Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ

Svadba

monciciatko
monciciatko 2009-07-06 04:15:03+02
Ahojte prosim vas o radu tych co ste uz nejake svatby fotili. kamarat ma poziadal ci by som mu nemohla robit fotografa na svadbe, ale povedala som mu ze este neveim a dam mu vediet do stredy. Viete ako nieco uz o tych portretoch a nejakej kompo viem :) uz ste ma priucili . Svadby by som chcela v buducnosti aj fotit lebo mna bavi fotenie ludi a ked zachytavam momenty ktore clovek ma na pamiatku a moja otazka znie bud ci mi poradite nejaky web alebo nejaky postup ako prebieha celkove fotenie od nejakeho pozovaneho potom obrady a slavnost. Popripade co budem k tomu potrebovat nevyhnutne Mam Canon 450D a objektivy 18-55 55-250 70-300 a 50/1,8 a v dohladnej dobe cize cca do dvoch tyzdnov si idem kupit take no sice slabsie ale 150 zablesky a odrazne dosky a tak ako by som mala postupovat lebo niekedy zacat musim a toto mam prilezitost. dakujem za vsetky odpovede k teme Dakujem a pekny vecer. Hups uz je rano tak rano :)

kralik_j
2009-07-06 20:00:03+02
A este jedna vec o ktorej sa pise. Fotograf sa musi pripravit ze bude dalsim stredobodom pozornosti, jeho chodenie, cvakanie, bliskani. Vsetky oci budu na neho upierat zrak a niekedy to nemusi byt cloveku prijemne a straca z prirodzenosti, lebo je to ine. Treba to cim skor prekonat lebo to moze byt obmedzujuce. To je vsak asi rada pre zacinajucich, ako som napr. i ja

kralik_j
2009-07-06 20:05:00+02
príspevok od:
pozri, svadobne fotky sa fotia povacsinou 1x za zivot. pokial nie je fotograf schopny animovat par, aby na fotkach vyzerali, ze su zalubeni, stastni, veseli, tak by to nemal robit. z fotiek ma salat pozitivna energia, nie chlad a hroza ;)
Viem presne o com hovoris, ale hroza asi nie.. jedine ze by sa obaja bali do coho idu a co ich este len v zivote, resp. na obrade caka :D