Hore
Fórum » Nikon fórum
 

Francúz testujúci odolnosť Nikon D3S

DodoFot
2013-05-24 12:43:31+02
pri pozerani tohto videa som skoro plakal
http://youtu.be/TBB-CvqjdCE
 
Marek Janicko
2013-05-24 13:05:52+02
príspevok od: DodoFot
pri pozerani tohto videa som skoro plakal
http://youtu.be/TBB-CvqjdCE
Stroj v hodnote 2800 Eur v zahranici pre fotografa nieje az taka devastacna polozka. Za dalsie rozhodne to nerobil kvoli tomu testu ale kvoli marketingu co sa mu niekolko nasobne vrati.
Mna skor prekvapuje, ze viacero fotografov skusa odolnost v ohni co je uz uletene a s testom odolnosti to uz nema nic spolocne. No na druhej strane testy pod vodou, zamrazenie, pady, ... prezentuju, ze fotograf sa nemusi obavat pouzivat svoju techniku v extremnych podmienkach.

Mna by celkom nadchol test odolnosti krycieho sklicka pri cisteni snimaca z dovodu, ze som si zacal cistit techniku vo vlastnej rezii. Momentalne mam taky nazor, ze pri pouziti prostriedkov priamo na to urcenych + zachovanie spravnych postupov pri odstranovani spiny od najhrubsej po najemnejsiu je nemozne poskodit krycie sklicko senzora.
 
quintes
2013-05-24 14:08:36+02
Po tej scéne v sprche ma napadlo, ako bude fotiť v ohni... O jeden nikon menej, nič sa nedeje

(čakám 500 mínusiek od hlupákov, ktorí to nepochopili ako humor)...
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2013-05-24 14:36:44+02
ako marketing dobré, ale prakticky by pre mňa stačilo - pád z 1,5m na koberec do trávy a na beton tak 3x po sebe každý , kýbeľ vody + sprcha. Ale s nasadeným 24-70 napríklad alebo 70-200 - kedy mi padne foťák bez objektívu?. To sú tie bežné veci čo postretne fotografa a nie opekačka. Potom by to okrem markteingu aj niečo dokázalo.
 
lu_boss
2013-05-24 14:40:34+02
suhlas s Jozefom...
Ked nestastne tresne cela zostava o zem z polmetra, je to horsie, ako ked tresne stastne z dvoch metrov... Ale grilovat fotoaparat, no nieviem, urcite viem, ze na tom istom mieste by to lepsie znasal akykolvek fotak, nez ja.
 
Mgr. art.  Zdenko Dendis