Zdravim vsetkych profesionalov. CHcem sa spytat na mozno banalnu vec. Mam NIKON D70 a do teraz som vedel prekonvertovat fotografie v pc z NEF do JPEG. Musel som zformatovat disk a uz ten soft na konvertovanie zial nemam. Chcem sa spytat,ci mi viete poradit nejaky jednoduchy free software na konvertovanie obrazkov. Dakujem.
Prepáč, že ti neodpoviem priamo, pretože takýto free softvér nepoznám, ale prečo do toho Nefu vôbec fotíš, keď ani nevieš, čím by si to ´vyvolal´? Odporúčam fotiť priamo do Jpegu a máš po starostiach :) Pokiaľ hľadáš jednoduchý free konvertor, tak predpokladám, že nejaké masívne úpravy s obrazom nerobíš, čiže to máš naozaj zajedno.
Chcem sa spytat mam Zoner PS12 a ked dam konvertovat do JPG tak mi vytvori dva subory oba jpg jeden ako pre nahodenie na web cca 107kB a ten druhy velke rozlisenie 1
Chcem sa spytat mam Zoner PS12 a ked dam konvertovat do JPG tak mi vytvori dva subory oba jpg jeden ako pre nahodenie na web cca 107kB a ten druhy velke rozlisenie 1
a kde je ta otazka?
2nikky: Nikon viewNX je zadarmo a dokaze konvertovat z Raw to JPG
lol nechcem zakladat novu temu tak som to dal sem protste to je otazka: Ako nastavim len jedno ukladanie a nie 2? Jedno mi uklada pri 107kB a druhe pri maxime jpg
lol nechcem zakladat novu temu tak som to dal sem protste to je otazka: Ako nastavim len jedno ukladanie a nie 2? Jedno mi uklada pri 107kB a druhe pri maxime jpg
ja som otázke pochopil, žiaľ odpoveď nepoznám. A na čo chcete konvertovať do JPG ? veď si vyberiem fotku s ktorou chcem pracovať (upraviť) hodím ju v NEFku do photoshopu, tam s ňou pracujem a uložím ju ako jpg. Na čo všetky konvertovať ?
ja som otázke pochopil, žiaľ odpoveď nepoznám. A na čo chcete konvertovať do JPG ? veď si vyberiem fotku s ktorou chcem pracovať (upraviť) hodím ju v NEFku do photoshopu, tam s ňou pracujem a uložím ju ako jpg. Na čo všetky konvertovať ?