Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

dvd Profesionální Postprodukce v2

markoe
markoe 2012-09-04 16:44:03+02
Som študent a prepáčte ale nemám 100eur na DVD a nezarábam si fotkou, ale rad by som sa naučil lepšie upravovať fotky a tieto DVD vyzerajú veľmi dobre. Chcel by som sa spýtať či tu nie je niekto schopný sa nato zložiť? najlepšie kebyže sme štyria a každý dá 25eur ,mohli by sme sa stretnúť v Bratislave a osobne sa dohodnúť.

link na DVD : http://www.lightgarden.cz/academy/vyukova-dvd/profesionalni-postprodukce-v2
 
WildSammy
2012-11-27 00:03:43+01
príspevok od: total empty
Pochop,že pirátstvo je krádež. Ak nato nemám,tak to nekúpim, a nakoniec by som apeloval na etickú stránku veci. Ja viem,že príležitosť robí zlodeja, ale kradnúť sa nemá. Pokiaľ maš kradnutý soft vo firme,môže ťa to vísť sakra draho.
napr.. mas auto.. kupil si ho, je tvoje, ale dal si ho zadarmo pouzivat aj inym analogia
 
WildSammy
2012-11-27 00:08:04+01
nie je piratsvo skor to, ze by som to dalej predaval? pripadne by som mal pristup k originalom, ktore som si ani nezakupil a tie by som okopiroval a predaval dalej? ja viem.. zakon nepusti, ja len, ze v dnesnej dobe sa uz neoplati pomahat nikomu.. pretoze pomozes a este ty budes zly uz som sa poucil prave dnes
 
WildSammy
2012-11-27 00:11:37+01
to potom cenzurujme cely internet a dostavajme sa na nom len k takym komercnym chlacholom ako vidime kazdy den v TV.. vymyvanie hlav.. internet by malo byt slobodne medium, ale to su uz casy davno minule
 
ArcturusTO
2012-11-27 00:28:59+01