Hore
Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ
 

prvy fotak

spiler
2008-07-14 01:09:37+02
Zdravim vsekych...chcel by som vas poprosit o radu aky fotak zakupit.Nejak som sa zazral do fotografovania a myslim ze ma to bude bavit.Som cenovo obmedzeny do 15000.Zatial mam vo vyhlade Nikon d40 alebo drahsi Canon 400D.Vsimam si fora a recenzie ale chcel by som vediet nazory profesionalov :) Ktory z tychto sa mi oplati viac.Mozno aj nejaky iny model...napr sony alpha200.. ale myslim ze canon a nikon su v tomto smere spicky...nechystam sa na velkoformatovu tlac takze o Mpx mi neide :)...vdaka
 
majklname
2008-07-14 01:18:05+02
ja som kanonista:) osobne mam 400D a som s nim velkmi spokojny nenarocny pre zaciatocnikov a mozem len odporucit,z nikonom neviem ako to je ale ja som sa rozhodoval aj podla ceny objektivov. myslim si ze 400D je dobra volba a aj viacej ludi ti to doporuci ale nechaj si poradit aj od inych
 
2008-07-14 08:23:05+02
zober nikona ;)
 
SHoDaN
2008-07-14 09:33:29+02
Nechci aby ti niekto poradil ci CANON alebo NIKON. To je vecna zabomysia vojna. Canonista ti bude radit CANON a nikonista pre zmenu (ake prekvapenie) NIKON. Najlepsie urobis,ked pojdes priamo do obchodu a vyskusas si,ktory ti lepsie sadne (padne) do ruky. Ja som dostal taku radu, aby som vyberal podla ponuky objektivov. Ked budes mat kvalitne objektivy,tak tie ti zostanu a budes menit len telo s narastajucimi narokmy. Ja som rozhodol pre CANON, kde je (bol) vacsi vyber.
 
radeck
2008-07-14 10:18:30+02
ja mam Canon a max. spokojnost :)
 
spiler
2008-07-14 15:24:34+02
vdaka za prispevky..ja len som chcel vediet ze aky mate nazor na tieto znacky a ci by sa oplatilo kupit zrkadlovku inej znacky priblizne rovnakej ceny...a ci je velky rozdiel v medzi tymito dvoma..ze ci sa oplatii zobrat drahsii canon400D :)vdaka
 
Spellbound
2008-07-14 16:14:21+02
no canon 400D je určite lepšie telo, na druhu stranu ked si limitovany do 15 000 tak zober radšej D40 ktorý ma lepšie sklo.
 
dmedia
2008-07-14 20:07:15+02