Možno to napíšem dobre a možno zle ale v každom prípade to skúsim.Som začiatočník ale viem čo chcem a práve preto mám otázku.Chcel by som si fotiť na fotbale hráčov alebo ludi na tribúne len neviem aký si mam kúpiť objektiv.Vzhladom,že som začiatočnik nepotrebujem šupu za 2000€.Ak ma niekto chápe,že o čo mi presne ide nech napíše seriozne komentár.A uplne by som bol spokojný keby mi niekto vysvetlil aj čo znamenajú tie parametre napr 70 na 300.Dakujem moc za ochotu.
je to ohnisková vzdialenosť v milimetroch a kúp si Canon 70-300 za cca 500€, keď fotíš vonku, pokiaľ vo vnútri, tak 70-200/2,8 za raz toľko...bodka...čiarka, otáznik, hotový je trpaslík :-) :o)
je to ohnisková vzdialenosť v milimetroch a kúp si Canon 70-300 za cca 500€, keď fotíš vonku, pokiaľ vo vnútri, tak 70-200/2,8 za raz toľko...bodka...čiarka, otáznik, hotový je trpaslík :-) :o)
No aked kúpiš, potom tam budeš mať okrem tých parametrov , na ktoré sa pýtaš ešte iné parametre.....ale o nich až v ďalšom vlákne , až keď kúpiš , teraz by sme ťa zbytočne savácali...:)))
No aked kúpiš, potom tam budeš mať okrem tých parametrov , na ktoré sa pýtaš ešte iné parametre.....ale o nich až v ďalšom vlákne , až keď kúpiš , teraz by sme ťa zbytočne savácali...:)))
Ktoré ďalšie vlákno myslíš?
To o tých číslach na objektíve alebo to že kúpil som XY, vybral som si dobre?
ak sa niekto najde tak reagujte na moju otazku tak aby som jej aj chapal....som amater cize neviem co znamenaju cisla ale prave to chcem vediet.
precitaj si toto http://www.fotografovani.cz/art/tech_vybirame_jak/rom_lenses1.html od zaciatku do konca. potom to budes vediet. snad som ti odpovedal tak, aby si to pochopil.
ak sa niekto najde tak reagujte na moju otazku tak aby som jej aj chapal....som amater cize neviem co znamenaju cisla ale prave to chcem vediet.
Tomuto chápať budeš....je také že google a tam svojprávny občan najde všetky odpovede na tvoje otázky....budeš prekvapkaný kolko odkazov bude na diskusie vo fórach ako je toto...:)))))