Ahojte, z coho sa najlepsie naucim zaklady fotenia ? Je nejaka dobra kniha, prip. niekde na webe ? Ale aby to bolo pisane zrozumitelne aj pre blondiny :-))) Dakujem
Knihy od National Geographic (hlavne ta vseobecna), a potom uz uvidis, co ta bude bavit.
Zo série NG mám 3 knihy. Sú písané takým svojským spôsobom. Ten štýl mi niekedy pripadal byť že to patrí do časopisu Slovenka :-)
Keď som sa na v jednej z nich dočítal, že treba nastaviť vyššiu citlivosť pamäťovej karty, tak som si povedal že tadeto cesta nevedie.
No hej tie casti o technike su dost vtipne :D
Teraz neviem ci by mi vyhovoval styl akym je to pisane, ked som to cital mal som trinast rokov :)) Tie od Buriana a Caputa sa dali, ale tu ciernobielu pisal niekto iny, to som tusim ani nedocital.
Naposledy som cital Fotografujeme kreativne s filtry, to bolo super...ale ked som zacal ratat, ze ake filtre by sa mi hodili, to uz take super nebolo :D:D
Ahojte neviem kam by som to pridal a novú tému nechcem vytvárať.Vie mi niekto poradit prečo sa mi na fotke objvily dva poloblúky vpravo a vľavo??Slnečnú clonu som nemal nahodenú,ani polarizák, iba uv filter.Slnko bolo za mojím chrbtom.
NIKON D300
F/5,6
1/200s
Iso:500
Ohni.vzdial:105.
Dakujem za Vaše názory.Inde som tie poloblúky to zatial nepostrehol.
Scott Kelby, ´Digitalni fotografie 1 a 2´. Velmi lahke citanie, rady, navody, odporucania. Ziadne zlozite technicke vyrazy. Scott pise tak, aby to pochopila aj blondina. http://zonerpress.cz/kniha/pro-grafiky-a-fotografy/
Na zaciatok myslim velmi dobre citanie. Ale je dobre, ked uz mas zrkadlovku doma, aby si mohla hned testovat a skusat.
aky to bol objektiv ? a myslis tie tmavsie muesta na fotek ako obluky ? ak hej tak to je vinetacia :)
Objektiv Nikkor AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR.Videl som neake testy ohladom tej vinetacie ale nebol som si 100 pro istý no :-/
http://www.photozone.de/nikon--nikkor-aps-c-lens-tests/410-nikkor_18105_3556vr?start=1
Ale dakujem za utvrdenie sa v nej.
Otazka od laika :-)