mám problém s mojou takmer novou zrkadlovkou Nikon D3100. kúpil som ju v auguste tohto roku a po dvoch mesiacoch som na fotkách objavil škvrnu. Najprv som predpokladal, že funkciou čistenia snímača vo fotoaparáte tú škvrnu odstránim. Lenže nešlo to. Tak som teda sklopil zrkadlo, zložil objektív a čo nevidím? Na snímači malá asi milimetrová škvrna. Najprv som sa čudoval, ako sa tam mohla dostať. Nakoniec som to riešil zaslaním zrkadlovky do servis. strediska Nikon v Prahe. Snímač vyčistili, ale do popisu mi pán technik pridal aj poznámku, že snímač je v pravej hornej časti poškriabaný. Hneď nato som znova skopil zrkadlo, zložil objektív a čo nevidím, drobný škrabanec, ktorý zostal asi na tom istom mieste ako škvrna. Moja otázka teda znie: "ako som si mohol sám poškriabať snímač, keď som mal len raz dole objektív a do snímača ani do vnútra zrkadlovky som nijako nezasahoval? Chcem to dať reklamovať, lebo vyhodiť 300 eur za nový snímač, nie je to najvhodnejšie riešenie. Písal som aj na mail Nikonu, ale akosi sa mi neráčia odpísať. Bojím sa že mi túto reklamáciu nezunajú. Čo mám robiť? Môžete mi niekto poradiť? Ďakujem
mám problém s mojou takmer novou zrkadlovkou Nikon D3100. kúpil som ju v auguste tohto roku a po dvoch mesiacoch som na fotkách objavil škvrnu. Najprv som predpokladal, že funkciou čistenia snímača vo fotoaparáte tú škvrnu odstránim. Lenže nešlo to. Tak som teda sklopil zrkadlo, zložil objektív a čo nevidím? Na snímači malá asi milimetrová škvrna. Najprv som sa čudoval, ako sa tam mohla dostať. Nakoniec som to riešil zaslaním zrkadlovky do servis. strediska Nikon v Prahe. Snímač vyčistili, ale do popisu mi pán technik pridal aj poznámku, že snímač je v pravej hornej časti poškriabaný. Hneď nato som znova skopil zrkadlo, zložil objektív a čo nevidím, drobný škrabanec, ktorý zostal asi na tom istom mieste ako škvrna. Moja otázka teda znie: "ako som si mohol sám poškriabať snímač, keď som mal len raz dole objektív a do snímača ani do vnútra zrkadlovky som nijako nezasahoval? Chcem to dať reklamovať, lebo vyhodiť 300 eur za nový snímač, nie je to najvhodnejšie riešenie. Písal som aj na mail Nikonu, ale akosi sa mi neráčia odpísať. Bojím sa že mi túto reklamáciu nezunajú. Čo mám robiť? Môžete mi niekto poradiť? Ďakujem
Ak sa škrabanec prejavuje aj na fotkách, tak im pri reklamácii pošli terajšiu fotku, a poslednú pred tým ako si im to poslal s tou škvrnou + pozri ešte vlákno o 4 poschodia nižšie - Nikon D7000 olej na snímači. ...
Ak sa škrabanec prejavuje aj na fotkách, tak im pri reklamácii pošli terajšiu fotku, a poslednú pred tým ako si im to poslal s tou škvrnou + pozri ešte vlákno o 4 poschodia nižšie - Nikon D7000 olej na snímači. ...
No čo ak to bolo poškriabané aj pred tým čistením? lebo ono je to asi na tom istom mieste... Lenže ja nechápem tomu, ako sa môže snímač len tak poškriabať, keď s ním nijako nemanipulujem a fotoaparát okrem mňa nikto iný nepoužíva.
No čo ak to bolo poškriabané aj pred tým čistením? lebo ono je to asi na tom istom mieste... Lenže ja nechápem tomu, ako sa môže snímač len tak poškriabať, keď s ním nijako nemanipulujem a fotoaparát okrem mňa nikto iný nepoužíva.
Ak si si dodatočne pri podrobnom preskúmaní starších fotiek všimol, že tam ten škrabanec predsa len bol aj pred čistením, vlastne ešte pred tou škvrnou (keď použijem trošku fantázie - škrabanec by mohol byť preferenčné miesto napr. na kondenzáciu vlhkosti a násl zachytenie nečistôt- aj keď v letených mesiacoch nepravdpodobná záležitosť) potom skús zistiť v exife počet nacvakaných záberov softom nato určeným, na prvých fotkách ktoré si s ním urobil. Či náhodou nebol už trochu "zabehnutý" keď Ti ho predávali. (p.s.: vyšetri členov domácnosti, alebo kamarátov, či sa sním náhodou v nestráženej chvíľke nehrali. )
No veď bojím sa toho, že to nevyreklamujem.... Lenže je to blbosť... ako sa to môže stať? hodil som aj fotky. na prvej to vyzerá ako nejaký mikrochĺpok. Na druhej vidíte výsledok. Ak nevymením snímač, môžem retušovať každú jednu fotku a to ma teda nebaví....
si si istý že to je škrabanec , nevyzerá to tak skôr ako tá škvrna olejová čo sa riešilo pri D7000 , skrábanec by vyzeral inak na fotke a určite skus reklamovať, ked to nevezmú tak budeš retušovať lepšie ako vyhodiť 300 eur za nový čip , a nie je to zas také zlé na tej poslednej fotke to je vidni mnimálne
Fakt, ako Ti dmedia napísal, nemedituj a rýchlo to pošli späť. Ak si si istý svojou pravdou, nedaj sa. Dolož im to tými fotkami...(Aj keď v podstate je to jedno, čo tam je a od čoho to je. Ale ak to potrebuješ vedieť, skús si ten snímač odfotiť na makro nejakým kompaktom, možno zistíš viacej...).
Najviac na tom všetkom sa mi "páči" komunikácia s Nikonom.... Serú na mňa... pomaly majú problém odpísať, a keď odpíšu, tak dvojslovnú odpoveď, v lepšom prípade odpíšu jednou vetou...
Najviac na tom všetkom sa mi "páči" komunikácia s Nikonom.... Serú na mňa... pomaly majú problém odpísať, a keď odpíšu, tak dvojslovnú odpoveď, v lepšom prípade odpíšu jednou vetou...
podobnu skusenost mam ja teraz. uz 2 tyzdne sa im snazim dovolat, stale mi vsak ide automat dokola. som zvedava kolko mi pride ucet za telefon, kedze este volam aj do ciech..na maily neodpisuju, na fb sa snazia spravit zo mna blbca..reklamujem moju D7000 nakolko som na vianoce dostala blesk SB910 a nesynchronizovalo mi to. chcem sa tymto spytat ci niekto nevie ako je to pri nedodrzani 30 dnovej reklamacnej doby. ono som to totiz dala po roku reklamovat 9.1. a 10.2. mam cestu do prahy. fotak ale uz bezpodmienecne potrebujem mat so sebou.obavam sa vsak, ze to nestihnu..
podobnu skusenost mam ja teraz. uz 2 tyzdne sa im snazim dovolat, stale mi vsak ide automat dokola. som zvedava kolko mi pride ucet za telefon, kedze este volam aj do ciech..na maily neodpisuju, na fb sa snazia spravit zo mna blbca..reklamujem moju D7000 nakolko som na vianoce dostala blesk SB910 a nesynchronizovalo mi to. chcem sa tymto spytat ci niekto nevie ako je to pri nedodrzani 30 dnovej reklamacnej doby. ono som to totiz dala po roku reklamovat 9.1. a 10.2. mam cestu do prahy. fotak ale uz bezpodmienecne potrebujem mat so sebou.obavam sa vsak, ze to nestihnu..
pri nestuhnuti 30 dnovej reklamacnej doby mas narok na 31. den pytat peniaze v plnej vyske okamzite na ruku.
pri nestuhnuti 30 dnovej reklamacnej doby mas narok na 31. den pytat peniaze v plnej vyske okamzite na ruku.
aha, no v tom pripade zrejma budu odo mna pytat aj objektiv, kedze som fotak kupila spolu s nim ako kit. a ten som medzi tym predala..takze ako budem riesit tuto situaciu netusim. kazdopadne som bola v predajni, a nahradny kus nemaju na sklade- ze by mi len dali druhy.v tom pripade budem v prahe tyzden bez fotaku
Reklamácia Nikon D3100
mám problém s mojou takmer novou zrkadlovkou Nikon D3100. kúpil som ju v auguste tohto roku a po dvoch mesiacoch som na fotkách objavil škvrnu. Najprv som predpokladal, že funkciou čistenia snímača vo fotoaparáte tú škvrnu odstránim. Lenže nešlo to. Tak som teda sklopil zrkadlo, zložil objektív a čo nevidím? Na snímači malá asi milimetrová škvrna. Najprv som sa čudoval, ako sa tam mohla dostať. Nakoniec som to riešil zaslaním zrkadlovky do servis. strediska Nikon v Prahe. Snímač vyčistili, ale do popisu mi pán technik pridal aj poznámku, že snímač je v pravej hornej časti poškriabaný. Hneď nato som znova skopil zrkadlo, zložil objektív a čo nevidím, drobný škrabanec, ktorý zostal asi na tom istom mieste ako škvrna. Moja otázka teda znie: "ako som si mohol sám poškriabať snímač, keď som mal len raz dole objektív a do snímača ani do vnútra zrkadlovky som nijako nezasahoval? Chcem to dať reklamovať, lebo vyhodiť 300 eur za nový snímač, nie je to najvhodnejšie riešenie. Písal som aj na mail Nikonu, ale akosi sa mi neráčia odpísať. Bojím sa že mi túto reklamáciu nezunajú. Čo mám robiť? Môžete mi niekto poradiť? Ďakujem
mám problém s mojou takmer novou zrkadlovkou Nikon D3100. kúpil som ju v auguste tohto roku a po dvoch mesiacoch som na fotkách objavil škvrnu. Najprv som predpokladal, že funkciou čistenia snímača vo fotoaparáte tú škvrnu odstránim. Lenže nešlo to. Tak som teda sklopil zrkadlo, zložil objektív a čo nevidím? Na snímači malá asi milimetrová škvrna. Najprv som sa čudoval, ako sa tam mohla dostať. Nakoniec som to riešil zaslaním zrkadlovky do servis. strediska Nikon v Prahe. Snímač vyčistili, ale do popisu mi pán technik pridal aj poznámku, že snímač je v pravej hornej časti poškriabaný. Hneď nato som znova skopil zrkadlo, zložil objektív a čo nevidím, drobný škrabanec, ktorý zostal asi na tom istom mieste ako škvrna. Moja otázka teda znie: "ako som si mohol sám poškriabať snímač, keď som mal len raz dole objektív a do snímača ani do vnútra zrkadlovky som nijako nezasahoval? Chcem to dať reklamovať, lebo vyhodiť 300 eur za nový snímač, nie je to najvhodnejšie riešenie. Písal som aj na mail Nikonu, ale akosi sa mi neráčia odpísať. Bojím sa že mi túto reklamáciu nezunajú. Čo mám robiť? Môžete mi niekto poradiť? Ďakujem
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom