Hore
Fórum » Fotografujeme na film
 

Minolta 7000

Bmarjenka
2021-03-15 18:47:24+01
Dobrý deň, pred týždňom som si kúpil analógový fotoaparát Minolta 7000 podľa všetkého rok 91. Fotoaparát fotil vnútri normálne ale počas fotenia vonku cca 0-5 stupňov sa mi po chvíli stane že fotoaparát pekne zaostrí všetko nasvedčuje tomu že to môže byť dobrá fotka, aj nastavenie je dobré ale nechce cvaknúť fotku. Prestane reagovať a musím resetovať mód. Pri fotení vnútri tento problém nie je. Možno by to chcelo vymeniť batériu alebo sa niekto stretol s niečím podobným? Či počkať na na trochu prijatelnejšie teploty? Ďakujem za všetky rady.
 
Mgr. art.  Zdenko Dendis
2021-03-15 20:01:13+01
Keď som ešte fotografoval na kinofilm, tak niečo podobné sa stalo aj mne no bolo to max. 3 krát. Ja som používal Pentax MG, ale už si nepamätám presne ako to bolo. Bolo to ale pri teplote okolo -10 stupňov Celzia. Viem, že v servise som musel jeden krát meniť uzávierku, lebo ta stara doslúžila, ale toto asi nie je ten prípad. Musím ale povedať, že s Pentaxom MG som fotografoval od +35 °C po - 20 °C a vždy v poriadku a to sa jednalo o prístroj zo začiatku 80. rokov 20. storočia. Zrkadlovky Pentax sú všeobecné odolné prístroje a neviem, ako je na tom Minolta. Myslím si, že by sa fotoaparát mal chovať rovnako v interiéri aj exteriéri! Pokiaľ nebude problém v slabých baterkách, tak by mohol byť problém s uzávierkou. Možno by som odporúčal kontaktovať priamo technika kde sa zaoberajú opravou fototechniky.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2021-03-16 07:11:38+01
Vzhladom na ceny pouzitych AF zrkafloviek neviem, preco si si lupil tu uplne najstarsiu Minoltu, aka sa da zohnat? Za par desiatok Eur mozes mat o 10-15 rokov modernejsi pristroj. Ale terez k teme fotoaparat a zima.