Hore
Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ
 

Rocnikova praca

kristiann
2010-11-24 11:27:14+01
Dobry den . Som druhak na gymnaziu a robim rocnikovu pracu na temu fotografia. Vybral som si portretnu fotografiu lebo ta ma najviac bavi chcel som to este zlucit aj s makro fotografiou ale to mi velmi nesedelo . Chcem sa vas opitat na nejake odkazy kde je popisane o fotografovani portretov a na vase rady . V praci mam napisat Ciele svojej prace a na konci zistenia svojej prace .Praca by mala zahrnat aj prakticku cast myslim ze to budu asi nejake moje fotky . Radu si pitam preto lebo cim dalej zistujem ze neviem co do prace mam dat . Dakujem
 
niles
2010-11-24 11:47:27+01
http://www.utfg.net/
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-11-24 11:54:33+01
Myslim, ze rocnikova praca sa nedava na to, aby si ju urobil, ale na to, aby ta naucila mysliet, planovat, hladat informacie. Najprv by si si mal urobit aspon nejaky koncept, potom obehnut kniznice a knihkupectva. Internet ber az ako posledny zdroj. Snaz sa do toho vlozit vlastny prinos a nielen zozbierat internetove informacie a dat ich do jedneho balicku.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-11-24 11:55:03+01
Urcite by ti prospel aj nejaky prakticky workshop.
 
haplo602
2010-11-24 12:02:58+01
príspevok od: Karol Srnec
Urcite by ti prospel aj nejaky prakticky workshop.
a zopakovat gramatiku :-) inac ta praca dopadne hrozne ...
 
uncle_roxor
2010-11-24 12:15:15+01
zacni najlepsie od zaciatku :) t.j. od zadania - v praci mas uviest ciele - tak si ich stanov. lebo ak tomu das len nadpis ´portretna fotografia´ tak skoncis pri kompilate informacii skopirovanych z netu bez nejakej struktury.

co je to portretna fotografia? historia? nejaki slavni fotografi? aku vybavu pouzivaju profici? specificke techniky pri portretnej fotografii? post-processing portretov? atd atd. skratka rozclen si pracu na kapitoly a hladaj informacie samostatne o kazdej.

... a urcite by som to nezlucoval s makro fotografiou, bud jedno, alebo druhe
 
kristiann