Hore
Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ
 

Fotenie v exteriery

lukas duran
2011-08-04 14:44:26+02
Dobrý deň, zajtra by som chcel ísť prvýkrát fotiť modelku. Doteraz mám skúsenosť prevažne s krajínkarskou fotografiou a makrom. Chcem sa začať venovať aj ľuďom.

Mám Nikon D90 , Nikkor 60 mm f/2.8 a blesk Nikon SB900

K prílohe som dal fotografie, kde by som chcel ísť. Moja otázka je o akom čase by bolo najlepšie ísťm keď zobierieme do úvahy, že je vonku slnečno. Prípadne nejaké rady na začiatok? Niečo mám naštudované ale rád si vypočujem radu od fotografov samotných. Ďakujem a pekný deň
 
fct.sk
2011-08-04 14:58:56+02
príspevok od: lukas duran
Dobrý deň, zajtra by som chcel ísť prvýkrát fotiť modelku. Doteraz mám skúsenosť prevažne s krajínkarskou fotografiou a makrom. Chcem sa začať venovať aj ľuďom.

Mám Nikon D90 , Nikkor 60 mm f/2.8 a blesk Nikon SB900

K prílohe som dal fotografie, kde by som chcel ísť. Moja otázka je o akom čase by bolo najlepšie ísťm keď zobierieme do úvahy, že je vonku slnečno. Prípadne nejaké rady na začiatok? Niečo mám naštudované ale rád si vypočujem radu od fotografov samotných. Ďakujem a pekný deň
von treba ist skoro rano alebo podvecer.. ale pri tomto pocasi co je tu (BA) sa da fotit dobre aj cez den (i ked casu okolo obeda by som sa aj tak vyhol)
 
inkubbus
2011-08-04 15:03:09+02
fotit mozes pocas celeho dna. je len na tebe ako so svetlom nalozis. bud si tienis odrazkou, alebo dosvecujes ...
 
lukas duran
2011-08-04 15:04:58+02
príspevok od: fct.sk
von treba ist skoro rano alebo podvecer.. ale pri tomto pocasi co je tu (BA) sa da fotit dobre aj cez den (i ked casu okolo obeda by som sa aj tak vyhol)
A bude mi stačiť len blesk bez iného osvetlenia ? Keď chcem fotiť vo vnútri v kláštore? Vid foto
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-08-04 15:05:58+02
príspevok od: lukas duran
Dobrý deň, zajtra by som chcel ísť prvýkrát fotiť modelku. Doteraz mám skúsenosť prevažne s krajínkarskou fotografiou a makrom. Chcem sa začať venovať aj ľuďom.