Ahojte prosim vas o radu tych co ste uz nejake svatby fotili. kamarat ma poziadal ci by som mu nemohla robit fotografa na svadbe, ale povedala som mu ze este neveim a dam mu vediet do stredy. Viete ako nieco uz o tych portretoch a nejakej kompo viem :) uz ste ma priucili . Svadby by som chcela v buducnosti aj fotit lebo mna bavi fotenie ludi a ked zachytavam momenty ktore clovek ma na pamiatku a moja otazka znie bud ci mi poradite nejaky web alebo nejaky postup ako prebieha celkove fotenie od nejakeho pozovaneho potom obrady a slavnost. Popripade co budem k tomu potrebovat nevyhnutne
Mam Canon 450D a objektivy 18-55 55-250 70-300 a 50/1,8 a v dohladnej dobe cize cca do dvoch tyzdnov si idem kupit take no sice slabsie ale 150 zablesky a odrazne dosky a tak ako by som mala postupovat lebo niekedy zacat musim a toto mam prilezitost. dakujem za vsetky odpovede k teme
Dakujem a pekny vecer. Hups uz je rano tak rano :)
Okrem ineho Ti odporucam kupit /nerobim reklamu/ si aktualne cislo Digitalni Foto c. 73. Je tam dobry clanok ´Jak fotit na svatbach´. Na konci mas ´checklist´ aby si nahodou na nieco nezabudla.
Hm, tie objektivy nic moc, akurat 50/1.8 je celkom pouzitelna. Tak isto aj zablesky su na svadbu nepouzitelne, nieje cas to niekde rozkladat, nastavovat..atd. Ovela dolezitejsi je systemovy blesk, ak ho este nemas tak si ho rychlo zaobstaraj :) Samozrejme dostatocne mnozstvo pamatovych kariet, bateriek.
ahoj, aj s objektivmi co mas sa daju nafotit pekne svadobne fotky. clovek nemusi mat vybavu za 10.000 eur aby urobil dobre foto!
rozhodne vsak odporucam kupit dostatocne silny systemovy blesk. pred par mesiacmi tu bolo vlakno ako fotit v kostole pomocou blesku a odraznej dosticky, pozri sa na to. okrem toho by som odporucal pozriet svadobne fotky od renomovanych svadobnych fotografov a nechat sa nimi inspirovat... na zaciatok treba trochu ´odkukat´ od inych ludi a potom si zacat hladat vlastnu cestu. prajem vela uspechov!