Chcel by som poprosit, planujem tlacit fotografie na vacsie formaty - trebars A1. Nechcem tu nikoho otravovat, lebo by som si to mohol zistit aj inak. ALE.... Strasne to trva a musel by som to obehat a pozriet si kvalitu a podobne (aj tak si to budem musiet obehat).
Ale chcel by som vas poprosit, ci by ste mi poradili, KDE si dat kvalitne a lacno vytlacit velkoformatove fotografie. A prosim keby ste mi napisali, aj kolko to stalo - napriklad format A3 jednostranne plnofarebne - stalo to 10 eur. Alebo tak podobne. Lebo pytal som sa jedneho fotografa, a on za to dost zaplatil.
Ja si akurat zariadujem fotoatelier, a rozmyslam, kde by som si dal tie veci tlacit. Mozno aj online by sa to dalo.
Chcel by som vediet, kde ste si dali tlacit veci, s ktorimi ste boli spokojni. Prosim FaxCopy nie, tam niesom spokojny s kvalitou.
Idealne by to bolo niekde v okoli Trnavy, v Trnave, mozno v Bratislave a okoli, v Piestanoch a okoli.
Kde tlacit fotografie
Chcel by som poprosit, planujem tlacit fotografie na vacsie formaty - trebars A1.
Nechcem tu nikoho otravovat, lebo by som si to mohol zistit aj inak. ALE....
Strasne to trva a musel by som to obehat a pozriet si kvalitu a podobne (aj tak si to budem musiet obehat).
Ale chcel by som vas poprosit, ci by ste mi poradili, KDE si dat kvalitne a lacno vytlacit velkoformatove fotografie.
A prosim keby ste mi napisali, aj kolko to stalo - napriklad format A3 jednostranne plnofarebne - stalo to 10 eur. Alebo tak podobne.
Lebo pytal som sa jedneho fotografa, a on za to dost zaplatil.
Ja si akurat zariadujem fotoatelier, a rozmyslam, kde by som si dal tie veci tlacit.
Mozno aj online by sa to dalo.
Chcel by som vediet, kde ste si dali tlacit veci, s ktorimi ste boli spokojni.
Prosim FaxCopy nie, tam niesom spokojny s kvalitou.
Idealne by to bolo niekde v okoli Trnavy, v Trnave, mozno v Bratislave a okoli, v Piestanoch a okoli.
Velmi by mi to pomohlo.
Dakujem
Peter
Nie je to tlač ale skutočné fotografie robené mokrým procesom. Kvalita.