Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ

Svadba

monciciatko
monciciatko 2009-07-06 04:15:03+02
Ahojte prosim vas o radu tych co ste uz nejake svatby fotili. kamarat ma poziadal ci by som mu nemohla robit fotografa na svadbe, ale povedala som mu ze este neveim a dam mu vediet do stredy. Viete ako nieco uz o tych portretoch a nejakej kompo viem :) uz ste ma priucili . Svadby by som chcela v buducnosti aj fotit lebo mna bavi fotenie ludi a ked zachytavam momenty ktore clovek ma na pamiatku a moja otazka znie bud ci mi poradite nejaky web alebo nejaky postup ako prebieha celkove fotenie od nejakeho pozovaneho potom obrady a slavnost. Popripade co budem k tomu potrebovat nevyhnutne Mam Canon 450D a objektivy 18-55 55-250 70-300 a 50/1,8 a v dohladnej dobe cize cca do dvoch tyzdnov si idem kupit take no sice slabsie ale 150 zablesky a odrazne dosky a tak ako by som mala postupovat lebo niekedy zacat musim a toto mam prilezitost. dakujem za vsetky odpovede k teme Dakujem a pekny vecer. Hups uz je rano tak rano :)

IceDive1
2009-07-06 12:30:45+02
Jasne ze kazdemu sa paci nieco ine. Preto si treba fotografa na zaklade nejakeho portfolia vybrat a nie podla ceny. Tak aspon budem postupovat ja.

monciciatko
2009-07-06 12:52:50+02