Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ

Helico Focus 4.60 Pro

donrosko
2009-08-21 21:58:40+02
Pouzitie HF. Ako na to, rady a triky na tzv. focus stacking.

donrosko
2009-08-21 22:25:09+02
najprv sa chcem ospravedlnit za zly nazov, software sa vola Helicon Focus. Nejako som nenasiel moznost opravit mnou vytvorenu temu, tak ak sa to da, tak mi poradte, please :))

..no a potom by som sa chcel spytat na skusenosti s pouzitim HF. Skusal som poskladat fotky v HF, ale pri skladani ten program tie jednotlive fotky rotuje. Z coho vznikne dost zla fotka. Neviem tu rotaciu vypnut. Uz som skusal snad vsetko. Nemate niekto skusenost s HF, kto by mi vedel poradit, ako vypnut tuto rotaciu ?

till1987
2009-09-05 01:13:16+02
skusal som sa na spajanie fotografii pytat tomatita, no zial neprezradil mi to ... asi je to nieco co sa dedi z generacie na generaciu ,,,

2009-09-05 02:29:13+02
príspevok od: till1987
skusal som sa na spajanie fotografii pytat tomatita, no zial neprezradil mi to ... asi je to nieco co sa dedi z generacie na generaciu ,,,
On nafoti hmyzaka viackrat s roznou rovinou ostrosti ( kedze pri takom priblizeni je sakra mala ) a potom ich spaja rucne, cez masku vrstvy odkryva z dalsej fotky zaostrenu cast. Je to nieco podobne, ako ked odkryvas susedneho bicyklistu, co si sa pytal vo vlakne, ktore si teraz zalozil :-) Mimochodom, uz to vysvetloval viackrat, mozes si to najst, asi preto neodpovedal..

till1987
2009-09-05 02:49:14+02
ja som mu tu sukromnu spravu posielal... skusim to tu kdesi pohladat

2009-09-05 02:56:56+02
A naco, ved som ti to napisal, ostava ti uz len fotit, skusat a ovladnut photoshop :-) .. a o par rokov sa od teba mozno dockame takych fotiek, ake ma tomatito..

till1987
2009-09-05 03:08:14+02
JJ AKURAT SOM VCERA KUPIL KNIZKU O VRSTVACH A MASKACH, ASI SA DO NEJ IM SKOR DAM :-)))

donrosko
2009-09-09 01:05:38+02
príspevok od: