Hore
Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ
 

Šport - Zaostrovanie

LeTuCeR
2012-10-02 21:59:39+02
Zdravím chcel by som sa spýtať či mi vie niekto poradiť ohľadom zaostrovania pri fotografovaní v lese (bez blesku) Šport: Freeride (bike) ! Fototechnika: Canon eos 7D a Canon 50mm 1.8 Som začiatočník a rád by som sa dozvedel ako zachytiť ostri záber v takej rýchlosti za znížených svetelných podmienok Za prípadné rady ďakujem...
 
sachmo
2012-10-02 22:02:18+02
príspevok od: LeTuCeR
Zdravím chcel by som sa spýtať či mi vie niekto poradiť ohľadom zaostrovania pri fotografovaní v lese (bez blesku) Šport: Freeride (bike) ! Fototechnika: Canon eos 7D a Canon 50mm 1.8 Som začiatočník a rád by som sa dozvedel ako zachytiť ostri záber v takej rýchlosti za znížených svetelných podmienok Za prípadné rady ďakujem...
Nieco mi hovori, ze bez blesku to nepojde.
 
MaPe
2012-10-02 22:14:58+02
Skús panning...predostri si...a uvidíš podla výsledku, skúšaj... 100 miest 100 rôznych podmienok
 
LeTuCeR
2012-10-02 22:21:51+02
Blesk som požičal a ostriť to nechce nijako Dnes som bol s kamošom na trati a proste nestíham !
 
viking81
2012-10-02 22:24:20+02
príspevok od: LeTuCeR
Blesk som požičal a ostriť to nechce nijako Dnes som bol s kamošom na trati a proste nestíham !
nestiha objektiv...vymen za nieco s USM...alebo si predostri...a cvakaj ma manual...
 
Flayer
2012-10-02 22:24:47+02
Viděl bych to na automatický výběr ostřících bodů a zkoušet sledovat objekt v hledáčku, alespoň takhle to dělám když fotím psí závody. Pokud budeš chtít fotit jezdce na nějakém specifickém místě, vybral bych ostřící bod nejblíže tomu místu a v hledáčku sledoval kdy tam bude. Potřebuješ krátké časy, takže bych klidně volil vyšší ISO, clonu doladil podle HO (počítám tak f4 nebo f5.6). Fotit do RAWu a případně lehce odšumovat.
 
LeTuCeR
2012-10-02 22:30:44+02
príspevok od: Flayer