Hore
Fórum » Mirrorless fórum
 

Mirrorless na Nový Zéland

BlackChild
2015-08-30 11:35:19+02
Ahojte,

chcel by som si kúpiť mirrorless, nakoľko idem na rok na Nový Zéland (cestovať, pracovať, študovať) a zdá sa mi to praktické.

Chcel by som Vás poprosiť, či by ste mi vedeli poradiť aký.
Rozpočet mám okolo 600 eur (aj s objektívom). Sám rozmýšľam nad kúpou Olympusu PEN E-P5 (navyše sa dá zohnať za dobrú cenu), ale nie je pretesnený.

Čo by ste odporúčali?
Vo fotografii som dosť začiatočník.

Ďakujem pekne
 
Roman Point
2015-08-30 12:47:37+02
Rozhodne niečo čo má už v jpg veľmi dobrý výsledok. Takže ( možno niekto nebude súhlasiť ) niečo s viac mpx 20 a viac.
S čistým svedomím by som ti odporučil M3 s apsc snimacom.
p.s. Len preto že ho mám odskusany a fotim s ním stále. V sete máš 18-55 objektív ktorý je ostrý a vhodný aj na videa vďaka STM motorceku.

Je to jedna z možnosti.
 
PeCh
2015-08-30 15:17:51+02
Olympus je dobrá voľba. Pri CSC by som si vyberal medzi:
* Olympus (ja by som bral asi O-MD M-10 II, keby som nechcel hľadáčik, tak PEN je tiež skvelý) - rýchly a ľahký.
* Sony (asi A6000 alebo niečo podobné (neviem, čo je aktuálne, mal som NEX 5N a výstup skvelý, používal som ho na dovolenke oveľa radšej ako Canon 5DM2, len ovládanie je orientované na point-and-click používateľov).
* Fuji - výborný výstup, kvalitné objektívy, ale drahší a ťažší ako predchádzajúce. Mám E-X2 a som maximálne spokojný.

Prihliadnuc na tvoj rozpočet a cestovanie, tak by som išiel do toho Olympusu.
 
Daniel Leitman
2015-08-31 00:10:39+02
bazarovy omd em5 v sete s 12-50 a dokupit 20/1.7 alebo 14/2.5 podla preferencie ohniska. neskor urcite dokupit 45/1.8 alebo teleobjektiv 75-300 ak nebude tolko evri aj 40-150 je dobre sklo
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-08-31 09:21:42+02