Hore
Fórum » Mirrorless fórum
 

Sony A7 alebo A7 II ?

mrsprb
2017-09-30 13:06:34+02
Ahojte idem kupovať môj prvý mirrorless foťák... Som rozhodnutý pre jeden z týchto dvoch (A7 alebo A7 II). V prvom rade chcem povedať že som amatér, foťák budem využívať hlavne pri cestovaní, turistike na fotografie hôr a prírody, pri spaní v horách určite fotenie nočnej oblohy. Tento rok ak to vydá tak fotenie polárnej žiary v Nórsku.
Prvý objektív, ktorý nasadím na jeden z foťákov bude Sony FE 28/2. Oplatí sa priplácať skoro 500e za stabilizáciu, lepšiu ergonómiu, kvalitnejšie spracovanie (A7 II má kovový mount, čítal som niekde že pri A7 sú s plastovým problémy a niekoľko ľudí ho demontovalo a kúpilo si kovový), k A7 nie je nabíjačka - dobíja sa ako mobil, cez USB...A7II má o niečo rýchlejší autofocus atď...

A7 by ma vyšla za 805,- a A7 II na 1260e čo je skoro 500e rozdiel...akékoľvek postrehy od uživateľov niektorého z týchto super aparátov mi pomôžu pri rozhodovaní či ušetriť (a možno za to zaobstarať v buducnosti nejaký ďalší objektiv) alebo invsetovať viac do novšieho prístroja.

Ďakujem za odpovede
 
fatality
2017-09-30 13:29:57+02
príspevok od: mrsprb
Ahojte idem kupovať môj prvý mirrorless foťák... Som rozhodnutý pre jeden z týchto dvoch (A7 alebo A7 II). V prvom rade chcem povedať že som amatér, foťák budem využívať hlavne pri cestovaní, turistike na fotografie hôr a prírody, pri spaní v horách určite fotenie nočnej oblohy. Tento rok ak to vydá tak fotenie polárnej žiary v Nórsku.
Prvý objektív, ktorý nasadím na jeden z foťákov bude Sony FE 28/2. Oplatí sa priplácať skoro 500e za stabilizáciu, lepšiu ergonómiu, kvalitnejšie spracovanie (A7 II má kovový mount, čítal som niekde že pri A7 sú s plastovým problémy a niekoľko ľudí ho demontovalo a kúpilo si kovový), k A7 nie je nabíjačka - dobíja sa ako mobil, cez USB...A7II má o niečo rýchlejší autofocus atď...