Hore
Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ
 

asistent fotografa

kelso0
2009-02-02 20:16:59+01
zdravim. nevedel som kde tento môj príspevok zaradiť tak som ho dal sem. ja by som sa touto cestou chcel spýtať či niekto nevie o nejakom fotografovi z okolia Nitry ktorý hľadá asistenta. keďže som amatérsky fotograf začiatočník tak by som sa týmto chcel zdokonaliť, priučiť a samozrejme pomôcť. ovládam samozrejme aj photoshop :)
 
arnie175
2009-02-02 20:46:29+01
takato otazka napadla aj mna, ale si zase vravim, preco by mal nejaky
profik vychovavat svoju konkurenciu?....
 
quintes
2009-02-02 21:04:01+01
príspevok od: arnie175
takato otazka napadla aj mna, ale si zase vravim, preco by mal nejaky
profik vychovavat svoju konkurenciu?....
zlá otázka, zlé zmýšľanie. Keby bolo na slovensku 10profíkov a báli by sa o svoje remeslo ako čert kríža, tak by si mal s tou výchovou konkurencie pravdu. No keďže každý profík má svoju klientelu, tak sa toho báť nemusí, pretože dnešná doba je o mene ako o umení profíka. A kým si nejaký mládenec čo aj tak väčšinu bude držať odrazné dosky a nosiť výbavu vytvorí nejakú tú svoju klientelu kde presadí svoje meno, tak to môže trvať aj večnosť. Hlavne v dnešnej dobe, kedy je ´profi´ fotografov svadieb plno :-)
ale je to len môj názor bratia fotografi :-)
 
kelso0
2009-02-02 21:16:11+01
mne ani nejde tak o to aby zo mńa vychoval konkurnciu--skor ako som povedal priučiť sa niečo a pod.
 
duroslav
2009-02-02 21:18:26+01
Nemyslím si, že to je o vychovávaní si konkurencie. Keď je potenciálny adept talentovaný, cieľavedomý a zapálený, vždy si nájde cestu k tomu aby bol tam kam sa chce dostať. A nezabráni mu v tom nejaký profík tým, že ho nezoberie za asistenta. Rozdiel bude možno v tom, ako rýchlo sa tam dostane.
No a nakoniec, žiadna sviečka ešte nestratila jas po tom, čo sa od nej pripálila iná sviečka.
 
till1987
2009-02-02 23:45:26+01
myslim ze cesta vedie skor smerom k workshopom ako cakat na to ze sa niekto s prepacenim zlutuje a vyberie si ta :-( ako asistenta