Kúpiť, či nekúpiť?
Zdravím, aby som vysvetlil, o čo vlastne ide...
Mám na vás, skúsenejších fotografov, jednu faktickú otázku.
Pomerne aktívne sa venujem cestovaniu a samozrejme pritom aj fotím. Momentálne mám Sony DSC-H9 a rozmýšľam, či nevymeniť za nejakú zrkadlovku, no keďže som študent si môžem dovoliť investovať maximálne 400-450 euro. Ide mi o to, zvečniť si nejakú peknú katedrálu, hrad, ulicu, alebo prírodnú scenériu, nie byť profesionálny fotograf. A práve tu je moja otázka: Oplatí sa mi investovať do zrkadlovky, ak by som väčšinu času aj tak fotil na automate? Je rozdiel vo fotkách taký markantný? Pred týmto sony som mal pár rokov klasický malý kompakt od olympusu a už medzi týmito dvomi bol priepastný rozdiel. Dá sa očakávať podobný pokrok aj pri prechode na zrkadlovku?
Za všetky odpovede k veci vopred ďakujem.
som rad ze porsak je G10 ... mozem potvrdit ... ked som lenivec, alebo treba napeso slapat velmi vysoko, nosim ho namiesto DSLR a rozdiel (landscape) tazko rozoznat ...
som rad ze porsak je G10 ... mozem potvrdit ... ked som lenivec, alebo treba napeso slapat velmi vysoko, nosim ho namiesto DSLR a rozdiel (landscape) tazko rozoznat ...
mat ten pred 5 rokmi, tak mozno este ani zrkadlo nemam :)
zacal som s minoltou Z1 a kym som si vsetko otukal a vyskusal fotenie na roznych modoch...presli skoro 3 roky, kym som si kupil zrkadlo...
a porsak je veru skor vykonom...cena je velmi prijatelna...aj ked porovnavam penaaaaze, tak v uk vychadza o 90 eur lacnejsie...co dodat??
je to tusim jediny kompakt (aspon co ja viem) ktory ma kompenzaciu EV rovno na tele - a ako som uz pisal, spolu s Ackom (bielym nie zelenym) je to moje najoblubenejsie tocitko ;-)