt-15/detail-1492/nikon-coolpix-l110-cierny
Som si vyhliadol tento foťák, čo naň vravíte??
Moje požiadavky sú také, že by som chcel nejaký ultrazoom, niečo 28mm, ten nejaký širokouhlý, aby som mohol fotiť aj makro aj krajinku aj portéty, proste všetko. A najlepšie by bolo aby mal ten kompakt MANUÁLNE nastavenia funkcií, ako je to na zrkadlovkách, aby som sa aj troška na tú zrkadlovku pripravil do budúcna.
TAk mi poraďte či tento foťák je OK, alebo nejaký iný.
Vďaka za vaše rady.
 
wayne
2011-01-03 11:58:53+01
príspevok od: tino8
najprv to bolo nieco do 200Eur.. po 10-tich hodinach 400-500.. po20-tich hodinach by si do toho vedel dat aj 1000Eur.. Navrhujem takticky pockat este par hodin, precitat zopar dalsich prispevkov a rad..a myslim ze ako zalozne telo k aparatu pre ktory sa finalne rozhodnes by ti Canon 5D MKII mal stacit..
veru )
 
Janyduk
2011-01-03 13:45:29+01
Tak človek potrebuje aj iné veci kupovať. Nie hneď všetky peniaze dať do foťáku.
Ale inak Vďaka každému za rady. Už hádam niečo skúsim vybrať.
 
Rasty Gibel
2011-01-03 16:56:12+01
príspevok od: wayne
canon a nikon maju vela kvalitnych objektivov. to je pravda. no ruku na srdce - kolko z nich budes a v akom casovom horizonte vlastnit? na zaciatok ti staci hoci aj spominany olympus, a budes mat zakladny zoom + tele, potom sa hodi nejake pevne ohnisko, zuiko 25/2.8 som videl v bazari za 130 eur tu na ephoto, co je uplne bomba, na zaciatok ti viac nebude treba. s tymi zoomami odfotis aj celkom slusne close-up snimky, nez zistis, co chces je to slusna, nenakladna investicia.

ak ti samozrejme nevadi, ze canon/nikonaci sa na teba budu pozerat zvacsa pohrdavo, ze mas maly snimac.

1000D ta skoro omrzi, po 2-3 mesiacoch ho budes v bazari ponukat ty.