Hore
Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ
 

Fotografie z Dikoteky

Saltik
2008-03-28 08:34:50+01
Dobry den potrboval by som poradit nieco o fotografovani na diskotekach... dym laser a vsetko okolo toho... mam obycajny digi fotak. Nejake nastavenia alebo co musim mat.
 
bear
- moderator
2008-03-28 08:53:51+01
Zatial som skusal fotit len prilzitostne na roznych oslavach a celkom dobre disco fotky mi vysli s pouzitim externeho blesku a dlhsim expozicnym casom. Externy blesk pomohol asistencnym svetlom pre automaticke zaostrenie, dlhsi cas vykreslil pozadie a blesk presvetlil fotografovane osoby v popredi. Pouzil som siroky objektiv Canon EF-S 10-22.
 
slavmiro
2008-03-28 15:31:36+01
Doporucujem manualny mod, dajme tomu ISO800, F2.8, cas 1/30s. A aby sa fototaparat netrapil zo zaostrenim, zaostrit si rucne na potrebnu vzdialenost a hladat zaujimave svetlo. Na blesk treba radsej zabudnut, uplne zabije atmosferu, alebo ako pisane vyzsie synchro na 2. lamelu a dlhsie casy. Moje Disco pokusy je mozno vidiet tu:
http://www.fotoklubgalanta.sk/index.php?sekcia=galeria&autor=13&offset=48
 
2008-03-29 16:29:13+01
otazka na telo: pre teba, alebo na kseft?
na kseft bez zrkadlovky + svetelneho objektivu + externeho blesku nedosiahnes dobre vysledky.
moje nastavenie: Manual - 1/15s, F3.5, ISO 1600 + blesk na priamo s difuzorom.
vysledky mozes pozriet na www.szene1.sk , je to standardne odporucane nastavenie pre vsetkych fotografov.
aj ked sa ti moze zdat 1/15s dlha na ostre fotky, blesk to vyriesi.
ak nemas zrkadlovku, skus co najvyssie ISO, ktore este povazujes za pouzitelne. neviem, ci ma tvoj fotak aj manualny mod, ak ano, snaz sa ho vyuzit a nastav dlhy cas, nizku clonu a skus byt co najblizsie k fotenym osobam, nakolko dosah vstavaneho blesku je nic moc.