nedavno som narazil na jedneho fotografa http://www.maxwanger.com/ ktory ma utvrdil v tom ze kazdy odbor fotografie sa da robit dobre, paci sa mi ako sa hra s kompoziciou a hlavne farebnost dodava fotkam velmi dobry feeling, nevie niekto poradit ako sa da dosiahnut taka farebnost fotiek aku pouziva tento fotograf? Je to samotnym fotoaparatom alebo sposobom nasvietenia alebo softverova uprava? ci
chlapec má cit pre farbu a vyhrá sa s robotou - to je najdoležitejšie.
je SW uprava - robil by som to v PS cez gradient map a kombinoval prekrývanie (pozri: http://lightgarden.cz/academy odkopne ta to uplne inde, občas to s PP podľša mna tiež prehánajú ale vyukove DVD maju fakt dobre, vidno tam pekne postup a myslenie nad fotkou, záberom - niektore DDV su fakt vydarene)a fotí to často na veľký otvor clony , čo má tiež svoj feeling ktorý neurobíš inak, preto idem aj ja do 85/1,8.. a podobných kraviniek:)
Vazne sa ti paci ten lacny efekt ´vyblity film z roku 1976´? Ak ano (mne nie), tak sa daj na Lomografiu (pisali sme o nej) alebo pouzi nejaky plugin. Urcite najdes kopec tutorialov. Zadaj do Googlu ´holga effect alebo lomo effect, polaroid effect, cross proces effect...´.
mam podobny nazor na pouzivanie takychto pluginov. ale celkovo fotky by som ani zdaleka nenazval lacne, su kvalitne po obsahovej stranke velmi sa mi paci hra s kompoziciou, so svetlom a ma uzasny cit pre farby. Snazi sa to robit trochu inak a vymikat sa tomu sablonovitemu sposobu fotografovania. takze pre mna velmi zauimava praca. dik za info
Tie farby su skutocne divoke. Keby som tie fotky videl na papieri, poviem si ze im to vo fotolabe nevyslo, alebo ze tie fotky su z happyfoto ked mal 50% zlavu na vsetky formaty :))