Fórum » Servis fototechniky

problem s cactus v4

bmb
2011-10-30 20:36:51+01
Zdravim, vedel by mi niekto poradit pri rieseni problemov s cactusom?
Pred rokom som si ho kupil, vsetko fungovalo ako ma. Pri jednom foteni mi softbox prevrhol vietor a blesk spolu s prijmacom padol na zem. Prestal ist... zaniesol som ho miestnemu technikovi, ten nasiel par studenych spojov a zrazu bolo vsetko v poriadku.
Lenze po dalsom pol roku zrazu zacal sem tam vypadavat, obcas odpalil, obcas neodpalil...
zaniesol som opat chlapikovi, ibaze tento krat ziaden studeny spoj nenasiel.... vraj to mam dat niekomu na osciloskop, ze pravdepodobne bude rozladena frekvencia... Aby som ako tak dokazal fungovat, som si kupil predlzovaci kabel a som si povedal, ze jednoducho budem odpalovat blesk priamo kablom, z vysielaca a na prijimac sa vykaslem...... v obchode som vytiahol prijimac a blesk som odpalil /testovaci gombikom.... ibaze teraz prichadza samotny problem. Poteseny, ze mi to pojde som dosiel domov, zapojil fotak, prepojil to kablom a ... NIC! proste pri testovacom odpalovani mi bezproblemov blesk odpali, akonahle tam pichnem kabel, tak na vysielaci ani nezasvieti kontrolka a nic sa neudeje. Problem je, ze ked kabel odpojim, tak kontrolka pri kazdom zabere zasviete a tym podla mna signal vysle... vedel by mi niekto poradit co s tym???
Kupit novy sa mi nechce, pretoze uz pri tejto sade som si povedal, ze s colnikmi nechcem mat nic spolocne, bo mi skoro mesiac zadrziavali zasielku...

denySK
2011-10-30 21:00:41+01
poradit s tymto ti kobkretne neviem, a pochybujem ze ti niekto iny v tomto poradi, ale lepsie bude kupit nove odpalovace...ja mam rf 602 z ebayu a spokojnost uz viac ako rok, par padov ma tiez za sebou a
colnikom som sa vyhol

haplo602
2011-10-30 21:14:44+01
kup nove. v4ky su uz dost stare, aktualne opalovace maju lepsie ficury a su aj spolahlivejsie.

bmb
2011-10-30 23:00:16+01