Hore
Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ
 

Kurzy o fotografovaní... oplatí sa?

apple
2010-09-19 13:57:08+02
Som úplný začiatočník a rozmýšľam, že by som sa zúčastnil nejakého kurzu. Máte niekto skúsenosti s týmto? http://www.photoacademy.sk/?kurzy-fotografovania&clanok=rekvalifikacny-kurz-skola-digitalnej-fotografie
 
Cyril
2010-09-19 14:57:27+02
Podla mna Ti skutocne pomoze, no musis byt na tom skoleni aktivny a velmi zvedavy, nebat sa opytat na cokolvek, co Ti nie je jasne i ked sa Ti bude zdat otazka zo zaciatku hlupa. Ak budes mrtvy brouk, tak Ti pomoze skolenie len velmi malo.
 
Cyril
2010-09-19 15:02:01+02
Este som zabudol, dolezite je sa na skolenie pripravit. Temu, ktoru budete preberat aj troska nastudovat z literatury alebo netu.
 
tomis.ales
2010-09-19 15:27:55+02
Ja osobne by som na kurzy nikdy nesiel. Vsetko co som potreboval som nasiel na webe alebo z knih a casopisov, co som si kupil. Tona teorie je ale nic oproti gramu praxe. Treba proste skusat a fotit.
 
afkaa.i
2010-09-19 15:55:46+02
odporucam radsej rozdelit do viacerych kurzov, ci uz v cechach, alebo na slovensku, je niekolko fakt vynikajucich lektorov (nebudem udavat mena, kedze mi to zase zmazu) a hlavne: vela, vela, vela fotit a skusat, skusat, skusat!!! :-)
 
Seto
2010-09-19 15:56:06+02
príspevok od: tomis.ales
Ja osobne by som na kurzy nikdy nesiel. Vsetko co som potreboval som nasiel na webe alebo z knih a casopisov, co som si kupil. Tona teorie je ale nic oproti gramu praxe. Treba proste skusat a fotit.
a v tom je ten rozdiel medzi kurzom a workshopom ;)
 
Kirbo
2010-09-19 19:01:18+02
Ak nemáš vo svojom okolí niekoho od koho by si sa učil, a máš aj peňazí nazvyš, kurz sa určite oplatí. Ak si začiatočník, tak samo-štúdiom a fotením budeš na niektoré veci prichádzať niekoľkonásobne dlhšie, ako keď ti ich skúsený lektor ukáže v priebehu jedného dňa. Tiež si povymieňaš skúsenosti nie iba s lektorom ale aj s kolegami z kurzu, príp. omakáš techniku akú by si možno normálne videl iba vo výklade :-)